Ja, was echt leuke wedstrijd vanmiddagquote:Op zondag 28 januari 2007 20:28 schreef WEST het volgende:
navond Zwolle
Ajaaaaaaaaax![]()
![]()
ik kijk al uit naar volgende week zin om die kakkerlakjes eens af te drogen en dat met eigen ogen kunnen zien
![]()
Klopt; prachtige wedstrijd; wel sneu voor Grunn (is mn tweede cluppie). Nu nog 'maar' 8 ptn achterstand op EIndhoven..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef navvy het volgende:
Ajax mocht niet klagen vandaag, net samenvatting gezien en was mooie pot om naar te kijken. Leonardo was geen slechte aankoop![]()
whehequote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, was echt leuke wedstrijd vanmiddagGoeie aankoop die Leonardo ook en dan Davids er nog bij
Volgende week idd tegen de Kakkerlakken, alleen wel zonder Jaap Stam, beetje jammer van die gele kaart
Word tijd dat ik ook weer es een wedstrijd ga bezoeken, laatste wedstrijd was tegen Austria Wien dat ik geweest ben, dus das al weer ff terug
Mn broertje van 8 die heeft echt geluk, die gaat en naar Ajax-Excelsior en naar Nederland-Rusland, dus dat zal ie wel helemaal geweldig vinden, aangezien hij nog nooit in stadion geweest is.
En ik ben nog nooit naar Oranje geweest, dus was ik best jaloers op
Kom volgende week ff hier kijken, Ajax- feyenoord, krijg je een biertje van mequote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; prachtige wedstrijd; wel sneu voor Grunn (is mn tweede cluppie). Nu nog 'maar' 8 ptn achterstand op EIndhoven..![]()
Dan zat je niet zo heel ver weg, want ik zat in vak 412, zowat tegen 411 aan, was erg gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef WEST het volgende:
[..]
whehewas jij ook bij Austria Wien
ik zat toen in Vak 406 ik ben ook nog na Ajax - Willem2 geweest binnen 30 minuten 4-0 ofzo
en nu volgende week tegen die kakkerlakken
ga ik trouwens met een blauwvinger heen
Ik ben ook nog nooit naar Oranje geweest
![]()
zeg Syl, gaan we toch samen een keer naar een wedstrijd van Ajax?![]()
Hoeft nu ook niet directquote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan zat je niet zo heel ver weg, want ik zat in vak 412, zowat tegen 411 aan, was erg gezelligIn 411 missen ze echt de helft van de wedstrijd volgens mij, als je achterstevoren staat te springen en te doen moet je ogen in je achterhoofd hebben om wat te zien
K heb op moment niet echt geld om naar Ajax te gaan, misschien in maart weer
Das ook nieuw, normaal verliest FC Zwolle Knudde altijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef navvy het volgende:
Vergeet de plaatselijke FC niet, met 4-1 gewonnen!!! Niet dat ik t volg
Dat kan natuurlijk, ik heb bijvoorbeeld niks met tennis ofzo ( naja, kijk af en toe wel, maar Federer wint toch altijd volgens mijquote:Op zondag 28 januari 2007 23:28 schreef rudedeltadude het volgende:
voetbal interesseert me echt niks, sorry
ROEP!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:43 schreef beelz het volgende:
OW voetbal... roep maar als er een leuk onderwerp is...
Hehehe die reclame was lollig voreger. Met een zingend flesjequote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ROEP!
we hebben het vanaf nu over Orangina! met pulp
smerig kutspulquote:
Je weet nietsquote:
rustig jij!quote:
Worstelen ik worstel liever met een vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 00:00 schreef beelz het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanaf aanstaande zaterdag weer voluit mag worstelen?
Kan echt niet wachten tot het zo ver is. Ik heb in mijn blessure periode een hoop nieuwe dingen bedacht om te doen en kan niet wachten tot ik ze kan uitvoeren.
Hehehe ik deed jaren geleden toen ik in supermarkt vakken vulde ook altijd de bulkquote:Op maandag 29 januari 2007 00:01 schreef WEST het volgende:
weet het lang genoeg
ik deed vroeger toen ik nog in een supermarkt werkte de frisdrank (en bier) en dat spul ging altijd overdatum
![]()
Net nog gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 00:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Worstelen ik worstel liever met een vrouw![]()
heb daar geen ervaring inquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Net nog gedaan
Ik ben vrij goed in horizontale acrobatiek
Hoe weet je dan dat je liever worstelt met een vrouw als je daar geen ervaring in hebt?quote:
nou dat weet ik gewoonquote:Op maandag 29 januari 2007 00:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je liever worstelt met een vrouw als je daar geen ervaring in hebt?
Heaumeaux niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat weet ik gewoonelke man weet dat wel
![]()
Trustuhquote:maar ik ga mijn bedje op zoeken truste mensen![]()
Sitethief deelt je mening niet hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat weet ik gewoonelke man weet dat wel
![]()
maar ik ga mijn bedje op zoeken truste mensen![]()
Mijn oogleden worden ook zwaar, duik ook mijn bed in..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sitethief deelt je mening niet hoor
Ik heb net nog ff avond gegeten ( 2 broodjes hamburger) en ga nu ook mn bedje in
gewoon veel strepsils ofzo zuigenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef WEST het volgende:
dankje syl enig probleem is dat ik last van me keel heben dat ik nog 5 km moet fietsen
ik heb net ff wat gedronken en daarna ging het wel weerquote:
mooi zoquote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb net ff wat gedronken en daarna ging het wel weer
zoietsquote:
Moguhquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen zwolle![]()
straks eens naar een solicitatie gesprek kijken of ik het wordt
tis voor mij maar voor 2 wekenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Moguh
Straks eens mijn post kijken of ik überhaupt ergens op gesprek mag
Succes danquote:Op maandag 29 januari 2007 11:40 schreef WEST het volgende:
[..]
tis voor mij maar voor 2 weken
ik ben nu met een solicitatiebrief bezig die ik vanmiddag moet mailen.
En daarna ga ik bezig om wat verpleeghuizen aan te schrijven als leerling![]()
dat hoor ik ook veelquote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
druk op banenjacht hier iedereen, succes
en voor mezelf ook, want ben het nou wel zat om elke keer afgewezen te worden omdak geen ervaring heb, nee, zo zal ik het ook nooit krijgen ook
als wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:18 schreef WEST het volgende:
[..]
dat hoor ik ook veel
Ze vragen mensen van 18 met 25 jaar ervaring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |