Nee, ik nam gewoon het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hij werd beroofd Brazilië
On topic:
Heerlijk, het bewijs is geleverd: jullie happen allemaal ontzettend speedy![]()
![]()
![]()
Het is waar, jullie zijn echt veel sneller![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik nam gewoon het zekere voor het onzekere.
Mwoa, ik ben er al een tijdje achter dat communiceren zonder lichaamstaal bepaalde beperkingen met zich mee brengt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is een verkapte manier van ontkennen dat je het niet snapte....![]()
![]()
Kom hier: ga ik je knuffelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben er al een tijdje achter dat communiceren zonder lichaamstaal bepaalde beperkingen met zich mee brengt.. En diep van binnen, achter dat genocide wensende gelaat ben ik gewoon een mietje.
.
Succes met je topic!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het moet hier geen slowchat worden
Maak er maar een naamtopic overquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
M_Mm is een toffe usert.
haha ja precies daarom werken vrouwen daar ook altijd in de keukenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Daar red je levens mee![]()
Brandweermannen, ambulance personeel, het leger, politie; beroepen waarbij je snel moet handelen. Daarom zijn er ook zoveel mannen die dat doen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maak er maar een naamtopic over![]()
Hihi, moordende bessen die wegrennen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
(..)Ok, ze plukten af en toe bessen, maar die rennen niet weg of proberen je te vermoorden. Iets waar de mannen wel last van hadden tijdens de jacht.(..)
Die zijn aangetast door de feministische leugens van vroeger. Ik weet nu ook waarom vrouwen langer leven dan mannen. Ze doen er gewoon ontiegelijk langzaam over om te sterven. Mannen en vrouwen hebben beiden net zoveel jaren dat ze gezond zijn (mannen zelfs meer) maar vrouwen rekken de laatste uurtjes gewoon. Mannen doen niet zo moeilijk, gaan we dood, dan gaan we niet nog eerst maanden rekken en familie irriteren met eindeloos gezeverquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hihi, moordende bessen die wegrennen.![]()
Maar wat is dan jullie mening over de verwijfde mannen?
Dan pak je een andere avatarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
met mijn gestolen avatar lijk ik net een slijm-kloon van jou![]()
En zo is het! Niet anders!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met onder de plak zitten.
Mannen kunnen niet multi-tasken...ze kunnen helaas maar 1 ding tegelijk....
Veel plezier met superieur zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |