Bwhehe ja dat zal helpenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
Weet niet welke winkel je het hebt gekocht maar gewoon terug brengen. Nee heb je ja kan je krijgen. Als het niet duidelijk was dat daar een snoertje zat is het niet jouw schuld dat je niet oplet en geen verpakking kan openmaken.
Ik had een paar biertjes op, en toen heb ik met een nieuw scherp mesje het draadje doorgesneden... mag ik een nieuwe?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Bwhehe ja dat zal helpen
"Hoi, ik heb met mijn beperte geestelijke vermogen en beperte motoriek dit ding naar de tyfus geholpen, mag ik een nieuwe?"
Riiiiight
daar zit geen snoertje aan...quote:
Waarom denk je dat het zo goed verpakt is?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Altijd gezeik met de Sony PS2 verpakkingen. Pas nieuwe PS2 controller gekocht, zonder mes krijg je die zooi niet open. Hoe wil je die shit ooit ruilen.
Stop het gewoon in een doos... De PS2 zelf zit toch ook in een doos? Die krijg je tenminste netjes open...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Altijd gezeik met de Sony PS2 verpakkingen. Pas nieuwe PS2 controller gekocht, zonder mes krijg je die zooi niet open. Hoe wil je die shit ooit ruilen.
Waarom denk je dat vrouwen geen PS2 games spelen???quote:
Zou dat het echt zijn?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Biogarde het volgende:
Waarom denk je dat het zo goed verpakt is?
Je bent een schande voor het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Banzi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vrouwen geen PS2 games spelen???
Omdat ze de verpakking helemaal niet open krijgen... Ik kreeg hem tenminste nog open!!! En kon nog met z'n 3-en dat spel spelen...
De verpakking ging ook wel razend makkelijk open hoor! Dat doet geen vrouw me na...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Je bent een schande voor het mannelijke geslacht![]()
Een beetje geestelijk denkvermogen gecombineerd met een werkende motoriek en het juiste "gereedschap" (aka 1 zakmes oid) moet makkelijk zo'n verpakking open kunnen krijgen![]()
Nee, dat zie je verkeerd... (Anders zou ik ook niet mogen spelen...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Mannen en spelletjescomputers.
Die dingen zijn voor kinderen.
En grote kinderen!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Mannen en spelletjescomputers.
Die dingen zijn voor kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |