Ik heb er geen moeite mee. Waar is iedereen trouwens? Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen nu opeens in het stadion zit hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef kalinho het volgende:
ik blijf het toch een rare porem vinden, Leo in een ajax shirt![]()
Vechten tegen adoquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Waar is iedereen trouwens? Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen nu opeens in het stadion zit he
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:01 schreef Black-Death het volgende:
Leonardo + Babel + Perez=
Leonardo
hij loopt al 45min. warmquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:02 schreef Terrorbita het volgende:
Urby en Ten Cate hadden wat woorden? Volgens mij stond Urby's manier van warmlopen hem niet echt aan ofzo
ze scoren misschien niet veel, maar met een beetje geluk staat t 10-0quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, tegen haarlem met 3-0 voor zou je wel iets meer show verwachten, dat was "vroegah" de gewoonte hoor..
Dat kostte ons dus tig punten voor de winterstop, dat gebrek aan geluk. Zelfs 0-4 in de kuip was beschamend slecht eigenlijk...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
ze scoren misschien niet veel, maar met een beetje geluk staat t 10-0
de commentator deed aan scorebord journalestiekquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
zo slecht vond ik het niet hoor
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kostte ons dus tig punten voor de winterstop, dat gebrek aan geluk. Zelfs 0-4 in de kuip was beschamend slecht eigenlijk...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]!!
Hoe voelt dat nou, pure azijn pissen?
Ja het is natuurlijk wel zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]!!
Hoe voelt dat nou, pure azijn pissen?
idd Maduro vloog er een keer goed en stevig in. Ogararu en Rosales speelden ook lekker op rechts alhoewel dat niet moeilijk is met zulke slechte backs. Huntelaar heb ik de hele wedstrijd (weer) niet gezien. En Leo speelde goed, knappe goal in een klein gaatje langs de keeper. Perez was ook weer top.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Genieten met Leonardo. Alleen wist Babel niet wat ie moest doen met de voorzetten die die kreeg van Leo. Compliment voor Maduro, ein-de-lijk. Hard en dicht erop. Doorgaan zo Hedje. Oja en nog een compliment aan de keeper van Haarlem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |