Gevaarlijke uitspraak, pas maar op voor één of ander gare conducteur of.....quote:
Idd, komen ze in de spits met 1 treinstel aan en 's avonds om 11 uur past ie amper in het station.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Een van de redenen waarom ik dus geen klacht in dien bij de NS, het is allemaal vergane moeite.
De stoptrein naar Rotterdam is in de ochtend altijd veel te kort en als je dan om 11 uur in de ochtend naar je werk gaat dan komt er een trein van 5km lang aanrijden![]()
Aha, en wie denk jij te zijn om te bepalen dat mensen er niet meer inmogen? Kijk eens naar China of Japan - dat zijn pas overvolle treinen. Soms is het wat drukkig, maar ik duw ook altijd egwoon lekker hard door... werkt prima!quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:48 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen de trein van 07.40 van Zwijndrecht naar Rotterdam Centraal. Ten eerste had de trein al 10 minuten vertraging wegens een seinstoring of iets dergelijks.
Dan zit je in de trein, blijkt dat de trein veel te kort is voor het aantal mensen dat er in moet. En dan heb je een conducteur die semi grappig gaat omroepen "dat ze te weinig materiaal hebben en dat iedereen zover mogelijk moet doorlopen."
En vervolgens bij elk station waar je komt wordt de trein voller en voller, maar nog steeds blijven de mensen zich erin drukken. Ik stond op een balkon bij de klapdeuren, we konden amper meer ademhalen, maar bij elk station weer mensen die gaan roepen "Kunnen we nog verder doorlopen, er moeten nog meer mensen bij."
Sorry hoor, VOL is dus gewoon VOL. Wij staan ook niet voor de lol zo strak op elkaar.
Mijn klacht : Overvolle treinen en mensen die toch doordrukken![]()
Als ik in China of Japan woon dan weet ik dat dat gebeurd en hou ik daar rekening mee. Maar aangezien ik nog steeds in Nederland woon en dat soort praktijken hier niet voor komt blijf ik erbij dat het belachelijk is dat mensen zich in een overduidelijk te volle trein proberen te proppen.quote:Aha, en wie denk jij te zijn om te bepalen dat mensen er niet meer inmogen? Kijk eens naar China of Japan - dat zijn pas overvolle treinen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
NSers zijn mensen die na de basisschool geen school meer gedaan hebben omdat er voor hun laag IQ geen school is!!!!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
NSers zijn mensen die na de basisschool geen school meer gedaan hebben omdat er voor hun laag IQ geen school is!!!!!
Oud, maar blijft goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.funnyhub.com/videos/pages/crowded-japanese-metro.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nederland is vol![]()
Japan nog voller:
[afbeelding]
Conducteurs die mensen de trein in duwen om de deur dicht te krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://www.funnyhub.com/videos/pages/crowded-japanese-metro.html
Hm ja of in een superlange intercity zitten die een beetje leeg is. Fuck de spits.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Lariekoek het volgende:
Dat is dus een van de redenen waarom ik veel liever met mijn auto in de file ga staan.
als er mensen flauwvallen van de drukte denk ik dat het toch wel duidelijk is dat het te vol isquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:42 schreef Natasia het volgende:
[..]
Aha, en wie denk jij te zijn om te bepalen dat mensen er niet meer inmogen?
Gaat de NS m'n baas dan even bellen om dat uit te leggen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als er mensen flauwvallen van de drukte denk ik dat het toch wel duidelijk is dat het te vol is
dan moet je eerder van huis gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Gaat de NS m'n baas dan even bellen om dat uit te leggen?
quote:
Een klassiekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://www.funnyhub.com/videos/pages/crowded-japanese-metro.html
pak zelf de trekker maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
![]()
![]()
De NS zorgt maar voor fantsoenlijke treinenZet desnoods alle treinen in die normaal in Friesland rijden, die mensen pakken de trekker maar
als je de verhalen zo leestquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
en milieuhuilies maar beweren dat er meer mensen met de trein moeten, de vraag is, waar dan?
al het interieur eruit?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je de verhalen zo leest...
de NS moet de treinstellen op orde maken. moet lukken.
nee, hier klopt iets niet.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
.. een superlange intercity zitten die een beetje leeg is..
EINDELIJK! maar dan moeten ze nog geleverd worden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:03 schreef paulus1709 het volgende:
waar ik me aan stoor is dat als ik 's-ochtends in een overvolle veel te korte trein van helmond naar eindhoven reis wij over het rangeerterrein van eindhoven rijden en daar lange treinen leeg staan te staan ik heb zo iets van zet die dan in ipv zo'n korte trein
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ns heeft sinds vorig jaar last van zogenaamde crisistreinen.
Treinen die de stroom reizigers niet aankunnen.
Er zijn wel nieuwe treinen besteld, maar wanneer die aangeleverd worden...![]()
Ben nog geen 18.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb je geen OV Maikuuul?
achterlijke idiootquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben nog geen 18.
Maar binnenkort alsk 18 ben met die vriend die die Mercedes SLK heeft naar sittard
Styl0w
Jaloeziequote:
Waarom denkt iedereen altijd dat je daar 18 voor moet zijnquote:
Omdat je nog geen stufi en OV krijgt als je nog geen 18 bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:23 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat je daar 18 voor moet zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |