Dan hoef je niet meer in dit topic te komen en kan je in SC verder gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seks![]()
Wrom nie dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seks![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Daggerspine het volgende:
QB eindelijk bekeerd en het zaakje dicht laten naaien?
Zouden jullie deze slowchat kunnen vervolgen in het volgende topic?quote:
Zou ik ook doen als ik nog nooit een orgasme had gehadquote:
Jij niet hoorquote:
ach als ze elkaar voor de sex gebruiken... geen haan die er naar kraait toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:10 schreef TE-61 het volgende:
Hoe kan je iemand alleen maar voor de seks gebruiken? Ik vind het nogal egoïstisch en respectloos. En nee, ik ben niet gelovig, het is gewoon een principe.
hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 18 februari 2007 02:04 schreef boixe het volgende:
strakkies om 12uur een super enthouiiaste date op de koffie! vannacht ging niet door....
Ja was tof, om 12u kwam ze vanaf de kerk op de koffie in dr zondagse kloffie. Ze was niet eens superknap of zo maar zo enthousiast... hhoop opgekroptheid kwam er los zodra ik haar uitkleed :-)quote:
Heb je goed bekeken :-)quote:Op zondag 25 februari 2007 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanavond een sexdate met een 28 jarige als 19 jarige zijnde.![]()
recht vanuit de kerk?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:17 schreef boixe het volgende:
[..]
Ja was tof, om 12u kwam ze vanaf de kerk op de koffie in dr zondagse kloffie. Ze was niet eens superknap of zo maar zo enthousiast... hhoop opgekroptheid kwam er los zodra ik haar uitkleed :-)
zeker een vis aan de haak sla je nooitquote:Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef Christiano25 het volgende:
op welke sexdating site sla je zeker een vis aan de haak??
iemand tips?
maar kan je een paar goeie sexdating sites noemen.. ik wil graag een keer een MILF bangen..quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
zeker een vis aan de haak sla je nooit
hangt helemaal van jou af...
er is maar 1 manier om 100% zeker aan sex met een vrouw te komen maar daar moet je wel geld voor neerleggen
hmm tsja sexdating sites zijn meestal niks...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
maar kan je een paar goeie sexdating sites noemen.. ik wil graag een keer een MILF bangen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |