quote:
Oh jawel, nathanael helpt natasia altijd wel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
't Valt me trouwens op dat mensen elkaar zelden verbaal steunen in DGK.
Niemand durft tegen Natasia in te gaan blijkbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
"Je kut verkopen voor 10 euro"... nou nou nou.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef Arcee het volgende:
Waar haalt Natasia 't lef vandaan Nena zo uit te schelden?
Sylvia blijft ook altijd zo heerlijk rustig. Perfecte tegenpolen van Natasia. Ze zijn haar met die rust volkomen de baas.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die credits geef ik haar wel, van de vrouwen in het huis geeft zij de beste tegenstand tegen Natasia.
quote:
Het was weer de Natasia show zeker, ik zat me teveel op te vreten door dat secreet en ik kijk tv voor de lol dus ben afgehaakt. Ik kijk alleen nog maar de streams af en toe. Jammerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de tv inmiddels al 10 minuten op een andere zender staan.
Als dit nog vaker zo gaat dan kijkik helemaal niet meer op tv en volg alleen nog maar de streams.
Ja, vooral na die haal van Natasia over dat Nena in de klauwen van eventuele loverboys zou vallen. M'n adem stokte dat ze dat naar Nena schreeuwde. Als je je een beetje om Nena bekommert mag je denken dat je voor haar in de bres springt. Dat Nena niets zei, kan ik me voorstellen: je klapt toch dicht als iemand dat naar je hoofd gooit!.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Arcee het volgende:
Het gedrag van NL is echt huilen met de pet op, wat een meeloper en bangerik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Lieve het volgende:
( en die 666 Hij wiens naam we niet noemen staat erbij en komt niet verder dan partij trekken tegenover een 19 jarig meisje
Ik ben ook gecharmeerd van de rust die Sylvia uitstraalt jegens Natasia in discussies, maar in deze uitzending vond ik haar een beetje zwak overkomen. Het is dat Nena bijsprong en het overnam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia blijft ook altijd zo heerlijk rustig. Perfecte tegenpolen van Natasia. Ze zijn haar met die rust volkomen de baas.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Afbeelding opslaan als ...
[afbeelding][afbeelding]
dat zo'n moeder zulke lieve kinderen kan hebben, ik hoop voor hun dat ze nooit meer thuis komt. Want het zal toch maar je moeder zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n vreselijk eng mens gezien, hoe Natasie zich hier neerzet.
En dan kun je je niet verschuilen achter 'ik word zo neergezet en ze monteren het anders' want je ziet hoe zij nu reageert op dit zinloze incident met de vuilniszak.....
Ik bedoel dit is gewoon slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |