Genoeg mannen die dat doen, wacht maar tot jouw tijd gekomen is en je wordt ingewisseld voor een sneller exemplaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
Goh, misschien hebben jullie wel gelijk zeg! Weet je wat jullie (mannen) moeten doen: je vrouw de deur uit schoppen. Gewoon lekker zelf 40 uur werken + nog wat overwerk natuurlijk en daarnaast zelf je onderbroeken wassen, je sokken uitkoken, je huis schoonmaken, de kinderen twee keer per dag naar school brengen en twee keer per dag halen, stofzuigen, eten koken, bedden verschonen, jezelf verzorgen als je ziek bent en vooral: jezelf trekken (want als wij dat moeten doen duurt het zoooooo lang)!
Ik denk dat dat gewoon de beste oplossing is! Zet ons vrouwen gewoon ergens op een onbewoond eiland, kunnen we ook niet weg en kunnen we elkaar vervelen.....Goed plan?
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
Goh, misschien hebben jullie wel gelijk zeg! Weet je wat jullie (mannen) moeten doen: je vrouw de deur uit schoppen. Gewoon lekker zelf 40 uur werken + nog wat overwerk natuurlijk en daarnaast zelf je onderbroeken wassen, je sokken uitkoken, je huis schoonmaken, de kinderen twee keer per dag naar school brengen en twee keer per dag halen, stofzuigen, eten koken, bedden verschonen, jezelf verzorgen als je ziek bent en vooral: jezelf trekken (want als wij dat moeten doen duurt het zoooooo lang)!
Ik denk dat dat gewoon de beste oplossing is! Zet ons vrouwen gewoon ergens op een onbewoond eiland, kunnen we ook niet weg en kunnen we elkaar vervelen.....Goed plan?
Jeetje dat jij onder de plak'kende duim zit moet je ons superieure ras niet verwijten maar je voelt je heel wat en druk hè als vrouw zijnde.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
Heeft niets te maken met onder de plak zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jeetje dat jij onder de plak'kende duim zit moet je ons superieure ras niet verwijten maar je voelt je heel wat en druk hè als vrouw zijnde.....
Als alle vrouwen opeen verdwenen zijn dan lopen de mannen rond in oude stinkende onderbroeken, bierflesjes overal in huis en ze zijn zielsgelukkig, kinderen hoef je niet naar school te brengen want de trage baarmachines zijn eindelijk opgerot dus dat is dan ook opgelost. Je zal zien dat er opeens wereldvrede tot stand komt omdat blijkt dat de vrouw achter elke man zodanig irritant was dat de wereldlijers hun frustratie op het werk afreageren. dat is niet zo erg als je plantsoenmedewerker bent maar het wordt wel lastig als je de leiding geeft over een land/lucht en zeemacht. Binnen 2 jaar nadat de wereldvrede tot stand is gekomen met de legendarische zin 'ey, sorrie. Biertje?' verzinnen de Mannelijke wetenschappers een manier om zonder tussenkomst van de baarmachine genaamd vrouw een kind te baren. Dit kind is altijd mannelijk natuurlijk en zal voor zijn geboorte al leren lopen/lezen/schrijven en zal zindelijk zijn. Na 5 jaar beginnen de eerste onderbroeken zich echter vast te hechten aan het lijf van de man en dan komt de omslag. Ze gaan naakt over straat en bier komt gratis uit biertappen die op elke hoek van de straat staan, robots ruimen alles op ( technische vooruitgang zal hals over kop toenemen ) En elke man krijgt bij zijn 12de verjaardag een realdoll met een ingebouwde fleshlight.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Tezz het volgende:
En jij gelooft ook zeker dat mannen elke zeven seconden aan sex denken, nou weet je wat, stel dat dat klopt en wij kunnen maar één ding tegelijk hoe doen we dat dan als we autorijden, praten of sporten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met onder de plak zitten.
Mannen kunnen niet multi-tasken...ze kunnen helaas maar 1 ding tegelijk....
Veel plezier met superieur zijn![]()
daar heeft ze wel een punt...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Elounda het volgende:
En trouwens: van al die miljoenen zaadcellen die zich ooit een weg hebben gebaand naar die ene eicel van mijn moeder: was ik wel de snelste!!![]()
Dus waar hebben we het nou over....![]()
![]()
![]()
Joehoe, jij ook hoor, ik ook, hell; praktisch iedereen ook.quote:
Zegt dat niet meer iets over de andere celletjes? Ze is één van de beste langzame vrouwen dusquote:
Kun je nog autorijden, praten of sporten als je opgebaard bent, vraag ik mij af?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En jij gelooft ook zeker dat mannen elke zeven seconden aan sex denken, nou weet je wat, stel dat dat klopt en wij kunnen maar één ding tegelijk hoe doen we dat dan als we autorijden, praten of sporten?
Nee maar de persoon waar ik op reageerde zit niet onder de plak hoor, klagen en vertellen hoe druk ze het heeft omdat ze (bijna) alles alleen moet doen terwijl haar partner pleite is..... blijkbaar is de man daar de baas dus het is een beetje een grolletje hè
Je bent een slimmerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zegt dat niet meer iets over de andere celletjes? Ze is één van de beste langzame vrouwen dus [afbeelding]
Speelde je vroeger ook met auto's?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Kun je nog autorijden, praten of sporten als je opgebaard bent, vraag ik mij af?![]()
Ach.. ik neem het allemaal niet zo serieus hoor...
Maar weet je: als ik 's morgens opsta en ga douchen, dan kan ik dit in 15 minuten, incl. opmaken, haar
"doen" en aankleden.... Mijnheer Elounda heeft daar ruim 20 minuten extra voor nodig, hoeft zijn haar al jaren niet meer te doen (heeft een vleespet) en hoeft zich ook niet op te maken..
Als weg weggaan, moet ik altijd op hem wachten, want dan is hij nog niet klaar.![]()
Bij ons thuis ben ik in een heleboel opzichten "de snelste", vandaar dat ik me misschien wat aangesproken voelde![]()
![]()
![]()
Mooie dromen heb jequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Als alle vrouwen opeen verdwenen zijn dan lopen de mannen rond in oude stinkende onderbroeken, bierflesjes overal in huis en ze zijn zielsgelukkig, kinderen hoef je niet naar school te brengen want de trage baarmachines zijn eindelijk opgerot dus dat is dan ook opgelost. Je zal zien dat er opeens wereldvrede tot stand komt omdat blijkt dat de vrouw achter elke man zodanig irritant was dat de wereldlijers hun frustratie op het werk afreageren. dat is niet zo erg als je plantsoenmedewerker bent maar het wordt wel lastig als je de leiding geeft over een land/lucht en zeemacht. Binnen 2 jaar nadat de wereldvrede tot stand is gekomen met de legendarische zin 'ey, sorrie. Biertje?' verzinnen de Mannelijke wetenschappers een manier om zonder tussenkomst van de baarmachine genaamd vrouw een kind te baren. Dit kind is altijd mannelijk natuurlijk en zal voor zijn geboorte al leren lopen/lezen/schrijven en zal zindelijk zijn. Na 5 jaar beginnen de eerste onderbroeken zich echter vast te hechten aan het lijf van de man en dan komt de omslag. Ze gaan naakt over straat en bier komt gratis uit biertappen die op elke hoek van de straat staan, robots ruimen alles op ( technische vooruitgang zal hals over kop toenemen ) En elke man krijgt bij zijn 12de verjaardag een realdoll met een ingebouwde fleshlight.
Nee met Ken ( je weet: van Barbie)quote:
Hè, helaas moet ik toegeven dat er onder het mannelijk deel van de bevolking (het superieure ras geef ik bescheiden toe) ook wel eens wat zwakkere zitten....quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
Kun je nog autorijden, praten of sporten als je opgebaard bent, vraag ik mij af?![]()
Ach.. ik neem het allemaal niet zo serieus hoor...
Maar weet je: als ik 's morgens opsta en ga douchen, dan kan ik dit in 15 minuten, incl. opmaken, haar
"doen" en aankleden.... Mijnheer Elounda heeft daar ruim 20 minuten extra voor nodig, hoeft zijn haar al jaren niet meer te doen (heeft een vleespet) en hoeft zich ook niet op te maken..
Als weg weggaan, moet ik altijd op hem wachten, want dan is hij nog niet klaar.![]()
Bij ons thuis ben ik in een heleboel opzichten "de snelste", vandaar dat ik me misschien wat aangesproken voelde![]()
![]()
![]()
Thanx, dat vind ik tofquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hè, helaas moet ik toegeven dat er onder het mannelijk deel van de bevolking (het superieure ras geef ik bescheiden toe) ook wel eens wat zwakkere zitten....
Sterkte en jij mag naar mijn mening bij ons clupske!
Die fikte je af, je torpedeerde hem met je legokist, je liet zijn hoofd ontploffen, je amputeerde zijn been en draaide zijn oor er af? HVJquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee met Ken ( je weet: van Barbie)![]()
Nee, dat deed ik nou juist met Barbie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die fikte je af, je torpedeerde hem met je legokist, je liet zijn hoofd ontploffen, je amputeerde zijn been en draaide zijn oor er af? HVJ![]()
Maar die heeft tietjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik nou juist met Barbie!![]()
De man bepaald met zijn chromosoom wat voor een kind het wordt (jongetje/meisje). Echter is elke spermacel mannelijk en sprinten ze dus allemaal zo hard mogelijk. Als spermacellen konden weten wat ze veroorzaakten zouden er nooit vrouwen zijn en zou de mens dus niet bestaan. Het is eigenlijk een ingebouwd zwak punt van de man. Een zwak punt dat nodig was voor de man om te kunnen overleven. Helaas beginnen vrouwen nu echt te veel te zeiken over gelijkwaardigheid en dergelijke dat ze de evolutie van de echte man afremmen. Vrouwen zijn gewoon zo gigantisch traag dat de kracht van mannen niet voor de volle 100% benut kan worden. Vrouwen maken mannen gewoon trager, en dan is niet goed. Vrouwen moeten gewoon meer opschieten, we geven het goede voorbeeld al, maar ze zijn gewoon te traag om dat voorbeeld op te kunnen volgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Elounda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....![]()
En trouwens: van al die miljoenen zaadcellen die zich ooit een weg hebben gebaand naar die ene eicel van mijn moeder: was ik wel de snelste!!![]()
![]()
![]()
Nou je bent wel veranderlijk hoor, 5 minuten geleden bij de club, nu haat je mij al weer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar die heeft tietjes
IK HAAT JOU![]()
Even kijken of je het nog steeds zo tof vind als er 3.25 miljard mannen over zijn en jij de enige vrouw bentquote:
Heb je je wel eens gerealiseerd dat JIJ er zonder ONS niet eens was geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:58 schreef GiSaE het volgende:
[..]
De man bepaald met zijn chromosoom wat voor een kind het wordt (jongetje/meisje). Echter is elke spermacel mannelijk en sprinten ze dus allemaal zo hard mogelijk. Als spermacellen konden weten wat ze veroorzaakten zouden er nooit vrouwen zijn en zou de mens dus niet bestaan. Het is eigenlijk een ingebouwd zwak punt van de man. Een zwak punt dat nodig was voor de man om te kunnen overleven. Helaas beginnen vrouwen nu echt te veel te zeiken over gelijkwaardigheid en dergelijke dat ze de evolutie van de echte man afremmen. Vrouwen zijn gewoon zo gigantisch traag dat de kracht van mannen niet voor de volle 100% benut kan worden. Vrouwen maken mannen gewoon trager, en dan is niet goed. Vrouwen moeten gewoon meer opschieten, we geven het goede voorbeeld al, maar ze zijn gewoon te traag om dat voorbeeld op te kunnen volgen.
daar begint het al.....vrouw he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:
Uhm.........
Hoop tekst, mannelijke poster, waarschijnlijk van Google![]()
![]()
hahahaha nee, daar ben ik, denk ik, niet zo blij meequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Even kijken of je het nog steeds zo tof vind als er 3.25 miljard mannen over zijn en jij de enige vrouw bent.
Jup, het enige wat nog in de weg staat is dat ik niet genoeg kennis van de biologie heb om een virus te bouwen die de vrouwen pijnloos in laat slapen om dit utopie tot stand te brengen.quote:
Ik vind je eng, I am out of here....quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, het enige wat nog in de weg staat is dat ik niet genoeg kennis van de biologie heb om een virus te bouwen die de vrouwen pijnloos in laat slapen om dit utopie tot stand te brengen.
Ik zeg toch ook dat het een zwak punt is nodig voor ons om te overleven. Of ben je zo traag dat je nog niet op dat stuk in mijn verhaal was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heb je je wel eens gerealiseerd dat JIJ er zonder ONS niet eens was geweest?
Wees niet te snel in je oordeel......
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:06 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het een zwak punt is nodig voor ons om te overleven. Of ben je zo traag dat je nog niet op dat stuk in mijn verhaal was.
Het is ook andersom, JIJ was er zonder ONS ook niet.
Als mannen zich niet meer willen voortplanten gebeurt dat ook niet, vrouwen kunnen daar weinig tegen doen, mannen zijn toch te sterk. Andersom... (vul zelf maar in)
Pfff, vrouwen kunnen ook niets hebben, zodra iemand begint over genocide gaan ze al flippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind je eng, I am out of here....![]()
Jij krijgt van mij het tegengif. En genoeg wapens om alle ongewenste mannen van je af te slaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef MUUS het volgende:
Wijvenhaptopic.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef Elounda het volgende:
![]()
![]()
quote:
En wat duurde het toch lang voor ze om te reageren. Mijn opa zonder ogen en houten hand reageert nog sneller dan zij ooit in hun hele leven kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef MUUS het volgende:
Wijvenhaptopic.
Ik heb al zeven jaar een dochter, Snelle Jelle.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Daarom ben ik van mening dat als je een dochter krijgt je haar leert dat ze wat sneller mag worden
Schitterendquote:Nee, mannen komen niet te vroeg klaar, vrouwen komen te laat klaar.
Jij bent zeker zo'n type die nu geen kinderen wilt, en als je al bejaard bent opeens wel kinderen wiltquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...
Ik heb me om principiële redenen nooit willen voortplanten, hoe hard mijn wederhelft ook riep dat hij een kloontje wilde....Hij kon daar dus wenig tegen doen tenzij hij naar een andere vrouw was gegaan.. Andersom kan dus ook...
Maar dit is een zinloze discussie (want je komt er toch niet uit) en ik moet naar een vergadering en mijn luchpauze is om....![]()
![]()
![]()
Het klopt tochquote:
quote:Waarom mannen ook wel drie minuten wonderen zouden moeten heten!
De gemiddelde tijd die een gezonde man nodig heeft vanaf een koude start tot een orgasme is ongeveer twee en halve minuut. Voor een gezonde vrouw is dit ongeveer dertien minuten. Omdat de meeste zoogdieren (waaronder ook de mens) tijdens de geslachtsdaad nogal kwetsbaar zijn voor roofdieren moest dit vrij snel gebeuren. Dit is een goede verklaring voor de snelheid van de man. Ik weet echter nog geen verklaring voor de dertien minuten van de vrouw. Wat meer ervaren mannelijke minnaars zijn wel in staat om hun orgasme langer uit te stellen waardoor er voor de vrouw ook iets te genieten over is.
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die nu geen kinderen wilt, en als je al bejaard bent opeens wel kinderen wilt
Sneller reageren, dadelijk kan je geen kinderen meer krijgen en moet je weer bij de overheid smeken om een IVF behandeling. En dan ben je wel blij dat er een man is die zijn snelle zaad voor jou opoffert. Er is een reden waarom er nu zoveel kinderen worden geboren met genetische gebreken: omdat de vrouwen steeds later een kind krijgen. Gewoon wat sneller zijn; kind maken, kind opvoeden en loslaten. Oh nee! Ik ben bang dat ons Jantje/Fatima het niet red in de mensenwereldLaten we hem/haar nog tientallen jaren thuishouden
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heb je je wel eens gerealiseerd dat JIJ er zonder ONS niet eens was geweest?
Wees niet te snel in je oordeel......
Dat is meer omdat je wederhelft rekening houd met je gevoelens, als ie echt wil lukt het ook wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee ik ben niet traag, ik ben juist snel...
Ik heb me om principiële redenen nooit willen voortplanten, hoe hard mijn wederhelft ook riep dat hij een kloontje wilde....Hij kon daar dus wenig tegen doen tenzij hij naar een andere vrouw was gegaan..
Drogreden, discussie afkappen omdat je er zelf niet uit komt. En vrouwen zouden nog wel zo goed moeten zijn in praten. (goed, maar niet efficient)quote:Maar dit is een zinloze discussie (want je komt er toch niet uit) en ik moet naar een vergadering en mijn luchpauze is om....![]()
![]()
![]()
Ja ja, en dan dadelijk een kind adopteren en dan mag Derk Bolt weer worden berooft in Australiëquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...
En er zijn genoeg kinderen.
Dat mag je tegenwoordig niet zeggen, want dan ben je een egoistisch en leef je alleen maar voor jezelf...
De kans is overigens minimaal dat ik nog een kind krijg, daar heb ik vrij ingrijpende maatregelen tegen genomen...Dus: bovenstaand verhaal is overbodig en niet van toepassing op mij.
I will say this only once: Bedenk wel dat dit het onzinforum is. En laat je niet te veel opnaaien. En trouwens, wel of geen kinderwens. Beide meingen/wensen kan je zo draaien dat het egoïstisch is. Ik heb ook geen kinderwens maar niet omdat ik kinderen niet leuk vind ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou niet van kinderen en wil ook geen kinderen. Ik vind de kinderen van vrienden zelfs niet leuk...
En er zijn genoeg kinderen.
Dat mag je tegenwoordig niet zeggen, want dan ben je een egoistisch en leef je alleen maar voor jezelf...
De kans is overigens minimaal dat ik nog een kind krijg, daar heb ik vrij ingrijpende maatregelen tegen genomen...Dus: bovenstaand verhaal is overbodig en niet van toepassing op mij.
Laat ze maar, ik begrijp haar reactie volkomen. Jarenlang heeft ze moeten leven met de leugens van traagheid. Het zal lang (en dan vooral bij vrouwen) duren voordat ze beseffen dat hun halve leven gebaseerd is op een grote leugen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
I will say this only once: Bedenk wel dat dit het onzinforum is. En laat je niet te veel opnaaien. En trouwens, wel of geen kinderwens. Beide meingen/wensen kan je zo draaien dat het egoïstisch is. Ik heb ook geen kinderwens maar niet omdat ik kinderen niet leuk vind ofzo.
Onderlinge variatie is ook groter tussen mannen onderling dan vrouwen onderling. En tsja, dan sterven de mannen maar uit. De vrouwen zitten dan opgescheept met technologie wat door en voor mannen is ontworpen, een planeet die elk moment naar de klote kan gaan en een tekort aan tampons.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:48 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben een ongegelofelijke kneus want een serieuze post hiero:
De theorie:
Vrouwen zijn belangrijker voor de voortplanting als mannen, immers een man kan makkelijk 10 vrouwen met 100 kinderen bezwangeren. Voor een vrouw ligt de praktische limiet toch wel rond de 15. Daarom kan "de natuur" beter experimenteren met mannen. Dit blijkt uit alles. Alle grote genieen zijn mannen, fysiek blinken we uit, de variaties in lichaamslengte en bouw zijn extreem veel groter. (Standaardafwijking is bijna het dubbele!)
Dat betekent dus dat het betere deel van de mannen beter is als de vrouwen. Er zijn echter ook meer mislukkelingen![]()
Hij werd beroofd Braziliëquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja ja, en dan dadelijk een kind adopteren en dan mag Derk Bolt weer worden berooft in Australië![]()
Nou je het zegt: waarschijnlijk ben ik te traag om te beseffen dat hij er misschien al jaren een tweede gezin op nahoudt!.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Dat is meer omdat je wederhelft rekening houd met je gevoelens, als ie echt wil lukt het ook wel.
[..]
Drogreden, discussie afkappen omdat je er zelf niet uit komt. En vrouwen zouden nog wel zo goed moeten zijn in praten. (goed, maar niet efficient)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |