en dat is voor mij geen probleem omdat...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En dat waren dan meestal echt hele onbekende aziatische, franse of dergelijke shit met minder dan 100 votes op imdb.
Het is juist geen probleem. Het was een illustratie voor het feit dat bijna overal wel subs voor te vinden zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat is voor mij geen probleem omdat...
behalve als je van Franse films met minder dan 100 votes op imdb houdtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is juist geen probleem. Het was een illustratie voor het feit dat bijna overal wel subs voor te vinden zijn.
Ja, dan wel. Maar dan moet je ook niet zeiken op mensen die andere onbekende films beter vinden dan bekende films.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve als je van Franse films met minder dan 100 votes op imdb houdt
Ik zeik niet op mensen die andere onbekende films beter vinden dan bekende films, ik zeik op mensen die vinden dat ik andere onbekende films die zij beter vinden dan bekende films moet gaan kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, dan wel. Maar dan moet je ook niet zeiken op mensen die andere onbekende films beter vinden dan bekende films.
Of die Turkse met een paar duizend votes en gemiddeld een 9, da's ook lastig zoeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat van alle films die ik ooit heb down geload. Er maar een handje vol zijn waar ik nooit subs voor heb kunnen vinden. En dat waren dan meestal echt hele onbekende aziatische, franse of dergelijke shit met minder dan 100 votes op imdb.
Dat laatste is echt kinderspel.
Nee, als die meedeed, was de rest al meteen kansloos.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Johan Nijenhuis al genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |