![]()
Ik erger me groen en geel aan langzame mensen die mijn kostbare tijd in beslag nemen. Moet je uitstappen, staat er weer zo'n slome doos voor je die nog langzamer beweegt dan een slak in een pot mayonaise. Moet je instappen, dan is het nóg langzamer. In de winkel ook al. Vrouwelijke cassieres zijn ook langzaam. Of ze zitten weer te lullen, of er werkt weer iets niet, of ze weten niet hoeveel wisselgeld ze nu moeten teruggeven aan een klant. Vrouwen die boodschappen doen, of winkelen, zijn ook super langzaam. Ze proberen eerst alle potjes pindakaas dood te staren en dan pas stoppen ze het in hun winkelwagen en sjokken ze als een bejaarde zonder benen door. The point being; vrouwen zijn langzaam. Maar waarom eigenlijk?
Vrouwen zijn langzaam omdat ze vroeger alleen met hun gat bij de grot zaten en de kinderen in de gaten moesten houden. Ok, ze plukten af en toe bessen, maar die rennen niet weg of proberen je te vermoorden. Iets waar de mannen wel last van hadden tijdens de jacht. Vrouwen werken ook pas sinds kort, (huishouden doen is werk, maar je hoeft niet te reizen) relatief gezien met de evolutie van de mens. Vrouwen zijn daarom ook minder sterk, snel etc. Maar hebben wel een beter uithoudingsvermogen (ik bedoel, pas maar eens op een stel kinderen de hele dag).
Dit zorgt natuurlijk voor een heel andere kijk op de culturele normen en waarden. Nee, mannen zijn niet gehaast en gejaagd. Vrouwen zijn gewoon langzaam, omdat hun genetische voorouders dat ook waren. Nee, mannen komen niet te vroeg klaar, vrouwen komen te laat klaar. Vroeger duurde de geslachtsdaad ook maar enkele seconden, dit omdat we dan zeer kwetsbaar zijn. Daarom kunnen mannen ook staand plassen. Dit zal altijd sneller gaan dan zittend plassen. Als vrouwen idd als gelijkwaardig willen worden behandeld, dan moeten ze ook sneller worden. Anders zijn ze immers niet gelijk. Maar hoe kunnen we dit probleem oplossen? Hoe maken we vrouwen weer snel?
Een optie is om alle mannen langzamer te worden. Iets wat de feministen ons ook hebben proberen aan te smeren. Haastige spoed is zelden goed is een list van de trage feminist. Het is daarom ook geen wonder dat de laatste tijd voornamelijk vrouwen minister van Verkeer en Waterstaat worden. En maar snelheidslimieten opgooien, en maar flitspalen bouwen. En ondertussen wel mooi water tappen he? HE?
Nee, ik ben het zat als man om constant last te ondervinden van trage vrouwen. Daarom mede mannen, en mede snelle vrouwen; het wordt tijd dat we een oplossing gaan vinden voor dit probleem! Maar wat is volgens jullie de beste manier, mede ONZinners??
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 25-01-2007 00:26:37 (niet serieus nemen dit, aldus TS.) ]