quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat wordt weer rechterhanden
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat wordt weer rechterhanden
Ze zei 19.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe oud is ze btw?
ze zei? ze is dus 14quote:
Of 46, of 22, of 19 hè.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Of 46, of 22, of 19 hè.
Afhankelijk van de persoon waar ik mee praatte als ik hier in Helmond zat.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Linkmiegel het volgende:
wat een hoer
Nope. Wel ongelofelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
Eigenlijk is het toch wel een béétje grappig als je het zo leest hé?
Ik heb respect voor het feit dat je met dit nieuws een tweede topic kan en mág openen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Camplo het volgende:
*vervolg deel1 dan maar*
Hier vorige deel:
Ik is weer single.
Ups foutje in title
Ik kan hier ook niet bij. En WTF zou een moeder, zus, nichtje al die moeite doen voor een niet-multimiljonair (neem ik aan..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
wat ik nou niet snap is dat je niet doorhad dat je met een ander zat te chatten. Ik zou zoiets gelijk door hebben, niet door wat er gezegd word maar hoe het gezegd word.
Hoe vaak heb je haar gezien dan, als het 'vaker' dan 1 keer was?
Dat vraag ik me ook wel af!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Niet geteld, maar blijkbaar niet vaak genoegquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
wat ik nou niet snap is dat je niet doorhad dat je met een ander zat te chatten. Ik zou zoiets gelijk door hebben, niet door wat er gezegd word maar hoe het gezegd word.
Blijkbaar niet nee..een relatie kun je echt niet alleen maar onderhouden door wat te msnen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet geteld, maar blijkbaar niet vaak genoeg![]()
![]()
Ik herhaal niks nerd. Ik geef slechts antwoord op vragen van mensen die het nog niet helemaal duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef HAHAHHA het volgende:
Je zegt dat je niks meer met haar te maken wilt hebben. Dat het over is, life goes on. Je kent 't wel.
Maar wat blijkt? Je gaat vervolgens zelf meerdere topics openen, hoe erg je wel niet genaaid bent, en blijft alles tot in ten treure herhalen.
Hypocriete jankzak.
Wat wil je nu van ons? Moeten wij hier massaal gaan zeggen dat ze een kuthoer is, of wat?
Hebben ze op het verkeerde adres bezorgd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Camplo het volgende:
Ups foutje in title
Heheh, kom is het er al druk? Kom er zo aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef ikJur het volgende:
dan verwacht ik je weer wat vaker in DPU
ik pwn je gezicht
ben nog @ stage vanavond weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heheh, kom is het er al druk? Kom er zo aan
Enige wat telt ;').quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je haar nu wel of niet geneukt?
Weet jij veel wat er is gezegd en afgesprokenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:28 schreef TC03 het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen zak van, maar het feit dat Camplo's voormalige wederhelft hier niet opduikt, zegt eigenlijk wel genoeg. Bizar.
Tussen wie of wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er is gezegd en afgesproken![]()
Jou en Salsa. Bedoel er verder niets mee.quote:
Nou actually kwam ik dinsdag achter het hele bedrog verhaal en heb dr min of meer laten weten nooit meer in m'n leven te verschijnen, mij voor ogen te komen in welke vorm dan ook. En tot nu toe is die vraag gehonoreerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jou en Salsa. Bedoel er verder niets mee.
Ik weet niet of zij gezegd heeft niet meer op FOK! te komen ofzo..
Zo van "relluh!"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:53 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze thuis met een zak popcorn met al deze frustratie meeleest.
Waarom verwacht je dat ze zich aan haar woord zal houden? Ze is toch nooit betrouwbaar geweest...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef Camplo het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze ooit nog onder die naam terug zal komen al weet ik 100% zeker dat ze hier alles meevolgt.
en onbewust met de moeder van salsa girl, de zus, nicht, neefje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus campo ging met salsa girl?
Nee ich weiss.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:56 schreef Serendips het volgende:
Waar heb je dat kind trouwens opgesnord? Jeweettog dat je voor een stabiele relatie niet op het woonwagenkamp moet zijn, hè?
Zolang het niet in het echt was durf ik niet meer te zeggen met wie ik wel gepraat heb neequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:25 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
en onbewust met de moeder van salsa girl, de zus, nicht, neefje.
kortom de hele familie![]()
man je hebt toch af en toe dr gezicht volgeblaft?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zolang het niet in het echt was durf ik niet meer te zeggen met wie ik wel gepraat heb nee![]()
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort dingen ik me al niet in mn hoofd gehaald heb, en daar wordt ik echt steeds bozer over. Zelfs alle ruzies van ons waren achteraf gewoon gefaked.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
man je hebt toch af en toe dr gezicht volgeblaft?
wees blij man...
en ja, wellicht had ze andere gasten dat ze steeds loog waar ze was
"Ik zit in Llorett!" en ondertussen liet ze zich uitwonen
De grote vraag is nog steeds waarom?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort dingen ik me al niet in mn hoofd gehaald heb, en daar wordt ik echt steeds bozer over. Zelfs alle ruzies van ons waren achteraf gewoon gefaked.
En mij express een dag niet spreken enzo omdat ze 'zogenaamd' boos was.
Ik me kut voelen en zij deed maar zus en zo.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
Dat is wat ik en meeste mensen in mn directe omgeving zich ook afvragen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:50 schreef Moja het volgende:
[..]
De grote vraag is nog steeds waarom?Ze mag iig weleens bij een psychiater langs. Ik kan me niet voorstellen dat een normaal iemand zoiets zou doen 2 jaar lang. Dan zit er gewoon echt iets niet goed daarboven.
Maar hoe weet je nou zeker dat álles fake was??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort dingen ik me al niet in mn hoofd gehaald heb, en daar wordt ik echt steeds bozer over. Zelfs alle ruzies van ons waren achteraf gewoon gefaked.
En mij express een dag niet spreken enzo omdat ze 'zogenaamd' boos was.
Ik me kut voelen en zij deed maar zus en zo.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou zeker dat álles fake was??
Hij negeert jequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar heb je dr nou geneukt?
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
-Knip, heel verhaal; hij weet niet waarom hij weet dat hij belazerd is en ander verhaal over digitale recherche inschakelen-
Het is ook nog niet aangetoond dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
altijd gedacht dat salsagirl zijn kloon was![]()
Trek IP's dan na. Moet toch mogelijk zijn hier op Fok?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef Serendips het volgende:
[..]
Het is ook nog niet aangetoond dat dat niet zo is.
Als Salsa toch zijn kloon is, jeetje, wat zit ie hier dan goeie one-man-show weg te geven.![]()
Ik weet genoeg zeker. Maar er zijn veel dingen waar ik niet meer heb gewacht op tekst en uitleg. En bellen waarom zou ik? Laat staan een mail opvragen. Voordat ik antwoord heb is er toch genoeg tijd een 'passend' verhaal aan elkaar te lullen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...
Ik ben niet van zo van de IP-recherche. Pure complottheorieën vind ik veel leuker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef Camplo het volgende:
Trek IP's dan na. Moet toch mogelijk zijn hier op Fok?
Van mij mag je ze vrijgeven hoor.
totaal niet ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...
Heb je er wel enig bewijs voor dat ze dat ook allemaal heeft gedaan? Want "iemand op IRC zei dat ik de ene keer met haar moeder en dan met haar zusje en daarna haar nichtje zat te praten" klinkt nou niet echt overtuigend... Maar goed, jammer, kut, klote, helaas, etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou actually kwam ik dinsdag achter het hele bedrog verhaal en heb dr min of meer laten weten nooit meer in m'n leven te verschijnen, mij voor ogen te komen in welke vorm dan ook.
skes met zichzelfquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
Hoe vaak heb je haar dan in het echt gezien? En heb je seks met haar gehad?
of zoals mijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef postmortum het volgende:
je kunt toch ook 2 ip-adressen hebben![]()
die is bij de pantydude op bezoekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Tezz het volgende:
Shit kan de popcorn smiley nergens vinden.....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is bij de pantydude op bezoek![]()
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Heb je er wel enig bewijs voor dat ze dat ook allemaal heeft gedaan? Want "iemand op IRC zei dat ik de ene keer met haar moeder en dan met haar zusje en daarna haar nichtje zat te praten" klinkt nou niet echt overtuigend... Maar goed, jammer, kut, klote, helaas, etc.
Je bent dus niet eens bij dr thuis geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.
Je mag alle huizen afgaan.
Dat klopte al niet.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
Hoe vaak heb je haar dan in het echt gezien? En heb je seks met haar gehad?
Dat heeft wel lang geduurd dan. Hoe kun je zo naief zijnquote:
Maar je bent nooit bij haar thuis geweest in 2 jaar lang?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.
Je mag alle huizen afgaan.
Dat klopte al niet.
Sterker nog, zoek maar eens een Murielle Mondo.
Stom dat ik er nooit naar gekeken heb. En als zelfs die ouders 'spelen' dat zij het is, hoe the fuck moet IK er dan achter komen.
Als ze tegen mij zegt: mn neefje moet ff op PC. Ben er zo weer, en ze komt trug met andere lettertype (wisselde ze vaak af) en dat IP is 89 km verder weg (globaal genomen) dan klopt er iets niet of wel? Nee dat dacht ik ook niet.
En als ik dat op de man afvraag en het antwoord is: 'kut je weet het dus'...
Dan weet ik genoeg![]()
![]()
Daar hebben toch nooit foto's van haar ingestaan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Haar FoBo is trouwens wel heel snel verwijderd, of vergis ik me nu?
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat er een was, maar geen idee wat erin gestaan heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Daar hebben toch nooit foto's van haar ingestaan?
zeg zelfs op google vind ik niks over murielle mondoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat er een was, maar geen idee wat erin gestaan heeft.
Fijne vriend is die google dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg zelfs op google vind ik niks over murielle mondo![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef Slurf het volgende:
Ohja, heb je haar nou geneukt of niet?
Niet dus. Anders zou TS het niet zo negerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Serendips het volgende:
Op zich zou ik TS wel willen geloven, maar het feit dat hij geen overzichtelijke samenvatting kan geven, vind ik dan wel weer verdacht...en we weten nog steeds niet of ze het bed hebben gedeeld!
Hier is het bewijs! De hele familie van Salsa speelt met iedereen spelletjes...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:09 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn fijne jeugd herinneringen..waren toch wel ,als we weer voor een paar wkn naar spanje gingen en daar naar familie gingen
Dat was altijd super gezellig..
Maar ook thuis,
Mijn ouders zijn gastvrij en kon dus altijd vriendinnetjes laten slapen ,dus had vaak de bekende pyama party's
waar bij me ma van alles in huis haalde,
En de tijd op de boot..waar we aan een steiger gingen liggen en ieder jaar weer oude bekende tegen kwamen. en hadden we veel lol.
Maar er was/is altijd wel aanloop en doen/deden we spelletjes..
Jawel maar die ouders zeiden dus zelfs dat ze zo heette. Maar dat was niet zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Je bent dus niet eens bij dr thuis geweest?![]()
We have a dealquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, als jij de foto's naar mijn mailed of pm'ed, dan post ik ze en neem ik de ban voor mijn rekening, deal?
Wat voor samenvatting moet ik maken man?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Niet dus. Anders zou TS het niet zo negeren![]()
Nee nooit gestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
2 jaar? Je hebt nooit een kaartje gestuurd o.i.d? Ik kan me echt niet voorstellen dat haar ouders hier aan mee deden![]()
Ik blijf erbij, ik vind je enorm naief.
Je ne sais pas dog.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef remco7182 het volgende:
Maar wie heb je dan geneukt?
Haar, of haar moeder, haar oma of haar nichtje, so confusing......![]()
Ach, je bent weer een ervaring rijker. Ik denk dat veel mensen zoiets wel meemaken.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee nooit gestuurd.
Altijd sms'/bellen omdat haar ouders post open maakten vond ze dat geen goed idee.
Tjeh ik ben naief, weet ik nu.
quote:Op zondag 28 januari 2007 09:03 schreef yvonne het volgende:
Ik snap er nog steeds geen drol van, heb je 'r nou gezien in die 2 jaar ja of nee?!
Iets met netstat a- als je een open verbinding hebt bijv msn gesprek.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:14 schreef GeileSmurf het volgende:
een vraagje beste camplo![]()
hoe kan je zo ip adressen zien ??
puur uit intresse en misschien persoonlijk gebruik![]()
![]()
ik dank u![]()
Camplo je doet vaagquote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Van alle vragen is dit nog de lachwekkendste.
Jah gezien dus hè. Alleen wie ik zag was geen Murielle Mondo. Slechts een slap aftreksel dat zich voordeed onder die naam, en familie, en ouders speelden het leuk mee. Misschien ergens een verloren dochter ofzo uit 1990 oid waar ze niet overheen konden komen.
Uuuh?...... je hebt foto's gezien van een 19 jarig meisje, die zei dat ze MM heette, en met dát meisje heb je ook irl afgesproken dus, want anders kan het niet wat je zegt.quote:7) Ik kreeg opeens te horen dat M. Mondo helemaal niet bestond. Foto's waren van een meisje die ik dacht dat ze M.M. heette. Die heette anders maar dat wist ik niet. Waarom niet? 103,5 km uit elkaar wonen, etc etc, ouders speelden het mee dat ze zo heette. Beste vriendin speelde het mee dat ze zo heette.
Ik heb nog geen mail of pm?!?!?!quote:
Camplo is genaaid door een lovergirlquote:Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens geen fuck van het verhaal.
Je chat met een wijf die een foto van een andere laat zien... Je spreekt af, gaat heen en waarempel daar staat het meisjes van de foto? Die neuk je en je gaat weer weg om vervolgens met het eerste wijf weer gaat chatten? Dus een moeder heeft cybersex met je en regelt haar dochter om met je te neuken ofzo?
De beste post in dit topic tot nu toe!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef postmortum het volgende:
Camplo is genaaid door een lovergirl![]()
Zeg ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het ook steeds minder.
Da's niet zijn tattoo ! Dat is de arm van Salsa...of...snap ik 't nu niet meer..quote:Op zondag 28 januari 2007 05:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Hey lul.
Je bent een prutser, nog steeds. En eigenlijk ook een wannabee, met je tatoo. Maar goed, ieder zijn meuk he. Maar goed, je bent er flink ingetrapt..
Bron: www.stalkinglotgenoten.nlquote:Terroriststalking/gangstalking/causestalking.
In Nederland is in de jaren negentig dit fenomeen vanuit de Verenigde
Staten overgewaaid. Gangstalken is het in groepsverband systematisch stalken
van een persoon. Slachtoffers worden jarenlang lastig gevallen door steeds
wisselende individuen (er zijn gevallen bekend van personen die al twintig
jaar lang worden lastig gevallen). De technieken die gebruikt worden zijn
ondermeer ontwikkeld door de Ku kux clan en de Nazi’s. Psychologische taktieken
worden gebruikt om het slachtoffer mentaal en fysiek te laten instorten.
Slachtoffers worden doelgericht in een sociaal isolement gebracht en er zijn
gevallen van zelfmoord bekent. Praktisch elk denkbaar middel (vaak gelogen)
om een persoon in diskrediet te brengen van zijn omgeving wordt gebruikt.
best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Salsagirl liet wel gewoon een foto van haar zien maar ze heette in het echt anders, lastig he![]()
Ik denk het laatste, of hij heeft haar maar 1 of 2 keer gezien. Ik snap werkelijk niet hoe dit kan. Zelfs al zouden anderen zich voordoen als haar moet je dat toch doorhebben na 2 jaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?
ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord
Wordt dit Lotte II?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
[..]
best wel als je 2 jaar lang nooit gemerkt hebt, dat haar vrienden haar anders noemen, haar ouders zich nooit verspraken, haar rijbewijs of abo of whatever nooit gezien hebt, waar dan dus een andere naam opstaat, ergo blijkbaar ofwel vrijwel niets ondernomen hebt samen, ms zelfs elkaar nooit gezien.
als je serieus iets hebt met elkaar en je woont zover weg, dan is er toch op zijn minst webcamkontakt regelmatig, in deze tijd?
ofwel Camplo houdt óns voor de gek ofwel hij durft niet toe te geven dat het een internetrelatie was, in de meest letterlijk zin vh woord
dat iemand je een maand of twee voor de gek houdt via internet en afhaakt zodra de ander daadwerkelijk af wil spreken, soit, maar 2 jaar lang? en dan elkaar écht zien, bij elkaar over de vloer komen, dingen ondernemen samen etc,. spreken van een serieiuze relatie en dan zo weinig weten vd ander is best apart wel.
ik bedoel, je belt elkaar toch ook op? je belt iemand toch ook wel eens op de vaste lijn in die 2 jaar tijd? hoewerd er dan opgenomen, met hallo enkel? je kwam nooit eens bekenden tegen als je samen op pad was, en zo ja, hoe noemden die bekenden haar dan?
Hij heeft deel 2 zelf geopend.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:50 schreef Stommie het volgende:
camplo is gewoon de man met zn hendig sjieke maar o zo gare topic dat gewoon een deeltje 2 heeft gekregen![]()
of is dat omdat niemand er ook maar iets van snapt?![]()
![]()
als het een sexrelatie was zou het kunnen, je deelt niets behalve eens per week/maand/kwartaal sex en voor de rest enkel webcamsex.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, of hij heeft haar maar 1 of 2 keer gezien. Ik snap werkelijk niet hoe dit kan. Zelfs al zouden anderen zich voordoen als haar moet je dat toch doorhebben na 2 jaar?
Ik heb 2 goede vrienden die ik nog nooit ontmoet heb (ze wonen in resp UK en Australië), ik ken ze nu beiden een jaar of 2. MSN, webcam, telefoon, kaartjes, kadootjes, noem maar op. Soms haalt een van beiden weleens een geintje uit door zich voor te doen als iemand anders in de chat waar we elkaar hebben leren 'kennen'. Ik heb dat gelijk door. Het is moeilijk uit te leggen.. de manier van schrijven denk ik.
Ik kan me met de beste wil niet indenken hoe deze relatie nu eigenlijk was. Je moet toch een vermoeden gehad hebben op z'n minst. Vind je het overigens (want daar heb ik eigenlijk niets over gelezen) niet vreselijk zonde dat je 2 jaar in een fake relatie heb gestoken? Ik snap het gewoon niet. Nooit een kerst- of verjaardagskaart willen sturen? Hoe kun je nou een relatie hebben met iemand waarvan je niet weet waar ze woont, 2 jaar lang?
En we hebben een stem!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:21 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind dit best wel eens grappig om te doen,dus medefokkers kunnen vanaf vandaag mijn lieftallige stem bewonderenBen zelfs een beetje hees dus klink grappig..
Salsagirl Voice
ikvind het wel grappigquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:56 schreef Camplo het volgende:
Ff klein tvp'tje
[Update]
Camplo stemmmm
[/update]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:21 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind dit best wel eens grappig om te doen,dus medefokkers kunnen vanaf vandaag mijn lieftallige stem bewonderenBen zelfs een beetje hees dus klink grappig..
Salsagirl Voice
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:58 schreef veldmuis het volgende:
Mwhehehehhe, inspreken, jezelf keihard met een hamer op je ballen meppen en dan een ander zinnetje inspreken!
Hees!
spreek dan samen iets in , denk ik dan.quote:
wij missen nog steeds een fotoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Camplo het volgende:
Ben ik weer.
Léonardomaar dat terzijde
.
Zal zo straks ff alles doorlezen wat ik nog heb gemist.
kunnen we niet geen zoekactie beginnen via Fok!radioquote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef yvonne het volgende:
Dan gaan we maar eens spitten:
Seks met zusjes van vrienden of vriendinnen van je zusje
Kijk, kijk
en Camplo ff in de uitzending halenquote:
is rechts haar zusje?quote:
Niet dat ik weet.quote:
dump dat ff in gc daar hadden we binnen 48 uur een weggelopen meisje gevondenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:35 schreef Camplo het volgende:
Zou iemand de echte naam van die persoon links willen geven?
Precies weet ik niet eens meer.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef Serendips het volgende:
Hey Camplo, vertel es hoe je haar hebt leren 'kennen' en waar je haar van 'kent'?
Utrechtquote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Welke stad?
ik hoop Utrecht kunnen jullie met zijn alle tijdens de onz-meet gaan zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Welke stad?
Wanneer komt die ONZ meet?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoop Utrecht kunnen jullie met zijn alle tijdens de onz-meet gaan zoeken![]()
Als er toffe mensen gaan kom ik welquote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef postmortum het volgende:
[ONZ meet 09-02-07] Deel 19! Met lambal LaPosters...
Dat zou fucked up zijn!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef postmortum het volgende:
en toch komen die 2 dozen mij veel te bekend voor![]()
Dadelijk komt ze gewoon uit Heerlen , Sittard of Maastricht![]()
cool the plot thickensquote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zou fucked up zijn!!!
Ze zei ook dat ze op 1 foto dikker was en boller gezicht had.
Dalijk is ze het niet eens![]()
Omdat ik webspace heb op chello?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
waarom zijn die geluidsfragmenten van camplo en salasagirl door dezelfde gebruiker geupload?
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Huh? Je hebt haar toch in het echt gezien?
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar toen ze die foto's stuurde 2 jaar geleden waren die al wat ouder. Voor de rest heb ik dr nooit foto's van gevraagd enzo, ben geen wijf die elke 5 sec foto's staat te knippen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Camplo, hóe vaak heb je haar nou gezien?? 1 keer, 2 keer, 1 keer per maand, 2 keer per maand??
Ik snap er geen reet van
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoop Utrecht kunnen jullie met zijn alle tijdens de onz-meet gaan zoeken![]()
Jah tuurlijk herken ik die, maar ik ben met dr stem ook gefaked.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je herkent toch wel of dat meisje wat je gezien hebt, dezelfde is als op die foto's?
En deze stond nog open:
[..]
Jah met mij gaat het wel goedquote:
haar orgasmes zijn zeker gefakedquote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het wel goed
Maar alleen de leugens zijn kut.
Zit elke seconde weer te twijfelen wat er zoals wel niet gefaked kan zijn![]()
Don't wanna think about it.
100% surequote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
haar orgasmes zijn zeker gefaked![]()
Waarover?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef postmortum het volgende:
Camplo open dan een topic in GC
Zal daar toch dicht gaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
boh gek gewoon foto posten en vragen of iemand die doos kentquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarover?
Ik ga de aandacht niet op mezelf vestigen boh gek.
Daar was ik veel te uitgesproken voor hier op Fok!
Dan moeten wij toch maar de zoektocht verder doenquote:
Hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
kunnen we niet geen zoekactie beginnen via Fok!radio![]()
haha dit gaat leuk wordenquote:
ik zoek een date dat jullie het ff wetenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond luisteren als ik jou was
samenvatting: Camplo kent iemand van het internet en die heeft hem blijkbaar 2 jaar lang bezeken door een fake indentiteit aan te nemenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou heb ik het topic al 3x doorgelezen maar snap er serieus vrij weinig van: Alleen het feit dat Camplo erg pissig is en het uit is om een of andere reden.
Ik heb het idee dat ik 1 van die meiden ergens van ken op de foto, maar snap niet wat er achter die foto zit etc.....
Is er iemand die me van beide topics een goede samenvatting kan geven waardoor ik in 1x bijgepraat ben![]()
En die iemand was Salsagirl met wie hij dus 2 jaar een relatie had. En dat is die meid op die ene foto links...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
samenvatting: Camplo kent iemand van het internet en die heeft hem blijkbaar 2 jaar lang bezeken door een fake indentiteit aan te nemen
kut morgenavond werkenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond luisteren als ik jou was
de uitzending komt later ook in het archief kun je hem terugluisterenquote:
Nee want ze was kapster naar eigen zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die iemand was Salsagirl met wie hij dus 2 jaar een relatie had. En dat is die meid op die ene foto links...
Ze zei tegen Camplo dat ze Murielle heette en Camplo is er de afgelopen tijd achtergekomen dat ze helemaal niet was wie ze zei dat ze was. En nu blijkt dus dat ze andere kerels neukt of wat ?
Nu vraag ik me af: Je ziet in 2 jaar toch wel eens een OVjaarkaart een ID bewijs of iets dergelijks ??? WTF.
Lieve Camplo....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee want ze was kapster naar eigen zeggen.
Weet alleen dat ze ergens op school zat, en afgelopen jaar nog bezig was en modellen had. Maar nu had ze geen werk etc etc. Enige wat ik hoorde van haar was dat haar ouders voorzichtig wilden doen met mij omdat ze ooit aangerand was. In hoeverre dat waar is weet ik niet.
Mail je mij nog?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Camplo het volgende:
Tjeez boy, hoor je morgen allemaal wel.
Oh lekker geinteresseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Camplo het volgende:
Tjeez boy, hoor je morgen allemaal wel.
Jah ik kan hier alles wel blijven uitleggen maar tjeez.quote:
Verkrachten =/= Dood toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
FOK'S SALSA-HUNT
Voor diegene die binnen 5 werkdagen de ware identiteit van Salsagirl achterhaalt ligt een lekkere geurbon van Ici Paris voor jullie klaar. Af te halen bij Danny.
Beantwoordquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ok, heb je ook alweer een mail terug gestuurd![]()
Jah maar aangezien ik de gebeten hond ben vind ik het nu een C-filmquote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb eens na zitten denken over het geheel en ben tot de conclusie gekomen dat ik het maar vaag vind.
Welke maf weet na 2 jaar nog helemaal niks van zijn vriendinJe weet toch wel waar/wanneer ze sport, welke hobby's ze heeft, waar ze uitgaat, welke vrienden ze heeft.
Vind het maar allemaal vaag hoor
Klinkt als een B-Film.
Eén van de meest kloppende posts in dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
Je ontmoet haar via internet
Jullie spreken elkaar vaker
krijgen een relatie
Er wordt geneukt
Door jullie woontoestand zie je haar maar 1 a 2 keer per maand, soms meer en soms minder
Je komt er achter dat de naam die ze heeft gegeven niet bestaat, haar naw gegevens kloppen simpel gezegd niet meer...
Je komt er achter dat er veel meer is dan behalve een niet kloppende naam, ze loog blijkbaar de hele tijd alles bij elkaar... Zelfs haar familie speelt het spel mee.
Ondertussen heb jij uitgaven gedaan waarbij je er ook achter kwam dat de gemaakte kosten niet zijn gebruikt zoals ze zouden gebruikt worden.
En nu wil je er achter komen wie ze echt is?
Het kan allemaal wel, maar voor een persoon die je 2 jaar kent, ken je toch wel ietsjes meer dan dat je het hier hebt vertelt?
whehehehequote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Wat een hoofd, heeft ze een keer een stoeptegel teruggekopt ofzo?
Show het jouwe eens?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Wat een hoofd, heeft ze een keer een stoeptegel teruggekopt ofzo?
Een ander afkraken zonder je eigen kop te laten zien, los van de persoon waar het nu omgaat is lame.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat heb mijn hoofd met het hare te maken?
Dan is heel Fok zo'n beetje lame, want overal op Fok (zelfs door jouw zielige verschijninkje) word weleens wat afgekraakt zonder dat ze iets over zichzelf (mbt het onderwerp) laten vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een ander afkraken zonder je eigen kop te laten zien, los van de persoon waar het nu omgaat is lame.
Dat heeft het dus met elkaar te maken.
Mij komt die gozer bekend voor..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:18 schreef Biogarde het volgende:
En die rechter meid komt me zeer bekend voor.
Zorg wel dat je niet over een paar weken op pagina 1 van de telegraaf staat aubquote:Op maandag 29 januari 2007 17:11 schreef Camplo het volgende:
Ik hoop veel info te krijgen.
Dit wordt iig tot op de bodem uitgezocht.
geile boy zoek geile salsagirl bel 0900- salsaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet over een paar weken op pagina 1 van de telegraaf staat aub![]()
chachachachacha-cha (8)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
geile boy zoek geile salsagirl bel 0900- salsa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gemist. Was het emotioneel ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Blaxje het volgende:
Inderdaad. Wel grappig dat we nu allemaal horen hoe dom en goedgelovig je bent.
Mjah ik zei al ik was domquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Blaxje het volgende:
Inderdaad. Wel grappig dat we nu allemaal horen hoe dom en goedgelovig je bent.
graag gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef remlof het volgende:
tof dat je even uitleg geeft op fok!radio camplo!
Oorspronkelijk geen, geboren in Duitslandquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef M180 het volgende:
welk dialect heb je
Wás.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef Wojworshebn het volgende:
Salsa-girl?? Dat was toch een trutje.
Luister maar terug (dat kan volgens mijquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had je allemaal verteld?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:51 schreef Nashje het volgende:
Ria JanssenKonden ze nou echt niks beters verzinnen
Succes er mee Camplo de Ultraboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |