Wordt het dan opeens zwaarder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef tonks het volgende:
En zie het nog maar terug te brengen naar de winkel als je het eenmaal open hebt
Open deurquote:
Volgens google dit:quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:26 schreef Tiezzz het volgende:
Wat is een blister?
KLB waardig, duidelijkquote:
Had je die voor je verjaardag gekregen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:31 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n soort verpakking dus, alleen die foto is niet van mij want ik heb geen auto en geen usb
NeeNquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had je die voor je verjaardag gekregen?
Je kunt overal met een auto overheen rijden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:40 schreef Snuwerd het volgende:
volgens mij kun je daar met een auto overheen rijden
Heul wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef tonks het volgende:
Niet over een dinosaurus
Bejaardequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:50 schreef tonks het volgende:
Wie bedenkt er zoiets doms? Die dingen krijg je gewoon echt niet open zonder je handen open te halen
godsamme..quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef tonks het volgende:
Niet over een dinosaurus
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Die krengen krijg je alleen met tuingereedschap open
Dus dit is om dieven te irriteren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef Lucille het volgende:
Als mensen niet zoveel zouden stelen hadden we dit soort verpakkingen ook niet nodig gehad.
Is het goedkoop gerecycled plastic, dat het daarom zo hard is?quote:
Aha! Daarom dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef tonks het volgende:
En zie het nog maar terug te brengen naar de winkel als je het eenmaal open hebt
Nee mijn product werkt gewoon, maar het is zo'n hele kleine usb stick en van die verpakking is echt niets over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Is het goedkoop gerecycled plastic, dat het daarom zo hard is?
[..]
Aha! Daarom dus![]()
Yepquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus dit is om dieven te irriteren?
Ja, maar als je het opentrekt en je mist een kabeltje, moet je eerst ruzie schoppen voor je een nieuwe krijgt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef Lucille het volgende:
Als mensen niet zoveel zouden stelen hadden we dit soort verpakkingen ook niet nodig gehad.
Neejoh, Als een Dief a la Bulk steelt wilt ie ws. ook weer doorverkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Welnee, je moet alleen niet bij klantenservice gaan zeggen 'oi, dat kutding heeft geen kabeltje joh, doe daar eens wat aan. Maar gewoon zeggen 'Goedenmiddag, ik heb dit apparaat gekocht en nu blijkt er geen kabeltje bij te zitten. Kunt u dit voor mij oplossen'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, maar als je het opentrekt en je mist een kabeltje, moet je eerst ruzie schoppen voor je een nieuwe krijgt.
Dus als je je aan zo'n verpakking irriteert, dan ben je een dief?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Blisterverpakkingen zijn ook handig als een container aanspoelt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Neejoh, Als een Dief a la Bulk steelt wilt ie ws. ook weer doorverkopen. Niks verpakkingen open te hoeven maken![]()
Doe ik ook. Ik kom wel vaker bij de mediamarktquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Welnee, je moet alleen niet bij klantenservice gaan zeggen 'oi, dat kutding heeft geen kabeltje joh, doe daar eens wat aan. Maar gewoon zeggen 'Goedenmiddag, ik heb dit apparaat gekocht en nu blijkt er geen kabeltje bij te zitten. Kunt u dit voor mij oplossen'.
Dat werd echt gebracht als de uitvinding van de eeuwquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef DJJoris het volgende:
trouwens, als je dat randje dat om de verpakking zit wegknipt is het 9 van de 10 keer gewoon open, was laatst op Kassa.
Is het dan zo erg gesteld met de intelligentie in ons land, dat we een tv programma nodig hebben om dit soort voor de hand liggende dingen te ontdekken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef DJJoris het volgende:
trouwens, als je dat randje dat om de verpakking zit wegknipt is het 9 van de 10 keer gewoon open, was laatst op Kassa.
ja. psiesquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Alsof dat knippen makkelijk gaat.
Mwach, gewoon veiligheidsspeld roodgloeiend maken en er snel doorheenjassenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Alsof dat knippen makkelijk gaat.
Soms zit dat randje echter redelijk onmogelijk: niet uitstekend aan de zijkanten, maar aan de achterkant.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef DJJoris het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Djeez het volgende:
Was laatst bij Kassa, is gekozen tot irritantste verpakking! Maar is uitgevonden om de klant te garanderen dat het product compleet en ongeschonden is. Niemand heeft hem eerder geopend. Alleen gaan de fabrikanten nu werken aan een wat klantvriendelijker verpakking.
Ik vind het nieteens zo irritant eigenlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Djeez het volgende:
Was laatst bij Kassa, is gekozen tot irritantste verpakking! Maar is uitgevonden om de klant te garanderen dat het product compleet en ongeschonden is. Niemand heeft hem eerder geopend. Alleen gaan de fabrikanten nu werken aan een wat klantvriendelijker verpakking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |