Check.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Zet dan gelijk deze erin: Rijbewijs met hoed en schmink. #4
Flink ge update.
Niet, gok ik. Werd vanochtend ook niet gezegd. Want Oversight is zelf naar de media gestapt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Mooi -- vanavond in het 8 uur journaal net na het weer, gok ik. Ben benieuwd hoe Philip 'Fok!' gaat uitspreken.
TV digitaal extra nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is de enige keer dat ik ooit écht blij ben met met digitale tv sinds ik hustler niet meer ontvang
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
handig voor over 15 minuutjes
http://www.rijnmond.nl/ho(...)algemeen/frequenties
nee het moet volgens je levensovertuiging ( volgens mij ).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef koemleit het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer waarschijnlijk het me lijkt. Man komt bij de gemeente en zegt: "ik zie er elke dag zo uit" Gemeente zegt: "ja op je ID bewijs moet je eruit zien zoals je er elke dag uitziet" "dus OS krijgt ID kaart"
Het systeem is wel erg makkelijk te fucken zeg![]()
strakke actie
Paspoortwetquote:Artikel 54
1.
Een reisdocument wordt ingehouden, indien:
a.
het van rechtswege is vervallen ingevolge artikel 47 of 48;
b.
het zodanig is beschadigd dat daarin opgenomen beveiligingskenmerken zijn aangetast, gegevens niet meer leesbaar zijn of een deel ervan ontbreekt;
c.
in of aan het document wijzigingen zijn aangebracht of aantekeningen zijn gesteld door een onbevoegde;
d.
de foto van de houder niet langer voldoende gelijkenis vertoont;
e.
blijkt dat daarin abusievelijk verkeerde gegevens zijn vermeld dan wel anderszins fouten zijn gemaakt bij de vervaardiging van het reisdocument.
dan kom je op een mooi puntquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef sigme het volgende:
't Gaat 'm wel z'n identiteitskaart kosten, deze rel:
[..]
Paspoortwet
Let wel: dit doet niets af aan de wettigheid en geldigheid van de aanvraag & verstrekking.
moet hij gestraft worden, omdat hij een klokkenluider is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef sigme het volgende:
't Gaat 'm wel z'n identiteitskaart kosten, deze rel:
[..]
Paspoortwet
Let wel: dit doet niets af aan de wettigheid en geldigheid van de aanvraag & verstrekking.
dit heeft niks met klokkenluider te maken du einsteinquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
moet hij gestraft worden, omdat hij een klokkenluider is?
Volgens mij zijn in het verleden, klokkenluiders niet gestraft.
Even Quoten voor Oversightquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Tevens hij lijkt er wel op, bouw van het gezicht en dergelijke, het is Oversight echt zelf.
Alleen dan niet herkenbaar
Maar volgens mij kan dit er nog om gaan hoor, volgens mij is er nog de kans dat hij zen ID en rijbewijs houdt.
Ook al raakt hij ze kwijt, hij zou wel een nieuwe van de overheid krijgen.
En ik vind deze rel echt wel 30 euro waard.
Als hij hem kwijt raakt, betaal ik die 30 euro wel. voor zijn nieuwe ID.
die worden juist beschermd door de wet .quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
quote:Tevens hij lijkt er wel op, bouw van het gezicht en dergelijke, het is Oversight echt zelf.
Alleen dan niet herkenbaar
Maar volgens mij kan dit er nog om gaan hoor, volgens mij is er nog de kans dat hij zen ID en rijbewijs houdt.
Ook al raakt hij ze kwijt, hij zou wel een nieuwe van de overheid krijgen.
En ik vind deze rel echt wel 30 euro waard.
jawel, hij heeft aan, dat er een flinke lek zit in dit allesquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit heeft niks met klokkenluider te maken du einstein
Waar is Bernhard als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |