abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45650624

Ik erger me groen en geel aan langzame mensen die mijn kostbare tijd in beslag nemen. Moet je uitstappen, staat er weer zo'n slome doos voor je die nog langzamer beweegt dan een slak in een pot mayonaise. Moet je instappen, dan is het nóg langzamer. In de winkel ook al. Vrouwelijke cassieres zijn ook langzaam. Of ze zitten weer te lullen, of er werkt weer iets niet, of ze weten niet hoeveel wisselgeld ze nu moeten teruggeven aan een klant. Vrouwen die boodschappen doen, of winkelen, zijn ook super langzaam. Ze proberen eerst alle potjes pindakaas dood te staren en dan pas stoppen ze het in hun winkelwagen en sjokken ze als een bejaarde zonder benen door. The point being; vrouwen zijn langzaam. Maar waarom eigenlijk?

Vrouwen zijn langzaam omdat ze vroeger alleen met hun gat bij de grot zaten en de kinderen in de gaten moesten houden. Ok, ze plukten af en toe bessen, maar die rennen niet weg of proberen je te vermoorden. Iets waar de mannen wel last van hadden tijdens de jacht. Vrouwen werken ook pas sinds kort, (huishouden doen is werk, maar je hoeft niet te reizen) relatief gezien met de evolutie van de mens. Vrouwen zijn daarom ook minder sterk, snel etc. Maar hebben wel een beter uithoudingsvermogen (ik bedoel, pas maar eens op een stel kinderen de hele dag).

Dit zorgt natuurlijk voor een heel andere kijk op de culturele normen en waarden. Nee, mannen zijn niet gehaast en gejaagd. Vrouwen zijn gewoon langzaam, omdat hun genetische voorouders dat ook waren. Nee, mannen komen niet te vroeg klaar, vrouwen komen te laat klaar. Vroeger duurde de geslachtsdaad ook maar enkele seconden, dit omdat we dan zeer kwetsbaar zijn. Daarom kunnen mannen ook staand plassen. Dit zal altijd sneller gaan dan zittend plassen. Als vrouwen idd als gelijkwaardig willen worden behandeld, dan moeten ze ook sneller worden. Anders zijn ze immers niet gelijk. Maar hoe kunnen we dit probleem oplossen? Hoe maken we vrouwen weer snel?

Een optie is om alle mannen langzamer te worden. Iets wat de feministen ons ook hebben proberen aan te smeren. Haastige spoed is zelden goed is een list van de trage feminist. Het is daarom ook geen wonder dat de laatste tijd voornamelijk vrouwen minister van Verkeer en Waterstaat worden. En maar snelheidslimieten opgooien, en maar flitspalen bouwen. En ondertussen wel mooi water tappen he? HE?
Nee, ik ben het zat als man om constant last te ondervinden van trage vrouwen. Daarom mede mannen, en mede snelle vrouwen; het wordt tijd dat we een oplossing gaan vinden voor dit probleem! Maar wat is volgens jullie de beste manier, mede ONZinners??

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 25-01-2007 00:26:37 (niet serieus nemen dit, aldus TS.) ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:25:06 #2
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45650723
Ik weet het niet. Ik zie ze eigenlijk allemaal als wandelende vagina's.
En als je ervoor betaald hoef je sowieso niet te wachten.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_45650755
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik weet het niet. Ik zie ze eigenlijk allemaal als wandelende vagina's.
En als je ervoor betaald hoef je sowieso niet te wachten.
Ja, daar hebben de meeste mannen ook last van. Dat als ze een vrouw zien ze eigenlijk alleen maar twee tieten zien. Ik zie dat niet.

Ik zie drie tieten.

EN WAT ZIJN DE VROUWELIJKE REACTIES LAAT!
Dit bevestigt mijn op
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:27:30 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45650775
Bij alle mannen met de geboorte de grote teen afhakken is wel een goede start. Anders moeten alle vrouwen aan de speed maar dat lijkt me niet helemaal ideaal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45650868
Het begint al bij de voortplanting. Miljoenen spermacellen geproduceerd door de man sprinten vliegensvlug richting de luie eicel die zich binnenin de vrouw bevind.

Het probleem ligt hem in het feit dat de hersencapaciteit per sexe gelijkwaardig is aan het aantal cellen dat geproduceerd wordt tijdens de voortplanting.

Oplossing: laat die luie vrouwen voortaan tijdens de voortplanting miljoenen eicellen produceren die tegelijk moeten sprinten om als eerste bij een enkele spermacel te komen.
pi_45650891
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef jogy het volgende:
Bij alle mannen met de geboorte de grote teen afhakken is wel een goede start. Anders moeten alle vrouwen aan de speed maar dat lijkt me niet helemaal ideaal.
We kunnen ook gewoon alle vrouwen vanaf de geboorte laten jagen. Een soort fight for survival. Dit is overigens ook de reden waarom vrouwen geen eieren leggen en hun kinderen baren. Vrouwen die zwanger zijn, liepen vroeger veel gevaar om opgegeten te worden door roofdieren. Aangezien ze toch telkens laf achterin de grot zatten en al het voedsel opaten en huilbuien hadden konden ze gewoon zichzelf volmesten en kinderen levend baren. Nee, ik pleit ervoor om elk meisje bij de geboorte VEPLICHT een marathon te laten lopen. En alleen diegene die het halen mogen later kinderen baren
pi_45650926
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het begint al bij de voortplanting. Miljoenen spermacellen geproduceerd door de man sprinten vliegensvlug richting de luie eicel die zich binnenin de vrouw bevind.

Het probleem ligt hem in het feit dat de hersencapaciteit per sexe gelijkwaardig is aan het aantal cellen dat geproduceerd wordt tijdens de voortplanting.

Oplossing: laat die luie vrouwen voortaan tijdens de voortplanting miljoenen eicellen produceren die tegelijk moeten sprinten om als eerste bij een enkele spermacel te komen.
IDD! Wij produceren er miljoenen tegelijkertijd, zodat er wel een goede bij moet zitten, vrouwen produceren er maar ÉÉN! Als ik een doos eieren koop zitten er altijd 6 of 12 stuks in. Waarom is dit niet bij vrouwen zo? Wie weet is dat ene ei zo rot als Tsjernobyl? En dan zeker klagen dat het kind er niet uitziet of niet optimaal presteert
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:34:55 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45650950
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Maar dan wordt de man weer lui. dus verschuif je het probleem alleen maar. Een ander idee is om de eicel van de vrouw zodanig te laten muteren, in een doolhof te stoppen met twee toegangsmogelijkheden, één voor de eicel en één voor de spermacel. in het midden vinden de eicel en de spermacel elkaar en de eerste die binnenkomen zijn voor elkaar gemaakt. de bevruchte eicel wordt daarna weer teruggezet in de vrouw en kan aan zijn/haar groeiproces beginnen. En bij de geboorte krijgt de baby een prijs .
Vrijheid
pi_45651013
Waar blijven de vrouwtjes? Zijn zeker al aan het slapen, omdat ze zó moe zijn van hun lange dag "werken". En maar zwangerschapsverlof nemen, en maar ziekteverlof nemen. Blindedarm onsteking? Slechts een excuus om de ganse dag in bed te liggen, je te laten verzorgen en te mekkeren. NEE! Uit dat bed en rondjes rennen totdat je de pijn vergeet. Rennend de operatie desnoods doen!

En dan klagen dat ze minder krijgen betaald dan een man voor hetzelfde werk

Misschien omdat mannen hetzelfde werk sneller doen???
HE? HE?

[ Bericht 12% gewijzigd door Mister_Monkeyman op 25-01-2007 00:41:08 (pensi) ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:40:57 #10
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45651113
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:34 schreef jogy het volgende:
Maar dan wordt de man weer lui. dus verschuif je het probleem alleen maar. Een ander idee is om de eicel van de vrouw zodanig te laten muteren, in een doolhof te stoppen met twee toegangsmogelijkheden, één voor de eicel en één voor de spermacel. in het midden vinden de eicel en de spermacel elkaar en de eerste die binnenkomen zijn voor elkaar gemaakt. de bevruchte eicel wordt daarna weer teruggezet in de vrouw en kan aan zijn/haar groeiproces beginnen. En bij de geboorte krijgt de baby een prijs .
Zo een spiegeldoolhof, en doodlopende wegen met aan het einde een bordje waarop staat:
SUKKEL DEAD END!

En zo een grote ronde bal die de eicellen achtervolgd, dan moeten ze wel sneller gaan.
pi_45651151
Vrouwelijk admins he?
DIE ZIJN TOCH ZOOOOOOOO LANGZAAM! He?
Slotje posten doen voornamelijk mannen. Daar moet je snel voor zijn. Niet met je geverfde vingers langzaam over dat muiswieltje scrollen, neen. OP lezen en slotje erop.

Snelle Snakey begrijpt dit tenminsten. DIE HAAT SLOWCHATTEN. Iets wat dames maar al te graag doen!

[ Bericht 47% gewijzigd door Mister_Monkeyman op 25-01-2007 01:20:47 ]
pi_45651186
Vrouwen.... Klaarschoppen die handel
pi_45651207
gelukkig zijn vrouwen wel snel met eten koken
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:45:58 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45651220
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Ik ken vrouwen, die zullen dat niet door hebben
Dat is hun probleem. Lijkt me zo.
Vrijheid
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:46:14 #15
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45651227
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef IJzerzaag het volgende:
Alle vrouwen 24/7 aan de coke zetten. Dat is ook een oplossing.
pi_45651231
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef IJzerzaag het volgende:
Daar red je levens mee
Brandweermannen, ambulance personeel, het leger, politie; beroepen waarbij je snel moet handelen. Daarom zijn er ook zoveel mannen die dat doen.
pi_45651246
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Daar red je levens mee
Brandweermannen, ambulance personeel, het leger, politie; beroepen waarbij je snel moet handelen. Daarom zijn er ook zoveel mannen die dat doen.
ambulance personeel en politieagenten zitten toch wel redelijk veel vrouwen bij?
pi_45651262
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dat alle vrouwen per direct preventief gefussillieerd moeten worden. Waarom, nou onderzoek heeft uitgewezen dat het vrouwelijk lichaam zich zo aan het evolueren is dat het over een hele hoop jaartjes (niet op 2 handen te tellen) zich ongeslachtelijk kan voortplanten, ja belhamels, de man heeft geen nut meer. Dit is de reden dat ik vind dat vrouwen per direct gestraft dienen te worden en dat dit vreselijke feit voorkomen dient te worden.

Dus..
* opgebaarde heil aan preventief fussilleren van die FRAUWEN, DOOD MOETEN ZE!
pi_45651267
Vrouwen..can't live with them, can't live without them
† The 3 Kings †
pi_45651280
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef TheSorrow het volgende:
Vrouwen..can't live with them, can't live without them
Probeer het eens met eentje tegelijk en dan langzaam opbouwen naar meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: