FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Nissan Skyline GT-R Deel III
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 14:09
Hier de vorige deeltjes:

Nissan Skyline GT-R
Nissan Skyline GT-R Deel II



Info:
quote:
Het eerste Skylinemodel is de CCR21 GT-2000. De laatste fabrieksaf Skyline (dato 1999) was de GT-R BNR34 V-Spec II. De Skyline modellen werden destijds alleen in Japan, Engeland, en Australië verkocht. Een van de grootste nadelen die genoemd zijn, is dat hij enkel als right steer-constructie leverbaar is. Dit vanwege zijn aparte motorconstructie en ATTESA-ETS Pro aandrijvingssysteem.

De lijst van BNR34-modellen in chronologische vorm (fabrieksaf geleverd), m.b.t. onderstel en diens aandrijving;

GT-R
GT-R S-spec
GT-R V-Spec
GT-R V-Spec II
GT-R V-Spec N1
GT-R M-spec
GT-R V-Spec II Nür
GT-R M-Spec Nür
GT-R Z-tune (vervaardigd door Nismo)

Verduidelijking van de afkortingen in RB26DETT:

RB: Motor-series (Race Bred)
26: Displacement, afgeleid van de cilinderinhoud (2568 cc)
D: Variabele kleppensysteem DOHC
E: Elektronische multiport brandstofinjectie
TT: Computergestuurde T28 Garrett TwinTurbo-chargers
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 14:18
Er komt weer een nieuwe Bee*R R324 naar Engeland.

Zoasl hij in Japan aangeschaft werd.



zoals hij nu door Bee*R gebouwd is en op de boot richting Engeland gaat.

Jonchodonderdag 25 januari 2007 @ 14:46
Blijft een mooie kar

tvp
psychionyxdonderdag 25 januari 2007 @ 14:52
En in het zwart vind ik m het mooist

[Dat zijn geen Volk velgen he op de eerste foto..?]
Tha_Dijkstradonderdag 25 januari 2007 @ 14:54
tvp
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 14:56
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef psychionyx het volgende:
En in het zwart vind ik m het mooist

[Dat zijn geen Volk velgen he op de eerste foto..?]
Nee dat zijn de Nismo LM GT4's
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 15:01
Dit vind ik nou ook wel erg gaaf, stel je eens voor als dit midden in de nacht naast je komt te staan bij de stoplichten

rameijerdonderdag 25 januari 2007 @ 15:10
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
Hugsterdonderdag 25 januari 2007 @ 15:38
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
De offset is ietsje minder dan bij gewone, of iig, hij is wat klein om deze dikkere wielkasten te vullen. Maar spoorverbreders zullen ze voor dat kleine mini stukje wel niet de moeite waard vinden.
#ANONIEMdonderdag 25 januari 2007 @ 15:52
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
dat viel me ook al op

MAarja zal wel iets achter zitten, ivp met driften ofzo ?
psychionyxdonderdag 25 januari 2007 @ 15:53
Check die velgen!!



@ jacco:
Beetje jammer dat ie helemaal zwart is..
Maar ik denk dat ik gewoon wat gas zou geven als ik naast m stond.. Met camera in me handen en ramen open om optimaal te kunnen genieten van de Skyline z'n geluid
#ANONIEMdonderdag 25 januari 2007 @ 15:56
Zow heeft die ene gast 2 van die bakken ofzo ? Een zwarte en die laatste witte ?:O zit iig uit alsof zelfde locatie is (PAal hek en huis enzo)
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 16:13
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef Syd het volgende:
Zow heeft die ene gast 2 van die bakken ofzo ? Een zwarte en die laatste witte ?:O zit iig uit alsof zelfde locatie is (PAal hek en huis enzo)
Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.
Hugsterdonderdag 25 januari 2007 @ 16:21
De zwarte velgen vind ik erg stoer Ben alleen niet z'n fan van die enorme hoge vleugel.
zBusdonderdag 25 januari 2007 @ 16:38
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:18 schreef jacco het volgende:
Er komt weer een nieuwe Bee*R R324 naar Engeland.

Zoasl hij in Japan aangeschaft werd.

[afbeelding] [afbeelding]

zoals hij nu door Bee*R gebouwd is en op de boot richting Engeland gaat.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de link
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 16:41
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef zBus het volgende:

[..]

Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de link
Ja die ken ik zit ook op het GTR forum
zBusdonderdag 25 januari 2007 @ 16:42
Hier ff de plaatsjes opgezocht. Hij gaat er een sr20 inleggen die speciaal door tomei gebouwd is. (tenminste dat las ik in dat topic). Hij heeft ook al een strakke v-mount intercooler er in gebouwd wat er ook super nice uitziet


zBusdonderdag 25 januari 2007 @ 16:46
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef jacco het volgende:

[..]

Ja die ken ik zit ook op het GTR forum
Driftworks.com :p niet gt-r forum
#ANONIEMdonderdag 25 januari 2007 @ 17:04
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef jacco het volgende:

[..]

Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.
Ohhh zo Dat had ik nog niet gedacht.

MAar tot nu toe vind ik die zwarte skyline echt de beste


Wie heeft trouwens "my sweet 16" laatst gezien, kreeg zo;n verwend mormel een fucking skyline de allernieuwste bouwjaar 2005 naast de SUV (of ik weet niet meer) die ze al had.

Niet normaal meer
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 17:07
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef zBus het volgende:

[..]

Driftworks.com :p niet gt-r forum
Hij zit op beide forums
jaccodonderdag 25 januari 2007 @ 17:08
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef zBus het volgende:
Hier ff de plaatsjes opgezocht. Hij gaat er een sr20 inleggen die speciaal door tomei gebouwd is. (tenminste dat las ik in dat topic). Hij heeft ook al een strakke v-mount intercooler er in gebouwd wat er ook super nice uitziet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Imageshack doet het hier niet
zBusdonderdag 25 januari 2007 @ 17:11
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:07 schreef jacco het volgende:

[..]

Hij zit op beide forums
zit er dik in dan heb je misschien linkje naar GTR forums?
HAHAHHAdonderdag 25 januari 2007 @ 21:49
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar .

Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is .
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 12:06
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar .

Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is .
Die is op basis van de R33, de Skyline in dit topic is op basis van de R32
SterkStaaltjevrijdag 26 januari 2007 @ 12:09
Nu ik dit topic zie moet ik m'n skyline RC wagen nog eens af gaan maken .
JohnnyKnoxvillevrijdag 26 januari 2007 @ 12:10
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar .

Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is .
Ach ja, het is niet voor niks dat in NFSUII de Supra in het begin van het spel beschikbaar komt en de Skyline pas op het einde.
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 12:12


Laten we nou aub niet de bij de Supra fanboy's gaan zuigen want in die eeuwige battle heb ik echt totaal geen zin hier
JohnnyKnoxvillevrijdag 26 januari 2007 @ 12:13
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:12 schreef Hugster het volgende:


Laten we nou aub niet de bij de Supra fanboy's gaan zuigen want in die eeuwige battla heb ik echt totaal geen zin hier
Vandaar ook de .
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 12:15
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Vandaar ook de [afbeelding].
Alleen snapt niet iedereen dat, 'So be careful what you wish for'
HAHAHHAvrijdag 26 januari 2007 @ 12:17
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:06 schreef jacco het volgende:Die is op basis van de R33, de Skyline in dit topic is op basis van de R32
Verhip, nu zie ik het ja, op hun site:



Om maar in de sfeer van dit topic te blijven: de Skyline R33 van ex-Supra mk4 eigenaar.

*hele dikke grijns*
JohnnyKnoxvillevrijdag 26 januari 2007 @ 12:17
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:15 schreef jacco het volgende:
Alleen snapt niet iedereen dat, 'So be careful what you wish for'
Vandaar ook de "Fok verstandig, lees een PI" in mijn signature.
Mij krijg je niet zo makkelijk te pakken.
Ik rijd als het ware digitaal in een Skyline tegen een Supra. .
HAHAHHAvrijdag 26 januari 2007 @ 12:19
Jaja, nu is dat geleuter wel over.

Posten die hap!
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:17 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Verhip, nu zie ik het ja, op hun site:

[afbeelding]

Om maar in de sfeer van dit topic te blijven: de Skyline R33 van ex-Supra mk4 eigenaar.

*hele dikke grijns*
Hij heeft nog steeds een Supra ernaast
SuN-CRuSHeRvrijdag 26 januari 2007 @ 12:47
tvp
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 12:50
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef jacco het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds een Supra ernaast
Ja de dragracer Niets recents.

Apie heeft toch ook geen Mk4 gehad? Hij had een Mk3 met 2JZ.
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 12:55
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ja de dragracer Niets recents.

Apie heeft toch ook geen Mk4 gehad? Hij had een Mk3 met 2JZ.
Geen idee, maar we gaan over naar de orde van de dag.

zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 13:34
Nice, ben alleen niet zo'n groot fan van die vleugel, De standaard v-spec vleugel vind ik de mooiste voor de skyline dit ziet er zo fragiel uit op zo'n massieve auto.
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 13:36
En de hoge end-plates zien er niet uit vind ik.
HAHAHHAvrijdag 26 januari 2007 @ 13:38
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef jacco het volgende:
Hij heeft nog steeds een Supra ernaast
Nee, z'n supra is verkocht aan een vriend. Lees het artikel in AW maar .
zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 13:42
Dit vind ik een mooie skyline, die vleugel zoals die hoort en mooi strakke velgen.


Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 13:42
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Nee, z'n supra is verkocht aan een vriend. Lees het artikel in AW maar .
Ja maar hij heeft er echt nog eentje met 2JZ, ITB's, enorme turbo en supercharger, maar dat maakt niet uit in dit Skyline topic.

Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 13:43




zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 13:44
BBS lemans velgen vind ik ook erg mooi staan onder een skyline.

zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 13:45
Volgens mij zitten we allemaal in het zelfde topic te graven
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:44 schreef zBus het volgende:
BBS lemans velgen vind ik ook erg mooi staan onder een skyline.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Volk TE37 19" met polished lip, dus niet zoals bij onderstaande Skyline het mooist voor de GT-R



Deze dus:
zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 13:51
Die vind ik idd heel mooi, al zie je die wel veel in dat topic voorbij komen.
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 13:55
Niet met polished lip

Alleen volledig gunmetal, zwart, zilver en wit.
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 14:09
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ik vind Volk TE37 19" met polished lip, dus niet zoals bij onderstaande Skyline het mooist voor de GT-R

[afbeelding]

Deze dus:
[afbeelding]
De velgen van deze auto zijn overgespoten. Ze zijn dus niet de standaard Volk kleur.
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 14:14
Dit is de auto van een goede vriend van mij uit Engeland. Hij is de eigenaar van beide auto's. De bodykits van de auto's maakt hijzelf. Hij gaat ook een nieuwe bodykit maken voor mijn Skyline

zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 14:37
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef jacco het volgende:
Dit is de auto van een goede vriend van mij uit Engeland. Hij is de eigenaar van beide auto's. De bodykits van de auto's maakt hijzelf. Hij gaat ook een nieuwe bodykit maken voor mijn Skyline

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
die bovenste bodykit doet me denken aan do-luck?
Hugstervrijdag 26 januari 2007 @ 15:01
Daar heeft iig wel flink wat inspiratie vandaan ja, ook voor de skirts

Zie de midnight purple R33 die ik wat daarboven heb neergezet. Ik wil niet zeggen identiek maar veel scheelt het niet..
jaccovrijdag 26 januari 2007 @ 15:04
Een exacte kopie van Do-luck is auteurs rechtelijk niet mogelijk. Daarom zijn er kleine aanpassingen waardoor de kit een 'eigen' karakter heeft.
zBusvrijdag 26 januari 2007 @ 17:55
Ik moet zeggen dat dat spul van do-luck best mooi is. Bodykit voor de r34 en die double-six velgen vind ik ook erg geslaagd
Hugsterzaterdag 27 januari 2007 @ 01:01
En voor welke auto laat je die kit maken jacco?
Voor de Uras Nomura R34?

Want die zilvere is van Eugene en niet van jou toch?
jaccozaterdag 27 januari 2007 @ 10:02
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:01 schreef Hugster het volgende:
En voor welke auto laat je die kit maken jacco?
Voor de Uras Nomura R34?

Want die zilvere is van Eugene en niet van jou toch?
De kit wordt gemaakt voor de ER34, en de zilveren R334 is idd van Eugene. Op de laatste show vloog de achterbumper er al vanaf. Het is wel handig om dan vervangende bumpers bij je te hebben want de show moet doorgaan.
zBuszaterdag 27 januari 2007 @ 10:09
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:02 schreef jacco het volgende:

[..]

De kit wordt gemaakt voor de ER34, en de zilveren R334 is idd van Eugene. Op de laatste show vloog de achterbumper er al vanaf. Het is wel handig om dan vervangende bumpers bij je te hebben want de show moet doorgaan.

Wil je dan ooit een keer helemaal overstappen op een andere bodykit voor die r34 of wil je hem d1 style houden en dus bumpers uit japan laten komen?
jaccozaterdag 27 januari 2007 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:09 schreef zBus het volgende:

[..]


Wil je dan ooit een keer helemaal overstappen op een andere bodykit voor die r34 of wil je hem d1 style houden en dus bumpers uit japan laten komen?
De auto blijft in deze want vorm hij is al helemaal D1 stijl De bumpers zijn nu ook uit Japan gekomen wij laten ze alleen extra nog een keer namaken.
Hugsterzaterdag 27 januari 2007 @ 11:43
Ah je laat ze namaken, dan is het voor mij wel logisch ja

Ik dacht ook al, je gaat hier toch ook geen do-luck op zetten
zBuszaterdag 27 januari 2007 @ 11:54
Koop dan die ichiban van sumo uit engeland
jaccozaterdag 27 januari 2007 @ 12:00
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef zBus het volgende:
Koop dan die ichiban van sumo uit engeland
koop jij hem maar ik hoef die afgetrapte bak niet
zBuszaterdag 27 januari 2007 @ 12:17
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:00 schreef jacco het volgende:

[..]

koop jij hem maar ik hoef die afgetrapte bak niet
Haha, is het zo erg dan?
jaccozaterdag 27 januari 2007 @ 15:00
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef zBus het volgende:

[..]

Haha, is het zo erg dan?
Ze hebben met die auto alles gedaan van Time Attack tot de Quarter mile. Dat heeft de auto in al die jaren geen goed gedaan.
#ANONIEMzaterdag 27 januari 2007 @ 17:13
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ja de dragracer Niets recents.

Apie heeft toch ook geen Mk4 gehad? Hij had een Mk3 met 2JZ.
idd alleen een MK1 / MK2 / MK3 en nu de Skyline

hij wilde nooit een Mk4 ofzo
Tommy_Kuklinskizaterdag 27 januari 2007 @ 18:16
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef Estolan het volgende:

[..]

idd alleen een MK1 / MK2 / MK3 en nu de Skyline

hij wilde nooit een Mk4 ofzo
Heeft hij een MK1 gehad?
of een CelicaSupra?
#ANONIEMzaterdag 27 januari 2007 @ 18:44
MK1

http://tsurf.no-ip.com/supra/DWT/ssm2006/tse/IMG_5526.JPG
vanuit USA

http://www.supras.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4464&postdays=0&postorder=asc&highlight=mk1&start=0

en hij HEEFT nu de MK1, MK2 ( 2JZ ), Skyline

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2007 18:46:22 ]
StefanPzaterdag 27 januari 2007 @ 21:20
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar .

Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is .
Als je supras.nl leest dan weet je dat hij iets wou dat heel exclusief is en dat hij daarom deze auto kocht; verder wist je dan ook dat hij de kwaliteit inmiddels bagger vindt vergeleken met Toyota. O ja, hij heeft ook nooit een mk4 gehad. Bagger artikel dus
quote:
Die's mooi. R33 > R34 kwa uiterlijk. En zwart/paar is helemaal geil.
Hugstermaandag 7 mei 2007 @ 17:29
Weet iemand nog waar ik die foto's kan vinden van die blank gelakte full carbon Skyline?

Ik dacht dat het een JGTC auto was..
zBusmaandag 7 mei 2007 @ 17:35
amuse r1 titan time attack monster ding?
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 18:07
Pattonmaandag 7 mei 2007 @ 18:10
Ik moet zeggen dat ik nou niet zo bepaald onder de indruk ben van de nieuwe Skyline (is het nu ook de R35?). Okee, het is nog niet een GT-R, maar toch. Beetje cheap-ass design.



jaccomaandag 7 mei 2007 @ 18:18
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:10 schreef Patton het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nou niet zo bepaald onder de indruk ben van de nieuwe Skyline (is het nu ook de R35?). Okee, het is nog niet een GT-R, maar toch. Beetje cheap-ass design.

[afbeelding]

[afbeelding]
Op zich vind ik het wel een mooie auto, het heeft alleen niks meer te maken met de Skyline's die een R in de naam hebben.

En nee dit is niet de R35 maar de V36 met een 3,7 liter V6
Hugstermaandag 7 mei 2007 @ 18:18
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef zBus het volgende:
amuse r1 titan time attack monster ding?
[afbeelding]
quote:
Jullie zijn toppertjes

Raamstijlen en dak zijn niet in carbon te krijgen zeker (omdat dit geen los deel is)? (voor R34)
Volgens mij verder dus wel bumpers, voor en achterschermen, skirts, deuren, kofferdeksel, spoiler en motorkap uiteraard.
BaraCudamaandag 7 mei 2007 @ 18:25
Gisteren op zandvoort reden 2 skylines die een demo aan het geven waren tegen elkaar aan 1 ging er de vangrail in Geen hele zware schade gelukkig
Hugstermaandag 7 mei 2007 @ 19:06
Welke fabrikanten hebben goede carbon bodyparts voor de R34?

Seibon had wel wat, maar niet echt veel.
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 19:07
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Hugster het volgende:

[..]


[..]

Jullie zijn toppertjes

Raamstijlen en dak zijn niet in carbon te krijgen zeker (omdat dit geen los deel is)? (voor R34)
Volgens mij verder dus wel bumpers, voor en achterschermen, skirts, deuren, kofferdeksel, spoiler en motorkap uiteraard.
Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal. Het toaal gewicht van de auto was 1100kg. Dit samen met een motor van 600pk resulteerde in supersnelle laptimes
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 19:09
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Hugster het volgende:
Welke fabrikanten hebben goede carbon bodyparts voor de R34?

Seibon had wel wat, maar niet echt veel.
Seibon is leuk voor motorkappen en dergelijke maar dan houd het wel op.

Voor de Skyline moet je toch echt bij Sunline zijn. Zij bieden een volledige carbonnen widebody aan voor de R34.

Een foto is comming up
Hugstermaandag 7 mei 2007 @ 19:11
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef jacco het volgende:

[..]

Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal. Het toaal gewicht van de auto was 1100kg. Dit samen met een motor van 600pk resulteerde in supersnelle laptimes
Ja hij ziet er ook erg function over form uit

Heel vet ding wel!
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef jacco het volgende:

[..]

Seibon is leuk voor motorkappen en dergelijke maar dan houd het wel op.

Voor de Skyline moet je toch echt bij Sunline zijn. Zij bieden een volledige carbonnen widebody aan voor de R34.

Een foto is comming up
Top thanks!
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 19:12
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 19:13
Als je meer vragen hebt over levering en/of andere details mail ff naar jeroenmonkeygofaster.nl
Hugstermaandag 7 mei 2007 @ 19:16
Jammer.

Hij is net een beetje te over the top.
Op de Sunline website wordt me niet echt duidelijk of ze ook OEM style carbon hebben..
jaccomaandag 7 mei 2007 @ 19:18
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Hugster het volgende:
Jammer.

Hij is net een beetje te over the top.
Op de Sunline website wordt me niet echt duidelijk of ze ook OEM style carbon hebben..
Wat voor carbonnen onderdelen zoek je precies dan?

Bij Sunline hebben ze allen OEM deuren en achterkleppen
JohnnyKnoxvilledinsdag 8 mei 2007 @ 12:15
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef jacco het volgende:
Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal.
Mag ik hier even smakelijk om lachen? Hebben ze nou echt lapjes carbon over het bestaande bodywork geplakt? Dan is het dus puur voor de looks gedaan daar, immers, carbon + metaal is zwaarder dan enkel carbon of metaal.
jaccodinsdag 8 mei 2007 @ 15:51
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mag ik hier even smakelijk om lachen? Hebben ze nou echt lapjes carbon over het bestaande bodywork geplakt? Dan is het dus puur voor de looks gedaan daar, immers, carbon + metaal is zwaarder dan enkel carbon of metaal.
Ajs jij het zijscherm van auto verwijderd zie je de carroserie. Daarover heen is carbon gemaakt. Het is dus niet carbon over het standaard zijscherm. Maar carbon over de carroserie. Dat is dus wel degelijk lichter dan het origineel.
StefanPdonderdag 10 mei 2007 @ 03:48
Ach, je moet toch wat als je motorisch niet verder dan 500pk kunt komen...
jaccodonderdag 10 mei 2007 @ 11:56
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 03:48 schreef StefanP het volgende:
Ach, je moet toch wat als je motorisch niet verder dan 500pk kunt komen...
Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.



[ Bericht 15% gewijzigd door jacco op 10-05-2007 12:09:51 ]
Pharelldonderdag 10 mei 2007 @ 12:54
wie oh wie heeft wallpaperts van de openingspost skyline foto unit!
Die vind ik wel heeeeeel erg mooi
jaccodonderdag 10 mei 2007 @ 13:39
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef Pharell het volgende:
wie oh wie heeft wallpaperts van de openingspost skyline foto unit!
Die vind ik wel heeeeeel erg mooi
Ik heb hem hier in 1024x768

Pharelldonderdag 10 mei 2007 @ 15:30
Dat is toch geen wallpapert

maar iig toch bedankt voor de genomen moeite
jaccodonderdag 10 mei 2007 @ 15:32
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Pharell het volgende:
Dat is toch geen wallpapert

maar iig toch bedankt voor de genomen moeite
Tja ik weet het, mijn beeldscherm is ook veel groter. Dit was het grootste formaat wat ik van die auto had.
rivaldonderdag 10 mei 2007 @ 15:33
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 03:48 schreef StefanP het volgende:
Ach, je moet toch wat als je motorisch niet verder dan 500pk kunt komen...
ik dacht tot 1300 pk?
StefanPdonderdag 10 mei 2007 @ 18:08
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef jacco het volgende:

[..]

Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.

"loser"

Zolang jij offtopic getrol op mijn posts in het filmpjes topic flikkert, kun je het hier ook verwachten. Met je afzichtelijke tupperware stickerbakken met hooguit 400pk. Wat dat betreft sprak je vorige auto al boekdelen: tupperware, kippengaas rice rommel.
Neluhzdonderdag 10 mei 2007 @ 19:11
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef jacco het volgende:

[..]

Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.

Daarvoor woon je toch in amerika?
jaccodonderdag 10 mei 2007 @ 19:24
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

"loser"

Zolang jij offtopic getrol op mijn posts in het filmpjes topic flikkert, kun je het hier ook verwachten. Met je afzichtelijke tupperware stickerbakken met hooguit 400pk. Wat dat betreft sprak je vorige auto al boekdelen: tupperware, kippengaas rice rommel.
Blaat wannabe mod, heb je weer een nieuw woord geleerd?

Dat jij je nog steeds verlaagt tot dit soort dingen, dat zegt toch al genoeg. Het enige wat je doet is iedereen wijs maken hoe goed een Supra wel niet is. Nou prima daar heb ik geen problemen mee. Ik heb gewoon niks met een Supra. Ik ga liever een circuit op dan sprintjes trekken.

Je wilt zo graag dat iedereen 'jou' Supra zo goed vind dat je al niet eens meer geloofwaardig overkomt.
Alexxxxxdonderdag 10 mei 2007 @ 19:49
Skylines hier kinders, geen Supra's

En ga anders maar naar STA

Wat vind jij de mooiste skyline ter wereld?
jaccodonderdag 10 mei 2007 @ 20:20
Hier wat foto's van een door Mine's gebouwde Skyline.











Mines VX Air Filter (panel)
Mines VX-ROM
HKS EVC 6 Boost Controller
600cc Injectors
Nismo AFM's
Nismo Plenum
Nismo Inlet Pipes
Nismo Intercooler
Nismo I/C hard pipes
Mines Fuel pump


Mines Stage II engine:

Engine Build

Cams (Mines) IN 260°/lift 10.2 mm, EX 252°/LIFT 9.5mm
Valve spring Strengthened
Valve guide PBB
Beryllium Valve seats
Seat cutting Machined
Valve reface Machined
Modification of Port Machined
Combustion chamber adjusting Machined
Head balancing plane research Machined
Head gasket Metal
Cylinder head bolt Strengthened
Crank bolt Strengthened
Mines Piston Lightweight forged
Connecting rod (Tomei) Lightweight Forged
Crank processing and balance (Mines) D counter section form modification
Crank WPC processing Machined
Pulley balance Machined
Block balancing plane research Machined
Dummy boring Machined
Plateau horning/honing Machined
Reimax Oil pump
Timing belt Strengthened
Mines Oil pan baffle
Nismo Thermostat
NGK SparkplugS
N1 Water Pump
Thermal Wrapping

HKS GT2530 Turbines
HKS Actuators
Tomei Exhaust Manifold
Mines Outlet Pro II
Mines Front pipe Pro
Mines Super Catalyzer II
Mines VX Professional Titanium II Exhaust
Nismo Coppermix Stage II clutch
HKS Oil Cooler
Mines Race Core Radiator
Mines Carbon air box duct
Garage Defend carbon cooling panel
Samco coolant hoses
Augment Bonnet dampers

Brembo 6-pot monoblock calipers, 356mm Rdd discs front
Brembo 4-pot calipers, Rdd discs rear

Nismo S-Tune Suspension and stabliser bars

Nismo LMGT4 wheels (19*9.5) with Bridgestone RE-01R typres (275/30ZR19)

Nismo MFD2
Nismo 320kph dials
Nismo GT Tail lights
Nismo Carbon B-Pilar trim
Nismo Aero kit
Nismo Carbon rear spoiler

600bhp/7400rpm
435lbft/5400rpm
1.4kg/cm2
Hugsterdonderdag 10 mei 2007 @ 21:50
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef jacco het volgende:
Hier wat foto's van een door Mine's gebouwde Skyline.


[[url=http://img170.imagevenue.com/loc537/th_21057_pict0029ec3_122_537lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img34.imagevenue.com/loc670/th_21060_pict0028xf5_122_670lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img128.imagevenue.com/loc488/th_21065_pict0025ph6_122_488lo.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img28.imagevenue.com/loc1097/th_21067_pict0022ke4_122_1097lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img163.imagevenue.com/loc532/th_21118_pict0020yj7_122_532lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img184.imagevenue.com/loc591/th_21123_pict0019ci2_122_591lo.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img169.imagevenue.com/loc558/th_21124_pict0017ho8_122_558lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img12.imagevenue.com/loc661/th_21128_pict0009gp8_122_661lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img125.imagevenue.com/loc1031/th_21271_img9561pj4_122_1031lo.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img150.imagevenue.com/loc644/th_21276_img9568yo3_122_644lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img183.imagevenue.com/loc501/th_21282_img9579qy9_122_501lo.jpg]afbeelding][/URL]


Mines VX Air Filter (panel)
Mines VX-ROM
HKS EVC 6 Boost Controller
600cc Injectors
Nismo AFM's
Nismo Plenum
Nismo Inlet Pipes
Nismo Intercooler
Nismo I/C hard pipes
Mines Fuel pump


Mines Stage II engine:

Engine Build

Cams (Mines) IN 260°/lift 10.2 mm, EX 252°/LIFT 9.5mm
Valve spring Strengthened
Valve guide PBB
Beryllium Valve seats
Seat cutting Machined
Valve reface Machined
Modification of Port Machined
Combustion chamber adjusting Machined
Head balancing plane research Machined
Head gasket Metal
Cylinder head bolt Strengthened
Crank bolt Strengthened
Mines Piston Lightweight forged
Connecting rod (Tomei) Lightweight Forged
Crank processing and balance (Mines) D counter section form modification
Crank WPC processing Machined
Pulley balance Machined
Block balancing plane research Machined
Dummy boring Machined
Plateau horning/honing Machined
Reimax Oil pump
Timing belt Strengthened
Mines Oil pan baffle
Nismo Thermostat
NGK SparkplugS
N1 Water Pump
Thermal Wrapping

HKS GT2530 Turbines
HKS Actuators
Tomei Exhaust Manifold
Mines Outlet Pro II
Mines Front pipe Pro
Mines Super Catalyzer II
Mines VX Professional Titanium II Exhaust
Nismo Coppermix Stage II clutch
HKS Oil Cooler
Mines Race Core Radiator
Mines Carbon air box duct
Garage Defend carbon cooling panel
Samco coolant hoses
Augment Bonnet dampers

Brembo 6-pot monoblock calipers, 356mm Rdd discs front
Brembo 4-pot calipers, Rdd discs rear

Nismo S-Tune Suspension and stabliser bars

Nismo LMGT4 wheels (19*9.5) with Bridgestone RE-01R typres (275/30ZR19)

Nismo MFD2
Nismo 320kph dials
Nismo GT Tail lights
Nismo Carbon B-Pilar trim
Nismo Aero kit
Nismo Carbon rear spoiler

600bhp/7400rpm
435lbft/5400rpm
1.4kg/cm2
Perfect

Ander kleurtje, katalysator weg, carbon propshaft eronder en hij is helemaaaal af
Tjabbozaterdag 12 mei 2007 @ 00:22
er hoeft geen strikje om. gaat zo wel mee
jaccodonderdag 21 juni 2007 @ 12:04
Tsja als al de Z-tunes zijn uitverkocht bouw je er toch gewoon zelf één

Van een eigenaar uit Singapore


jaccodonderdag 21 juni 2007 @ 12:05
Sjoewedonderdag 21 juni 2007 @ 18:10
*fap*
#ANONIEMdonderdag 21 juni 2007 @ 18:14
De Bee-R334 in NL staat ook weer te koop
ZoneKilldonderdag 21 juni 2007 @ 18:15
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef jacco het volgende:
Dit vind ik nou ook wel erg gaaf, stel je eens voor als dit midden in de nacht naast je komt te staan bij de stoplichten

[afbeelding]
Afgezien van die oerlelijke achterspoiler is deze echt vet, gaaf en retestrak.
lipjedonderdag 21 juni 2007 @ 20:58
hierstaan er ook een paar tussen
ZoneKilldonderdag 21 juni 2007 @ 21:17
Persoonlijk vind ik zo een echte witte Skyline niet mooi. Doe mij maar een zwarte of donker blauwe.
D-Devildonderdag 21 juni 2007 @ 21:20
Wat zijn het toch een bloedgeile auto's .