abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45858799
Bubseltje, waarom zorg je niet gewoon dat je een voorraad hebt van dat drankje dan? Je zit jezelf onnodig te kwellen zo. Als je wilt kun je dan altijd nog kijken of het gaat met minder of zonder dat drankje, maar je hebt het dan wel achter de hand.
pi_45859561
De dochter van een patiënt maakte zich vandaag druk om haar moeder omdat ze zo dik aan het worden was. Moeder is even groot als ik en bijna 40 kilo lichter En dochterlief was mij allemaal aan het uitleggen waarom mama niet zo dik mocht worden incl. mogelijke lichamelijke gevolgen. Ik voelde me een beetje opgelaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45859788
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef Isabeau het volgende:
De dochter van een patiënt maakte zich vandaag druk om haar moeder omdat ze zo dik aan het worden was. Moeder is even groot als ik en bijna 40 kilo lichter En dochterlief was mij allemaal aan het uitleggen waarom mama niet zo dik mocht worden incl. mogelijke lichamelijke gevolgen. Ik voelde me een beetje opgelaten.
Die "dikke" vrouw woog dan nog geen 60kg? Sommige mensen...

Ik heb net lekker gezwommen! 40 baantjes getrokken... was alweer maanden geleden dat ik voor het laatst was geweest. Hopelijk krijg ik er weer ritme in, want eigenlijk is 't toch wel heel lekker om te doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45860149
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:37 schreef Levitation het volgende:

Die "dikke" vrouw woog dan nog geen 60kg? Sommige mensen...
Ze was thuis altijd 50 kilo geweest volgens de dochter en nu al bijna 60...
We mochten haar geen suiker meer in de thee doen. Ze is dement, ze vindt suiker in de thee lekker, ze krijgt van ons suiker als ze dat wil

Ik heb trouwens nog een zwempas, maar vergeet altijd te gaan zwemmen Goed van je dat je het weer hebt opgepakt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 19:47:41 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45860180
Over een goeie twee weken heb ik hier een gediplomeerd zwemmertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45860343
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Over een goeie twee weken heb ik hier een gediplomeerd zwemmertje
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmen
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:42:22 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_45862174
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:18 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Morgen ga ik direct bellen voor het drankje wilde het even aankijken maarhet gaat gewoon niet zonder.
Juist in je eerste week had ik dan zo snel mogelijk als het kon dat drankje gehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 20:44:01 #233
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45862231
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmen
Wat dacht je? Het valt net voor onze wintersportvakantie en daar hebben we een zwembad in het hotel Hoef ik geen bandjes meer mee te nemen

http://www.hotelhuber.at/deutsch/haus/zuhause.html
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:28:10 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45863987
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Bubseltje, waarom zorg je niet gewoon dat je een voorraad hebt van dat drankje dan? Je zit jezelf onnodig te kwellen zo. Als je wilt kun je dan altijd nog kijken of het gaat met minder of zonder dat drankje, maar je hebt het dan wel achter de hand.
omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:32:15 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_45864181
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.
Ja, maar het was toch duidelijk dat het werkte en het was van het weekend al bijna op, waarom dan wachten tot woensdag of donderdag om nieuw te halen?

Al is het alleen maar om jezelf beter te voelen dat je je eten binnenhoudt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45864841
ik vind dat ook altijd zo vervelend als mensen dan roepen dat ze toch wel zoooooo dik zijn, en dan zijn ze nog minimaal 20 kilo lichter dan mij geloof ik...

Morgen is mijn weegdag weer, ben benieuwd of de kerstkilo's weer weg zijn.. Ik heb wel het idee dat mijn buik minder opgeblazen is nu ik gestopt ben met snoepen enzo..

Morgen ga ik even navragen wat ik nou nog wel en niet meer mag eten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45873609

Kerstkilo's kwijt plus nog wat extra's
Ik ben weer op een laagste punt sinds ik begonnen ben!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:53:38 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_45874266
Teigan, wat goed! En hou ze er af he

Ik ben vandaag een keer NIET op de weegschaal geweest. Kijken of het verschil maakt morgen
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:56:00 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45874305
Super, teigan
pi_45874311
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, wat goed! En hou ze er af he

Ik ben vandaag een keer NIET op de weegschaal geweest. Kijken of het verschil maakt morgen
Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...
***Levi was here***
pi_45874322
Ook op dit forum een felicitatie voor Teigan.
Is ook wel een resultaat dat een dubbele felicitatie waard is!
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:57:38 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_45874323
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...
Jij was toch afgevallen?
Of had je ook last van een gevalletje "%$#@" ?
disclaimer
pi_45874354
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was toch afgevallen?
Of had je ook last van een gevalletje "%$#@" ?
Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.
En dat gaat er maar moeilijk weer af.
Maar, ik ben weer begonnen met zwemmen, dus als het vocht niet weg wil, dan 't vet maar.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:03:24 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_45874387
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.
En dat gaat er maar moeilijk weer af.
Maar, ik ben weer begonnen met zwemmen, dus als het vocht niet weg wil, dan 't vet maar.
Ah, net als ik had
Fat B Gone!
Ik denk dat ik ook maar weer een keer langs de sportschool moet
disclaimer
pi_45874458
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, net als ik had
Fat B Gone!
Ik denk dat ik ook maar weer een keer langs de sportschool moet
Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toelie ).
Ik ga mijn energie (en geld) lekker steken in zwemmen, fietsen, wandelen en buikdansen... dat vind ik leuk en hou ik vol.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:11:24 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_45874482
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toelie ).
Ik ga mijn energie (en geld) lekker steken in zwemmen, fietsen, wandelen en buikdansen... dat vind ik leuk en hou ik vol.
Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.
Ik moet iets zien te vinden wat leuk genoeg is om vol te houden
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:13:40 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_45874504
Een halfjaar abbo op de tongelreep kost ook maar 104 euro, voor een half jaar sportschool betaal ik.... 408 euro!!!! WTF!!!
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:14:01 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45874511
* Jojogirl vindt de sportschool nu weer leuk, maar heeft ook van die niet-gaan periodes
pi_45874536
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.
Ik moet iets zien te vinden wat leuk genoeg is om vol te houden
Ga mee zwemmen! Mijn billen (en buik) zijn ongetwijfeld dikker dan die van jou...
***Levi was here***
pi_45874546
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Een halfjaar abbo op de tongelreep kost ook maar 104 euro, voor een half jaar sportschool betaal ik.... 408 euro!!!! WTF!!!
Ik heb een paspartout... E25,00 en dan E2,00 per keer. Is voor mij goedkoper dan een abbo.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')