En wederom wordt bewezen dat luiheid ook kan lonen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben een vrouw onder de 30.
En wel heel hilarisch dat ik meteen genoemd word, als ik weer eens wat wil posten hier.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ík heb je niet genoemd hoor.
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
En wederom wordt bewezen dat luiheid ook kan lonen.
HE HOMO, JE HAD NOG EEN FOTO VAN ME TEGOED. IK ZAL EVEN KIJKEN OF IK HEM HIER KAN PLAATSEN.quote:
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef Tijn het volgende:
Heb je die SM58 nog gekocht, IR?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ík heb je niet genoemd hoor.
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Ik vind het fijn om te horen dat je m'n weloverwogen advies hebt opgevolgdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.
Dat was in Boedapest. En da's Dries.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Tijn het volgende:
Wow!
Wie is die kleine dwaas die ik bijna wurg? Waar is het sowieso? En wanneer? Ik heb echt geen flauw idee wat dit is
Doe je er nog een 'van links naar rechts' bij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uit de oude doos:
Had je kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Nee hoor, ik heb m'n ouders maandenlang in onwetendheid gelaten, en ook buiten hen om ben ik heel terughoudend. Eigenlijk deel ik het met niemand, behalve dan soms met m'n S-Bdagboek als het ter sprake komt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.
Ah juist, dit was de avond dat ik opeens ergens stond te kotsen en toen maar een taxi naar huis heb gepakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat was in Boedapest. En da's Dries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |