Ik heb er geen moeite mee. Waar is iedereen trouwens? Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen nu opeens in het stadion zit hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef kalinho het volgende:
ik blijf het toch een rare porem vinden, Leo in een ajax shirt![]()
Vechten tegen adoquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Waar is iedereen trouwens? Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen nu opeens in het stadion zit he
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:01 schreef Black-Death het volgende:
Leonardo + Babel + Perez=
Leonardo
hij loopt al 45min. warmquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:02 schreef Terrorbita het volgende:
Urby en Ten Cate hadden wat woorden? Volgens mij stond Urby's manier van warmlopen hem niet echt aan ofzo
ze scoren misschien niet veel, maar met een beetje geluk staat t 10-0quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, tegen haarlem met 3-0 voor zou je wel iets meer show verwachten, dat was "vroegah" de gewoonte hoor..
Dat kostte ons dus tig punten voor de winterstop, dat gebrek aan geluk. Zelfs 0-4 in de kuip was beschamend slecht eigenlijk...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
ze scoren misschien niet veel, maar met een beetje geluk staat t 10-0
de commentator deed aan scorebord journalestiekquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
zo slecht vond ik het niet hoor
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kostte ons dus tig punten voor de winterstop, dat gebrek aan geluk. Zelfs 0-4 in de kuip was beschamend slecht eigenlijk...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]!!
Hoe voelt dat nou, pure azijn pissen?
Ja het is natuurlijk wel zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]!!
Hoe voelt dat nou, pure azijn pissen?
idd Maduro vloog er een keer goed en stevig in. Ogararu en Rosales speelden ook lekker op rechts alhoewel dat niet moeilijk is met zulke slechte backs. Huntelaar heb ik de hele wedstrijd (weer) niet gezien. En Leo speelde goed, knappe goal in een klein gaatje langs de keeper. Perez was ook weer top.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Genieten met Leonardo. Alleen wist Babel niet wat ie moest doen met de voorzetten die die kreeg van Leo. Compliment voor Maduro, ein-de-lijk. Hard en dicht erop. Doorgaan zo Hedje. Oja en nog een compliment aan de keeper van Haarlem.
Gelukkig hebben we normaal gesproken Sneijder inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:47 schreef zjroentje het volgende:
Perez vond ik maar zo-zo, z'n vrije trappen en corners waren echt klote.
Niet dat dat altijd zo goed gaat, maar oke het is beter dan wat Perez liet zien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we normaal gesproken Sneijder inderdaad.
wil jij beweren dat Sneijder geen goede traptechniek heeft ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet dat dat altijd zo goed gaat, maar oke het is beter dan wat Perez liet zien.
Nee. Maar Sneijder is ook erg wisselvallig in het nemen van corners en vrije trappen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef toma het volgende:
[..]
wil jij beweren dat Sneijder geen goede traptechniek heeft ?
das waar constant is ie niet. Maar als ie in vorm is dan zijn er weinig die t beter kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Maar Sneijder is ook erg wisselvallig in het nemen van corners en vrije trappen.
Sowieso is er wereldwijd bijna niemand die keer na keer perfecte ballen trapt (hoewel het toch relatief makkelijk te oefenen is)quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Maar Sneijder is ook erg wisselvallig in het nemen van corners en vrije trappen.
Juninhoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso is er wereldwijd bijna niemand die keer na keer perfecte ballen trapt (hoewel het toch relatief makkelijk te oefenen is)
Ik bedoel dus érg wisselvallig. Ene keer krult ie een vrije trap in de kruising, daarna kan ie de bal niet eens de lucht in krijgen uit een corner.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso is er wereldwijd bijna niemand die keer na keer perfecte ballen trapt (hoewel het toch relatief makkelijk te oefenen is)
Wel, we worden kampioen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kom het is wel een wedstrijdje tegen Haarlem hoor, daar vallen moeilijk conclusies uit te trekken.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Mwa. Hij was redelijk aan het ballen, maar ik zie 'm dat liever doen tegen grotere tegenstanders. Maar hij lijkt idd een klein beetje op de weg terug te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:37 schreef twi het volgende:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het leek alsof 'ie gewoon weer lekker intuitief aan het ballen was. Het niveau is dan niet van belang, dat geforceerde moet eruit en dan is 'ie gewoon weer op de goede weg.
Dat bedoel ik dus net. Maduro was voor het eerst sinds tijden goed tegen Haarlem. Dat zegt dus nog niks, want dat ie dat niveau aankan, dat weet iedereen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Luco het volgende:
Niemand loopt toch te juichen alsof we de beker hebben? Enige wat men zegt is dat Hedwiges goed speelde, voor het eerst in tijden, en dat Leo gevaarlijk was....
Dat is al langer bekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef dlebrok het volgende:
ik las vandaag het interview met jullie directeur Fontijn in de VI, ik dacht altijd dat die kerel zo'n bobo en hufter was maar volgens mij valt dat best wel mee.Deed goede uitspraken en het leek me een prima kerel,wat vinden jullie van hem?
Daar heb ik de laatste paar maanden anders veel over getwijfeld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus net. Maduro was voor het eerst sinds tijden goed tegen Haarlem. Dat zegt dus nog niks, want dat ie dat niveau aankan, dat weet iedereen wel.
Jammer Cultjequote:Op donderdag 25 januari 2007 01:48 schreef cultheld het volgende:
Leonardo blijft toch een fenomenale voetballer. En dat voor 7.5 ton. Het blijft een stomme fout van PSV: Zelfs als hij niet goed in de groep zou liggen, kon PSV hem een seizoen later met winst verkopen.
Klinkt niet echt hoopgevend die Martinquote:Voor Rosenberg, die zondag niet eens bij de selectie zat, en Rosales bestaat vage interesse. “Er ontstaat wat beweging, maar voorlopig blijft het bij een hoop geruchten,” aldus Van Geel.
http://www.tien.tv/knvbbeker.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 04:08 schreef ericajax het volgende:
Kank nog ergens de goals/samenvatting zien?
We krijgen toch:quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanavond loten we een echte tegenstander en dan word het bekertoernooi pas leuk.
Feyenoord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanavond loten we een echte tegenstander en dan word het bekertoernooi pas leuk.
Vond je dat nou serieus? Hij had vaker mislukte acties dan goed gelukte acties tegen een speler van Haarlem nota bene? Om over de voorzetten nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef super-mario het volgende:
wel aardige wedstrijd..4-0 is te doen ;-)...Mauro was weer lekker bezig! Jammer dat die vertrekt naar River...Mauro bedankt!
410 gasten kijken anders naar hemquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vond je dat nou serieus? Hij had vaker mislukte acties dan goed gelukte acties tegen een speler van Haarlem nota bene? Om over de voorzetten nog maar te zwijgen.
Eens, Bespaard mij ook weer geldquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso hoop ik in de volgende ronde op een uitwedstrijd, thuiswedstrijden in de beker zijn zó saai.![]()
Babel oogt gevaarlijker omdat hij sneller is, is logischquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:54 schreef Cheiron het volgende:
De eerste helft was dodelijk saai, maar 3 doelpunten.
De tweede helft vond ik persoonlijk beter, maar 1 doelpunt.
In de tweede helft werd vaker snel gecombineerd, 1 keer raken e.d.
Babel in de spits oogt gevaarlijker
Verder had je uit 15+ corners toch minimaal 3-4 ballen op goal moeten maken ipv 0
Dat ligt ook aan de tegenstander natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso hoop ik in de volgende ronde op een uitwedstrijd, thuiswedstrijden in de beker zijn zó saai.![]()
En hij schiet wat onverwachter, hij hoeft minder in stelling te worden gebracht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel oogt gevaarlijker omdat hij sneller is, is logisch![]()
Inderdaad. Hij kan, bijna uit stand, toch wel hard schieten hoor. Jammer dat hij niet wat meer scoort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
En hij schiet wat onverwachter, hij hoeft minder in stelling te worden gebracht.
ja dat zowiezo haha...maar vond m wel aardig spelen hoor...hopelijk speelt die bij Riverplate ipv bank zitten...gun het hem wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 gasten kijken anders naar hem![]()
Agh, hij maakte wat leuke acties en wat aardige voorzetten maar ik ben blij als hij er vandoor is. Ik denk dat het een goede speler kan zijn, maar het is misschien weer zo'n typische Argentjjn die alleen in eigen land goed speelt.
Speelt daar wel in de basis ja, die coach is nogal lovend over hem.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:54 schreef super-mario het volgende:
[..]
ja dat zowiezo haha...maar vond m wel aardig spelen hoor...hopelijk speelt die bij Riverplate ipv bank zitten...gun het hem wel!
Wat had je verwacht, dat je ging winnen ofzo ahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:01 schreef PabloLopez het volgende:
homootjes bij ajax, kwam amper haarlem vak in door die nephoolies.
verder kutwedstrijd. ajax veel beter. moesten we nog 45 mins langer blijven zitten vanwege de rellen.
nepclub.
jack S IK BEN AJAXIED? JIJ OOK? wat triest en die karaoke voor de wedstrijd, ik zou me kapotschamen maar goed... gefeliciteerd anywayz
quote:Ajax starlet Babel wants Arsenal move
tribalfooball.com - January 24, 2007
Arsenal are on the verge of landing Ajax striker Ryan Babel.
The Independent says a deal for the 20-year-old, who will cost between £7m and £10m, will not be finalised until the summer. Sources in the Netherlands claim that Babel has set his heart on joining Arsenal.
Babel's friendship with the Arsenal forward Robin van Persie has helped persuade him to move to the Emirates Stadium.
Newcastle, who are believed to have lodged an informal bid of around £5m, and Portsmouth have made contact with Ajax, hoping to secure a deal in the January transfer window. But it is understood the player only wants to move to Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |