Me tooquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik heb de afstandbediending alweer in de hand , om de mute knop in de druken
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik word alleen maar depressief van die kop van NL, kent die man geen vreugde.
Alsjeblieft, laat iemand haar een spuitje geven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia is in beeld. Tijd voor haar
[afbeelding]
ff opwarmenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia komt zwak over, kom op meid je kan het.
Ik heb ook weg gezapt toen ze schreeuwend binnenkwam bij die kapster.quote:
Misschien moeten ze dat punt ff aankaarten bij spraaklesquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Precies!!!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat punt ff aankaarten bij spraakles![]()
Veel zeggen, zodat het iets lijkt, maar niet zoals Natasiaaaaaaaaa alles letterlijk herhalen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Amsterdams: een beetje verhullend praten, om het interessanter en minder banaal te laten klinken. Om een diepere laag te suggereren.
Amsterdammers zeggen ook opvallend vaak een paar keer achter elkaar hetzelfde, maar dan in synoniemen. Zodat het lijkt alsof ze meer zeggen dan ze feitelijk doen. Brian en NL hebben dat ook heel erg.
Voorbeeldje: "Maar op een gegeven moment is de grens bereikt (1), en dan is het echt voorbij (2). Dan is het over (3), dan is het uit (4). Schluss. (5) Dan heb ik echt zoiets van: basta (6). Tot hier en niet verder (7)."
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat is toch die grote rose vlek die natasia tussen haar neus en kin heeft zitten
Dat werkt bij kinderen onder de 12quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies!!!!!!
Gert wist het goed te verwoorden.....
[..]
Veel zeggen, zodat het iets lijkt, maar niet zoals Natasiaaaaaaaaa alles letterlijk herhalen.
Die credits geef ik haar wel, van de vrouwen in het huis geeft zij de beste tegenstand tegen Natasia.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef satecl het volgende:
die zwarte moet d'r smoel houde !!!!
Ik heb de tv inmiddels al 10 minuten op een andere zender staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een casting mensenhier wordt TV geschiedenis geschreven
![]()
We hebben het weer overleefd.quote:
"Wat in het vat zit verzuurt niet..."quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef Toxic_nl het volgende:
Ik snap Nena niet, ik was al 100x over die kinderen van Natasia begonnen. Lekker stoken.![]()
Precies!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef Toxic_nl het volgende:
Ik snap Nena niet, ik was al 100x over die kinderen van Natasia begonnen. Lekker stoken.![]()
Ik denk niet dat Natasia dit nog erg lang gaat volhouden zo, haar positie in het huis wordt steeds zwakker. Het is net als bij een Chinese rol (vuurwerk), we zijn nu bijna bij het laatste extra harde stuk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de tv inmiddels al 10 minuten op een andere zender staan.
Als dit nog vaker zo gaat dan kijkik helemaal niet meer op tv en volg alleen nog maar de streams.
Ik las Jezusquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef Jasza het volgende:
WILGO LIGT JE ZUS TE BATSEN.
quote:
Oh jawel, nathanael helpt natasia altijd wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
't Valt me trouwens op dat mensen elkaar zelden verbaal steunen in DGK.
Niemand durft tegen Natasia in te gaan blijkbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
"Je kut verkopen voor 10 euro"... nou nou nou.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef Arcee het volgende:
Waar haalt Natasia 't lef vandaan Nena zo uit te schelden?
Sylvia blijft ook altijd zo heerlijk rustig. Perfecte tegenpolen van Natasia. Ze zijn haar met die rust volkomen de baas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die credits geef ik haar wel, van de vrouwen in het huis geeft zij de beste tegenstand tegen Natasia.
quote:
Het was weer de Natasia show zeker, ik zat me teveel op te vreten door dat secreet en ik kijk tv voor de lol dus ben afgehaakt. Ik kijk alleen nog maar de streams af en toe. Jammerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de tv inmiddels al 10 minuten op een andere zender staan.
Als dit nog vaker zo gaat dan kijkik helemaal niet meer op tv en volg alleen nog maar de streams.
Ja, vooral na die haal van Natasia over dat Nena in de klauwen van eventuele loverboys zou vallen. M'n adem stokte dat ze dat naar Nena schreeuwde. Als je je een beetje om Nena bekommert mag je denken dat je voor haar in de bres springt. Dat Nena niets zei, kan ik me voorstellen: je klapt toch dicht als iemand dat naar je hoofd gooit!.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
Het gedrag van NL is echt huilen met de pet op, wat een meeloper en bangerik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Lieve het volgende:
( en die 666 Hij wiens naam we niet noemen staat erbij en komt niet verder dan partij trekken tegenover een 19 jarig meisje
Ik ben ook gecharmeerd van de rust die Sylvia uitstraalt jegens Natasia in discussies, maar in deze uitzending vond ik haar een beetje zwak overkomen. Het is dat Nena bijsprong en het overnam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia blijft ook altijd zo heerlijk rustig. Perfecte tegenpolen van Natasia. Ze zijn haar met die rust volkomen de baas.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Afbeelding opslaan als ...
[afbeelding][afbeelding]
dat zo'n moeder zulke lieve kinderen kan hebben, ik hoop voor hun dat ze nooit meer thuis komt. Want het zal toch maar je moeder zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n vreselijk eng mens gezien, hoe Natasie zich hier neerzet.
En dan kun je je niet verschuilen achter 'ik word zo neergezet en ze monteren het anders' want je ziet hoe zij nu reageert op dit zinloze incident met de vuilniszak.....
Ik bedoel dit is gewoon slecht
Ach het stoere mietje Nathanael. Een grote bek toen hij het huis in kwam en verkondigde dat Natte Nas zijn eerste slachtoffer zou worden. Nu zo veel uitzendingen later zit ie nog steeds vast in die dikke vette reet van haar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jawel, nathanael helpt natasia altijd wel...
En daar begin ik dus te twijvelen hé. Zoals dat enge wijf overkomt en met veel kabaal haar aanwezigheid wil ten toonstellen zonder dat daar ook maar een mens tegen in gaat, komt op mij wat ongeloofwaardig over. Is alles dan toch in scene gezet?? Een beetje mens had allang tegen haar schenen aangeschopt. Zelfs de meest zachtaardige persoon zou allang geflipt zijn. De buitenwereld kan die achterlijke Natasia wel schieten maar de bewoners die 24 uur per dag met haar opgescheept zitten blijven vrij koel. De logica ontbreekt mij! Misschien moeten de bewoners eens wat minder naar "achter" gaan en wat meer vastgelijmd worden aan die zogenaamde "zwarte diva". Wedden dat we dan heel andere tv krijgen, wat minder geregiseerd zeg maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand durft tegen Natasia in te gaan blijkbaar.
Kwam denk ik omdat ze besefte dat Brian en Natasia (los van de manier waarop ze het deden/ zeiden) wel gelijk houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia komt zwak over, kom op meid je kan het.
Vergeef me mijn onoplettendheid, maar ik heb dus volledig gemist welk punt Natasia eigenlijk probeerde te maken. Ik word steeds verblind door woede zodra die grote scheur van dat monster open gaat waardoor ik haast niet meer objectief kan oordelen over eventuele argumenten die ze aanhaalt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Kwam denk ik omdat ze besefte dat Brian en Natasia (los van de manier waarop ze het deden/ zeiden) wel gelijk houden.
Kan zelfs ook nog smetvrees zijn, en dat ze zich daarvoor schaamt (laatst in een andere situatie met iemand meegemaakt, waar ik het niet van verwachtte).quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Lieve het volgende:
een steekhoudend argument heeft om daar haar nagels niet te breken op vuilniszakken ( ik doe dat ook niet! Je mag best weigeren om sommige dingen te doen hoor! Is heel normaal, dan doe je iets anders weer beter of liever dan een ander).
Ze probeerde duidelijk te maken dat Sylvia te weinig deed in hun spaarlampengroepje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vergeef me mijn onoplettendheid, maar ik heb dus volledig gemist welk punt Natasia eigenlijk probeerde te maken. Ik word steeds verblind door woede zodra die grote scheur van dat monster open gaat waardoor ik haast niet meer objectief kan oordelen over eventuele argumenten die ze aanhaalt.
Een filmpje van de stemming kun je in het update-topic vinden: [DGK] Updates.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:45 schreef cortesa het volgende:
Weet iemand waar ik filmpjes kan bekijken van vanavond?Ik heb e streams wel gevolgd,maar wil bepaalde stukken toch nog even zien!
Nee, je moet die code intikken en dan start de download..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:18 schreef cortesa het volgende:
hhmm,ik kan er niet op klikken op die link...moet je daar eerst registreren?
Dat weet ik vrijwel zeker. Als zwnngmw mij iets zou bevelen te doen, zou ik ook weigeren. Elk crediet heeft ze bij mij allang verspeeld, en dan ga ik dus echt niet een huishoudelijke taak doen als mevrouw dat ff beveelt. Zo werkt dit soort dingen gewoon, dat moet ze maar beseffen. Stom wijf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Of gewoon dat ze wel bereid was het te doen, maar door het bevel van Natasia besloot het niet te doen, en het er maar mee afdeed dat ze het vies vond. Al zou het in dat geval beter geweest zijn, het te zeggen.
Nee, de sukkel zei alleen tegen Nena dat ze haar mond moest houden, en juist NIET tegen het viswijf zelf.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Je zag Nathanael er ook bij fronzen, en uiteindelijk ook tegen beide zeggen dat ze moeten ophouden.
Het is ook een fokking mietjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee, de sukkel zei alleen tegen Nena dat ze haar mond moest houden, en juist NIET tegen het viswijf zelf.![]()
Daar heb ik op gelet. WAT een sukkel, hij is echt bang voor Natasia.
Volgens mij zei hij uiteindelijk dat ze beide moesten ophouden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee, de sukkel zei alleen tegen Nena dat ze haar mond moest houden, en juist NIET tegen het viswijf zelf.![]()
Zwevend gebit wat je zegt. Pfff, net naar de uitzending gekeken. Knap van Nena dat ze gewoon zegt: herhaal het nog even 10 x misschien komt het dan aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ilona vind ik ook een zacht ei. Maar aan de andere kant, als ze er wat van zou zeggen dan heeft dat geen zin tegen het zwevend gebit, eigenlijk best slim van haar
Geen dank.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef fladdie het volgende:
Oke bedankt Gert en Acree klasse toppie
quote:
Dit is zo'n beetje DE centrale vraag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als 30er een 19-jarig meisje vertellen dat ze haar kut voor 10 euro kan verkopen achter het SC, wat voor mens ben je dan.
Het is gewoon een enorm ordinair, ranzig wijf zonder manieren, dat haar kinderen verwaarloost.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:18 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje DE centrale vraag.
Mensen raken negatief gefascineerd door Natasia. Hoe KAN iemand zo zijn?!![]()
Conclusie: ze heeft echt psychologische hulp nodig, en snel ook. Misschien zelfs psychiatrische.![]()
Er zijn nl. ook kinderen in het spel en het is heel slecht voor ze dat hun moeder zo te kijk staat voor heel Nederland. Zij, en haar kinderen, moeten tegen haarzelf beschermd worden.
Zeker mee eens, heb zelf niet zo`n beeld hoe het er tegenwoordig in Nederlandse gezinnen aan toe gaat, maar dit is echt niet normaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:18 schreef Bagheera het volgende:
Conclusie: ze heeft echt psychologische hulp nodig, en snel ook. Misschien zelfs psychiatrische.![]()
Er zijn nl. ook kinderen in het spel en het is heel slecht voor ze dat hun moeder zo te kijk staat voor heel Nederland. Zij, en haar kinderen, moeten tegen haarzelf beschermd worden.
Dream on...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker mee eens, heb zelf niet zo`n beeld hoe het er tegenwoordig in Nederlandse gezinnen aan toe gaat, maar dit is echt niet normaal.
Alles schreeuwend 5 keer herhalen als discussievorm
Wat ze iig zou moeten leren is cru gezegd haar bek wat vaker dichthouden, zich inleven in de ander, haar ongelijk kunnen toegeven.
Gedrag dat wel is aan te leren, waarbij haar huidige gedrag dan fors minder wordt.
Alleen dat kan natuurlijk niet in DGK.
Dat bezig zijn met haar doelen, waar ze zo trots op is, is alleen maar sporten en rijbewijs halen, iets dat buiten de villa ook te realiseren is.
Kinderen zijn heel loyaal naar ouders toe, maar ik kan me zo moeilijk voorstellen hoe het er in huis aan toe gaat, met zo`n schreeuwend gedrocht.
Ik geloof echt niet dat ze dan anders is, qua bovengenoemde punten.
Hooguit zachtaardiger als haar kinderen in de buurt zijn, maar zelfs dat betwijfel ik: Natasia is immers het middelpunt van haar eigen heelal.
Ja, ethisch gezien zou ze idd ook tegen haarzelf beschermd moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |