hahahaha nee, daar ben ik, denk ik, niet zo blij meequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Even kijken of je het nog steeds zo tof vind als er 3.25 miljard mannen over zijn en jij de enige vrouw bent.
Jup, het enige wat nog in de weg staat is dat ik niet genoeg kennis van de biologie heb om een virus te bouwen die de vrouwen pijnloos in laat slapen om dit utopie tot stand te brengen.quote:
Ik vind je eng, I am out of here....quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, het enige wat nog in de weg staat is dat ik niet genoeg kennis van de biologie heb om een virus te bouwen die de vrouwen pijnloos in laat slapen om dit utopie tot stand te brengen.
Ik zeg toch ook dat het een zwak punt is nodig voor ons om te overleven. Of ben je zo traag dat je nog niet op dat stuk in mijn verhaal was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heb je je wel eens gerealiseerd dat JIJ er zonder ONS niet eens was geweest?
Wees niet te snel in je oordeel......
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:06 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het een zwak punt is nodig voor ons om te overleven. Of ben je zo traag dat je nog niet op dat stuk in mijn verhaal was.
Het is ook andersom, JIJ was er zonder ONS ook niet.
Als mannen zich niet meer willen voortplanten gebeurt dat ook niet, vrouwen kunnen daar weinig tegen doen, mannen zijn toch te sterk. Andersom... (vul zelf maar in)
Pfff, vrouwen kunnen ook niets hebben, zodra iemand begint over genocide gaan ze al flippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind je eng, I am out of here....![]()
Jij krijgt van mij het tegengif. En genoeg wapens om alle ongewenste mannen van je af te slaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef MUUS het volgende:
Wijvenhaptopic.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Elounda het volgende:
En trouwens: van al die miljoenen zaadcellen die zich ooit een weg hebben gebaand naar die ene eicel van mijn moeder: was ik wel de snelste!!![]()
Dus waar hebben we het nou over....![]()
![]()
![]()
quote:
En wat duurde het toch lang voor ze om te reageren. Mijn opa zonder ogen en houten hand reageert nog sneller dan zij ooit in hun hele leven kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef MUUS het volgende:
Wijvenhaptopic.
Ik heb al zeven jaar een dochter, Snelle Jelle.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening dat als je een dochter krijgt je haar leert dat ze wat sneller mag worden
Schitterendquote:Nee, mannen komen niet te vroeg klaar, vrouwen komen te laat klaar.
Jij bent zeker zo'n type die nu geen kinderen wilt, en als je al bejaard bent opeens wel kinderen wiltquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...
Ik heb me om principiële redenen nooit willen voortplanten, hoe hard mijn wederhelft ook riep dat hij een kloontje wilde....Hij kon daar dus wenig tegen doen tenzij hij naar een andere vrouw was gegaan.. Andersom kan dus ook...
Maar dit is een zinloze discussie (want je komt er toch niet uit) en ik moet naar een vergadering en mijn luchpauze is om....![]()
![]()
![]()
Het klopt tochquote:
quote:Waarom mannen ook wel drie minuten wonderen zouden moeten heten!
De gemiddelde tijd die een gezonde man nodig heeft vanaf een koude start tot een orgasme is ongeveer twee en halve minuut. Voor een gezonde vrouw is dit ongeveer dertien minuten. Omdat de meeste zoogdieren (waaronder ook de mens) tijdens de geslachtsdaad nogal kwetsbaar zijn voor roofdieren moest dit vrij snel gebeuren. Dit is een goede verklaring voor de snelheid van de man. Ik weet echter nog geen verklaring voor de dertien minuten van de vrouw. Wat meer ervaren mannelijke minnaars zijn wel in staat om hun orgasme langer uit te stellen waardoor er voor de vrouw ook iets te genieten over is.
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die nu geen kinderen wilt, en als je al bejaard bent opeens wel kinderen wilt
Sneller reageren, dadelijk kan je geen kinderen meer krijgen en moet je weer bij de overheid smeken om een IVF behandeling. En dan ben je wel blij dat er een man is die zijn snelle zaad voor jou opoffert. Er is een reden waarom er nu zoveel kinderen worden geboren met genetische gebreken: omdat de vrouwen steeds later een kind krijgen. Gewoon wat sneller zijn; kind maken, kind opvoeden en loslaten. Oh nee! Ik ben bang dat ons Jantje/Fatima het niet red in de mensenwereldLaten we hem/haar nog tientallen jaren thuishouden
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heb je je wel eens gerealiseerd dat JIJ er zonder ONS niet eens was geweest?
Wees niet te snel in je oordeel......
Dat is meer omdat je wederhelft rekening houd met je gevoelens, als ie echt wil lukt het ook wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...
Ik heb me om principiële redenen nooit willen voortplanten, hoe hard mijn wederhelft ook riep dat hij een kloontje wilde....Hij kon daar dus wenig tegen doen tenzij hij naar een andere vrouw was gegaan..
Drogreden, discussie afkappen omdat je er zelf niet uit komt. En vrouwen zouden nog wel zo goed moeten zijn in praten. (goed, maar niet efficient)quote:Maar dit is een zinloze discussie (want je komt er toch niet uit) en ik moet naar een vergadering en mijn luchpauze is om....![]()
![]()
![]()
Ja ja, en dan dadelijk een kind adopteren en dan mag Derk Bolt weer worden berooft in Australiëquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...
En er zijn genoeg kinderen.
Dat mag je tegenwoordig niet zeggen, want dan ben je een egoistisch en leef je alleen maar voor jezelf...
De kans is overigens minimaal dat ik nog een kind krijg, daar heb ik vrij ingrijpende maatregelen tegen genomen...Dus: bovenstaand verhaal is overbodig en niet van toepassing op mij.
I will say this only once: Bedenk wel dat dit het onzinforum is. En laat je niet te veel opnaaien. En trouwens, wel of geen kinderwens. Beide meingen/wensen kan je zo draaien dat het egoïstisch is. Ik heb ook geen kinderwens maar niet omdat ik kinderen niet leuk vind ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...
En er zijn genoeg kinderen.
Dat mag je tegenwoordig niet zeggen, want dan ben je een egoistisch en leef je alleen maar voor jezelf...
De kans is overigens minimaal dat ik nog een kind krijg, daar heb ik vrij ingrijpende maatregelen tegen genomen...Dus: bovenstaand verhaal is overbodig en niet van toepassing op mij.
Laat ze maar, ik begrijp haar reactie volkomen. Jarenlang heeft ze moeten leven met de leugens van traagheid. Het zal lang (en dan vooral bij vrouwen) duren voordat ze beseffen dat hun halve leven gebaseerd is op een grote leugen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
I will say this only once: Bedenk wel dat dit het onzinforum is. En laat je niet te veel opnaaien. En trouwens, wel of geen kinderwens. Beide meingen/wensen kan je zo draaien dat het egoïstisch is. Ik heb ook geen kinderwens maar niet omdat ik kinderen niet leuk vind ofzo.
Onderlinge variatie is ook groter tussen mannen onderling dan vrouwen onderling. En tsja, dan sterven de mannen maar uit. De vrouwen zitten dan opgescheept met technologie wat door en voor mannen is ontworpen, een planeet die elk moment naar de klote kan gaan en een tekort aan tampons.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:48 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben een ongegelofelijke kneus want een serieuze post hiero:
De theorie:
Vrouwen zijn belangrijker voor de voortplanting als mannen, immers een man kan makkelijk 10 vrouwen met 100 kinderen bezwangeren. Voor een vrouw ligt de praktische limiet toch wel rond de 15. Daarom kan "de natuur" beter experimenteren met mannen. Dit blijkt uit alles. Alle grote genieen zijn mannen, fysiek blinken we uit, de variaties in lichaamslengte en bouw zijn extreem veel groter. (Standaardafwijking is bijna het dubbele!)
Dat betekent dus dat het betere deel van de mannen beter is als de vrouwen. Er zijn echter ook meer mislukkelingen![]()
Hij werd beroofd Braziliëquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja ja, en dan dadelijk een kind adopteren en dan mag Derk Bolt weer worden berooft in Australië![]()
Nou je het zegt: waarschijnlijk ben ik te traag om te beseffen dat hij er misschien al jaren een tweede gezin op nahoudt!.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Dat is meer omdat je wederhelft rekening houd met je gevoelens, als ie echt wil lukt het ook wel.
[..]
Drogreden, discussie afkappen omdat je er zelf niet uit komt. En vrouwen zouden nog wel zo goed moeten zijn in praten. (goed, maar niet efficient)
Nee, ik nam gewoon het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hij werd beroofd Brazilië
On topic:
Heerlijk, het bewijs is geleverd: jullie happen allemaal ontzettend speedy![]()
![]()
![]()
Het is waar, jullie zijn echt veel sneller![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik nam gewoon het zekere voor het onzekere.
Mwoa, ik ben er al een tijdje achter dat communiceren zonder lichaamstaal bepaalde beperkingen met zich mee brengt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is een verkapte manier van ontkennen dat je het niet snapte....![]()
![]()
Kom hier: ga ik je knuffelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben er al een tijdje achter dat communiceren zonder lichaamstaal bepaalde beperkingen met zich mee brengt.. En diep van binnen, achter dat genocide wensende gelaat ben ik gewoon een mietje.
.
Succes met je topic!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het moet hier geen slowchat worden
Maak er maar een naamtopic overquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
M_Mm is een toffe usert.
haha ja precies daarom werken vrouwen daar ook altijd in de keukenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Daar red je levens mee![]()
Brandweermannen, ambulance personeel, het leger, politie; beroepen waarbij je snel moet handelen. Daarom zijn er ook zoveel mannen die dat doen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maak er maar een naamtopic over![]()
Hihi, moordende bessen die wegrennen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
(..)Ok, ze plukten af en toe bessen, maar die rennen niet weg of proberen je te vermoorden. Iets waar de mannen wel last van hadden tijdens de jacht.(..)
Die zijn aangetast door de feministische leugens van vroeger. Ik weet nu ook waarom vrouwen langer leven dan mannen. Ze doen er gewoon ontiegelijk langzaam over om te sterven. Mannen en vrouwen hebben beiden net zoveel jaren dat ze gezond zijn (mannen zelfs meer) maar vrouwen rekken de laatste uurtjes gewoon. Mannen doen niet zo moeilijk, gaan we dood, dan gaan we niet nog eerst maanden rekken en familie irriteren met eindeloos gezeverquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hihi, moordende bessen die wegrennen.![]()
Maar wat is dan jullie mening over de verwijfde mannen?
Dan pak je een andere avatarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
met mijn gestolen avatar lijk ik net een slijm-kloon van jou![]()
En zo is het! Niet anders!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met onder de plak zitten.
Mannen kunnen niet multi-tasken...ze kunnen helaas maar 1 ding tegelijk....
Veel plezier met superieur zijn![]()
quote:
Dat ligt aan de heren hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dit, moet ik tot mijn schaamte toegeven, is wel waar. Het heeft alleen niets met snelheid te maken maar wel met orientatievermogen koopziekte! We kunnen de supermarkt gewoon niet vinden! En die mannen werken toch wel om geld in het laatje te brengen dus waarom geven we het niet uit? Wie koopt anders nieuwe kleren om het mannetje er mooi uit te laten zien? Zelf halen mannen het niet in hun hoofd om een winkel binnen te gaan. Dus, vrouwen dragen in ieder geval iets bij tot de economie!
Overigens vind ik het erg jammer dat er maar zo weinig vrouwen in dit topic te vinden zijn......![]()
![]()
Elounda RULES !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat ligt aan de heren hoor.
Ik heb hier gisteren een tijdje volkomen onzin zitten te posten, toen hapten alle heren razendsnel toe...en dachten dat ik alles serieus bedoelde.
Ik kreeg zelfs een berisping van de TS (of ik de edit in de OP wel had gelezen)...
Heb in een deuk gelegen hier.... Toen ik tegen de TS vertelde dat ik het ook allemaal niet serieus bedoelde.. gaf hij aan dat alle mannelijke posters dit ook wel wisten en dat ze mij te pakken wilde nemen.
Typisch een mannelijk voorbeeld van: "hoe draai ik me eruit als ik het niet geheel begrepen heb.."
Trage shit dit..![]()
![]()
You too babe, you too!quote:
ehm.. het is You TOO babe, you TOO!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You to babe, you to!![]()
Valt het je trouwens op dat er geen man meer rondhangt hier?
![]()
![]()
Dat staat er toch????quote:
You are welcome!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat staat er toch????![]()
Whatever dude![]()
Je zit nog steeds in hetzelfde topic hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat ligt aan de heren hoor.
Ik heb hier gisteren een tijdje volkomen onzin zitten te posten, toen hapten alle heren razendsnel toe...en dachten dat ik alles serieus bedoelde.
Ik kreeg zelfs een berisping van de TS (of ik de edit in de OP wel had gelezen)...
Heb in een deuk gelegen hier.... Toen ik tegen de TS vertelde dat ik het ook allemaal niet serieus bedoelde.. gaf hij aan dat alle mannelijke posters dit ook wel wisten en dat ze mij te pakken wilde nemen.
Typisch een mannelijk voorbeeld van: "hoe draai ik me eruit als ik het niet geheel begrepen heb.."
Trage shit dit..![]()
![]()
Omdat de meeste mannen nu werken, geld verdienen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You too babe, you too!![]()
![]()
![]()
Ook weer typisch vrouw, dit is al de derde keer dat je het zegt,.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat je dit topic, geplaatst in Onzin voor je leven, wel erg serieus neemt...
Ik taai af hier... valt te weinig te lachen
Het is dan ook een serieuze zaakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:25 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat je dit topic, geplaatst in Onzin voor je leven, wel erg serieus neemt...
Ik taai af hier... valt te weinig te lachen
Eerlijkheidshalve moet ik hier wel op zeggen dat je die extra tijd waarschijnlijk rukkend zou hebben doorgebracht en dan waren je ballen nu verschrompeld door overgebruik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word er zo weemoedig van als ik terugdenk aan al die jaren die ik heb verspild aan wachten, slenteren en nog meer van dat soort langzame dingen![]()
Wel aardig dat je nu net die naaktfoto doorstuurt als goedmakertjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Elounda het volgende:
Oke:
Resumé:
Jij hebt dit topic geopend. Ga dan op een goede manier met de reacties om, en draag de gevolgen van dit enorme grensoverschrijdende topic als een man.
Ik ben niet begonnen met dreigen...Jij schreef de eerste dreigbrief...
Ik geef toe, dat ik je daarna inderdaad zelf nog 2 keer heb bedreigd.. ik weet ook niet wat me bezielde.
En voor wat betreft die betere wereld, zonder verkeersborden..gezonder zijn, vrije tijd hebben:
Dat is een utopie of een eng Pyramidespel...
![]()
Ik heb trouwens hoofdpijn.... al de hele ochtend, met een beetje mazzel vanavond dus ook nog wel
Ja goed hè?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wel aardig dat je nu net die naaktfoto doorstuurt als goedmakertje![]()
Magnetrons zijn sneller, en klagen minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef IJzerzaag het volgende:
gelukkig zijn vrouwen wel snel met eten koken
En is minder lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Magnetrons zijn sneller, en klagen minder.
Heerlijk, die macht!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Elounda het volgende:
Ik heb trouwens hoofdpijn.... al de hele ochtend, met een beetje mazzel vanavond dus ook nog wel
Idd, ik bedoel. De machtigste personen op deze wereld zijn allemaal vrouwen! En de geschiedenisboeken staan vol met vrouwen!quote:
Proost dan maar!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Elounda het volgende:
Burphh...
Elounda moet boeren... (komt door de "migraine-aanval", ja dat gaat snel, van hoofdpijn naar migraine)
ROFLquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:29 schreef Elounda het volgende:
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
You too babe, you too!![]()
![]()
![]()
Ik snap het niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:37 schreef tslh het volgende:
[..]
Even voor de vrouwen die hier nog aan het posten zijn.... De meeste mannen zijn alweer door naar hetvolgende topic terwijl jullie, langzaam als jullie zijn, hier alles nog proberen bij te houden en te bevatten. We zien jullie daar wel!![]()
aaah... Mr. Top Gun is ook weer back in town...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef GiSaE het volgende:
[..]
ROFL
Serieus reageren, op fok, op internet, over zo'n onderwerp, laat me niet lachen![]()
![]()
![]()
Daarbij, ik en serieus gaan niet samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |