haha mooi dat het weer geslaagd was, lama's dus zeker niet gezienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag, ik trof net weer een collega aan in mijn bed en ik lag in het bed van mijn dochter. Kortom, de vrijdagmiddagborrel was weer geslaagd!!
Ik ga naar mn ma en stiefpa, eindelijk mn broertje weer zienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:02 schreef navvy het volgende:
Nee niet echt, geen idee hoe laat we terug waren. Wel weet ik dat het gezellig was. Vandaag ff relaxen, jij nog plannen?
haha groot gelijk, ff lekker uitbrakkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef navvy het volgende:
Het hele weekend al volgeboekt dus. Ik ga eerst mijn telefoon opzoeken, waar ik dat ding heb gelaten? Geen idee! Boodschapjes voor het weekend doen en ik ga plat op de bank vrees ik.
Net terug van boodschapjes doen, even de markt over geweest voor de verse vitaminen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef navvy het volgende:
Het hele weekend al volgeboekt dus. Ik ga eerst mijn telefoon opzoeken, waar ik dat ding heb gelaten? Geen idee! Boodschapjes voor het weekend doen en ik ga plat op de bank vrees ik.
Dat was jouw hoogtepunt van de dag!!!!quote:
denk het wel ja, bij mijn ouders zal ik weinig hoogtepunten beleven denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat was jouw hoogtepunt van de dag!!!!
Ach, denk dan aan onze gezamenlijke douchepartij, dan overleef je dat ook weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
denk het wel ja, bij mijn ouders zal ik weinig hoogtepunten beleven denk ik
Dat moet zeker helpen jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ach, denk dan aan onze gezamenlijke douchepartij, dan overleef je dat ook weer.
Bleg, ben hier de hele zooi aan het opruimen.. week niet thuis geweest, nouja 2 dagen geslapen meer niet.. lijkt wel een zwijnen stal.. en iedereen slaapt..quote:
Zo drukke planningquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:46 schreef beelz het volgende:
Middag
Gezellig gister hoor... Zijn naar vrienden gegaan om daar gezellig bier te drinken. Eerst hier gegeten. Texelse stoofpot gemaakt. Dat was lekker. Daarna creme brulee als desert gemaakt.
Nogsteeds geen last van rug en vanavond eten we simpel doch lekker: Lekkerbekjes met patat. Vriendin is nu een kwarktaart aan het maken.
Vanavond nog een verjaardagsfeest en daarna de docter in.
Tot hoe laat kun jij trainen dan? Mijn sportschool is op zaterdag en zondag van 9 tot 18 uur openquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:17 schreef navvy het volgende:
Trainen kan ik wel vergeten, ben alweer te laat. Appie here I come!!!
ach ja, ik kan me zwager niet alleen aan laten modderen met 2 linker haden... (niet dat ik dan 2 rechterhanden hebquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef Sylvana het volgende:
zo, druk bezig geweest dan , jij liever dan ik
Daar heb je toch fietsenmakers voorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ach ja, ik kan me zwager niet alleen aan laten modderen met 2 linker haden... (niet dat ik dan 2 rechterhanden heb) ik kan nog niet eens een remkabel op de fiets wisselen
![]()
Band laat ik me pa plakkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar heb je toch fietsenmakers voor
Ik kan niet eens mn band plakken, breng hem ook gewoon naar fietsenmaker dan
k zal je nu wel ff toevoegen, maar ben niet meer online, ga zo slapen, k heb koppijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Band laat ik me pa plakken![]()
ik kan best wel handig zijn als het met computers is.
heb jij geen msn?? monty0183 at gmail dot compraat wat makkelijker
Truste en sterktequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k zal je nu wel ff toevoegen, maar ben niet meer online, ga zo slapen, k heb koppijn
trusten![]()
thnxquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
Truste en sterkte![]()
![]()
ik ga de kroeg zo nog eens ff in
Net weer wakkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
ECCCCHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO
Jeetje wat is het hier stil zeg
Waar hangt iedereen uit
Parttime fietsenmaker (zaterdagbaan) meldt zichquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef WEST het volgende:
[..]
ach ja, ik kan me zwager niet alleen aan laten modderen met 2 linker haden... (niet dat ik dan 2 rechterhanden heb) ik kan nog niet eens een remkabel op de fiets wisselen
![]()
Ik werk 6 dagen per week, dus zaterdagavond ga ik los, waarna ik meestal de hele zondag nodig heb om weer bij te komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:44 schreef Sylvana het volgende:
Wat een stappers allemaal zeg, have fun iedereen
Ow handig Swollywood, dus kan ik in het vervolg naar jou toe als mn fiets weer es vernield is?
Ik kan niet slapen, beetje irri, want ben vet moe en nog steeds koppijn dus, blegh
Nog lekker klein dusquote:Op zondag 28 januari 2007 00:32 schreef navvy het volgende:
Goedenacht Zwolle, zelfs ik ben weer thuis! En Syl, mn dochter is 2 jaar en 2 maand.
Jij houd wel van lekker en goed eten,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:46 schreef beelz het volgende:
Middag
Gezellig gister hoor... Zijn naar vrienden gegaan om daar gezellig bier te drinken. Eerst hier gegeten. Texelse stoofpot gemaakt. Dat was lekker. Daarna creme brulee als desert gemaakt.
Nogsteeds geen last van rug en vanavond eten we simpel doch lekker: Lekkerbekjes met patat. Vriendin is nu een kwarktaart aan het maken.
Vanavond nog een verjaardagsfeest en daarna de docter in.
Aaaaawwwquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
ECCCCHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO
Jeetje wat is het hier stil zeg
Waar hangt iedereen uit
Ik heb lekker bij mn broertje in bed tv gekeken en toen is ie heel lief tegen me aan in slaap gevallen![]()
![]()
Het liefst zou ik gewoon bij hem slapen vannacht
Het wordt tijd dattie es een keer bij mij komt logeren
kan ik bij jou dus gratis mijn fiets laten na kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Parttime fietsenmaker (zaterdagbaan) meldt zich![]()
netjes, dat lukt mij nietquote:Op zondag 28 januari 2007 13:03 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag all! Volgens mij heb ik het klokje rond geslapen, halleluja.
Juh was echt niet leuk meer gister daar. Waren lui in de rij die al een half uur stonden te wachten...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef navvy het volgende:
Bijna avond!!! Was 't zo druk bij de docter dan gister? Op zaterdagavond kom ik er altijd zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |