Alles wat ooit een film (1 film of 200 films) heeft geregisseerd mag meedoen, van mij mogen kortfilmmakers ook meedoen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zijn er nog minima's? Of mag iemand die één film heeft geregisseerd ook meedoen?
quote:
Alles wat in het topic staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kan je overzichtje plaatsen van wat er allemaal geplaatst is, SoK.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:46 schreef cwk het volgende:
Moeilijk om te steunen zonder lijstje, alhoewel ik betwijfel of er uberhaupt nog steun nodig is voor diegene die ik wil dat meedoen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangezien ik een enorme fan ben van het gevreesde/gehate/geliefde poulesysteem, moeten jullie niet ondersteunen, iedereen mag meedoen, zolang ze zichzelf maar regisseur mogen noemen.
Gaspar Noéquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Guerra het volgende:
David Fincher
Darren Aronofsky
Sam Mendes
Jean Piere Jeunet
Bryan Singer
Eli Roth
Rob Zombie
Robert Rodrigues
Robert Zemeckis
Danny Boyle
Kijk eens aan, een ondersteuning.quote:
Ik heb op vakantie nog een filmpje gemaakt, dus bijdeze nomineer ik mezelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een ondersteuning.![]()
Als ik dit meisje nu nomineer, dan kan ik haar mooi naar de finale stemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:11 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie nog een filmpje gemaakt, dus bijdeze nomineer ik mezelf.
Ben ik het mee eens. Totaal geen probleem mee dat al die regisseurs die niemand kent meteen weg zijn. Wat heb je toch aan een tournament waarbij 2 mensen kunnen stemmen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef ranja het volgende:
[..]
eindelijk een wat laagdrempeliger toerrnooi? mooi
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als alle Ozu-fans nu niet gaan stemmen om dan te kunnen zeggen: "Ha, zie je wel, Ozu is uitgeschakeld.", dan is de kans inderdaad vrij groot dat Ozu weg gaat vallen. Het toeval wil trouwens dat Ozu er de vorige keer uit ging tegen Tobe Hooper, toen waren er niet eens poules, dus dat is allemaal relatief.
Ik denk dat ik deze speech al 5 of 6 keer heb gehouden, maar vooruit, here goes:
We zijn het FTR-gedeelte van een groot publiek forum, geen filmforum. Als er toevallig iemand passeert die denkt "Hey, beste regisseur, eens kijken", dan wil ik niet dat die denkt "Hmm, elitair gedoe" en terug vertrekt, ik wil dat het vrij toegankelijk is. Een poulesysteem heeft geen finale tussen Roland Emmerich en Michael Bay als gevolg.
Verder denk ik dat we hier niet moeten klagen qua tournaments, als ik gelijkaardige spelletjes bekijk op Moviemeter of Filmtotaal, dan is het op FOK! soms veel "snobber" of high brow dan elders, wat ik niet echt logisch vind.
Ik geef de voorkeur aan een tournament waar 25, 30, misschien wel 40 users kunnen stemmen, geen toernooi waar het vaste kliekje van 10 vaste stemmers nog eens kan vaststellen dat ze toch wel veel obscure dingen kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |