Joehoe, vorige topic: wie heeft die vraag dan al beantwoord?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op de 'da Vinci' code???
De DGK_REDACTIE!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Joehoe, vorige topic: wie heeft die vraag dan al beantwoord?
De DGK_Redactie zei dat als er 2 stemmingen waren aangevraagd, dit wel op de site zou hebben gestaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, "naar hun weten" - ik dacht al!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
De DGK_REDACTIE!
Er is naar hun weten geen tweede ontslagaanvraag, anders had het op de site gestaan!
Joehoequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef tipsch het volgende:
Paranoia!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, "naar hun weten" - ik dacht al!
Nou vind het niet zo leuk idee dat ze daar op kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef F04 het volgende:
Lol. De redactie is wel streng tegen 't chatten.
Als ze de vraag niet moeten beantwoorden gebaseerd op wat ze weten..... wie had het dan moeten beantwoorden en op basis van welke feitenkennis??quote:
Nee joh, echt niet - zo'n antwoord geeft toch nog ruimte of niet soms? ik geloof hun gewoon niet zo snel - waarom zouden ze een bommetje hier aankondigen?quote:
Ach, ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen... Iemand anders?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet - zo'n antwoord geeft toch nog ruimte of niet soms? ik geloof hun gewoon niet zo snel - waarom zouden ze een bommetje hier aankondigen?
Nopequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef demins het volgende:
Ach, ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen... Iemand anders?
Iemand die meer weet, bijvoorbeeld iemand die leiding geeft aan het team DGK_REDACTIE.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze de vraag niet moeten beantwoorden gebaseerd op wat ze weten..... wie had het dan moeten beantwoorden en op basis van welke feitenkennis??
Ja ik wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben ze dat hier op het forum gezegd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Ilona kon er gewoon uitgestemd worden.
Blijven vermoedens mee overeind.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een beetje waardering moeten krijgen voor het feit dat ze hier überhaupt posten, we zijn god niet, en de (eind)redactie kan dus doen wat ze willen, of verwacht je dat John de Mol himself hier een beetje gaat zitten posten en dingen gaat zitten verantwoorden?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef tipsch het volgende:
Iemand die meer weet, bijvoorbeeld iemand die leiding geeft aan het team DGK_REDACTIE.
Ja ,weet alleen niet meer wanneer precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben ze dat hier op het forum gezegd?
pcies .... een beetje meer respectquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een beetje waardering moeten krijgen voor het feit dat ze hier überhaupt posten, we zijn god niet, en de (eind)redactie kan dus doen wat ze willen, of verwacht je dat John de Mol himself hier een beetje gaat zitten posten en dingen gaat zitten verantwoorden?!
Als je het wist hoefde je het niet eens te zoeken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ,weet alleen niet meer wanneer precies.
Als ik dat wist kon ik het terug zoeken.
Ging over wegstemmen enzo.
Alsof DGK_REDACTIE een directe link heeft met John de Mol. Daar geloof ik niets van. Waardering voor het feit dat ze hier posten is hier goed aanwezig hoor. Ik denk ook niet dat DGK_REDACTIE er echt van ondersteboven zal zijn als het argwanende vragen gesteld krijgt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens een beetje waardering moeten krijgen voor het feit dat ze hier überhaupt posten, we zijn god niet, en de (eind)redactie kan dus doen wat ze willen, of verwacht je dat John de Mol himself hier een beetje gaat zitten posten en dingen gaat zitten verantwoorden?!
Het was in de week met dat gedoe van Natasia.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Als je het wist hoefde je het niet eens te zoeken!![]()
Ze klagen anders wel over hun nachtrust, meer in het bijzonder hun gebrek daaraan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alsof DGK_REDACTIE een directe link heeft met John de Mol. Daar geloof ik niets van. Waardering voor het feit dat ze hier posten is hier goed aanwezig hoor. Ik denk ook niet dat DGK_REDACTIE er echt van ondersteboven zal zijn als het argwanende vragen gesteld krijgt.
Het is ook pas daarna aan de bewoners (weer) kenbaar gemaakt en dat was kennelijk omdat Ilona, behalve die periode aan het begin van deze maand, recent in een briefje weer aangegeven had er uit te willen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja ,weet alleen niet meer wanneer precies.
Als ik dat wist kon ik het terug zoeken.
Ging over wegstemmen enzo.
Dan vind ik het wel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het was in de week met dat gedoe van Natasia.
gisteren had ook nog iemand het erover hier.
Alleen als hij straks op die pokersite gaat,dan kan het verklapt worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef uitgeslapen het volgende:
Kijk die Bart eens lekker vrolijk zijn, alle touwtjes in handen denkt ie, oh, wat ben ik slim denkt ie, wat doorzie ik het spel meesterlijk...Volgens mij komt ie bijna klaar op zichzelf en ai ai ai, wat gaat het pijn doen morgen.... Moehahahhahaa
Dat is dus precies wat ik bedoel, ze zijn ook maar een onderdeel van de redactie, dus ook al melden zij hier wat ze weten en mogen melden dan kan het best zijn dat er boven hen compleet andere beslissingen genomen worden...... zijn het daarmee leugenaars??quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
Alsof DGK_REDACTIE een directe link heeft met John de Mol. Daar geloof ik niets van. Waardering voor het feit dat ze hier posten is hier goed aanwezig hoor. Ik denk ook niet dat DGK_REDACTIE er echt van ondersteboven zal zijn als het argwanende vragen gesteld krijgt.
Tja die leiding he, die houdt ook de hele tijd dingen achter voor hun, moet ook niet gemakklijk zijn als een Frans of Stijn je weer eens niet heeft ingelichtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ze klagen anders wel over hun nachtrust, meer in het bijzonder hun gebrek daaraan!![]()
Maakt me verder ook niet uit hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook pas daarna aan de bewoners (weer) kenbaar gemaakt en dat was kennelijk omdat Ilona, behalve die periode aan het begin van deze maand, recent in een briefje weer aangegeven had er uit te willen.
Dus aan t begin van de maand was daar een waarschuwing voor geweest, toen was het verhaal "Ilona kan er niet uit" toen zat Ilona weer helemaal in het verhaal en heeft het groepje BBNN ook pas nadat ze al helemaal overtuigd waren dat ze Ilona eruit gingen stemmen te horen gekregen dat dat niet mocht. Tussentijds is het dus kennelijk wel mogelijk geweest, maar dit heeft Ilona zelf tegengehouden door nogmaal schriftelijk onstslagafspraken te willen maken.
Toen DGK redactie hier zei dat er geen restricties waren qua ontslag was dat misschien dus ook gewoon niet zo?
IK zeg niet dat het leugenaars zijn. Dus wat jij bedoelt, weet ik echt niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel, ze zijn ook maar een onderdeel van de redactie, dus ook al melden zij hier wat ze weten en mogen melden dan kan het best zijn dat er boven hen compleet andere beslissingen genomen worden...... zijn het daarmee leugenaars??
Nee het zijn gewoon een aantal werknemers die redelijk goed weten wat er speelt binnen een bedrijf maar misschien ook wel eens met de ogen draait over een beslissing die door de directie genomen is.
TTja, dat zou wel errug kut zijn..PLAT GOOIEN DIE SITE!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen als hij straks op die pokersite gaat,dan kan het verklapt worden.
Misschien doe je DGK_REDACTIE te kort. Het lijkt me ook logisch dat (alle) deel-redacties het best functioneren als ze van alles op de hoogte zijn. Ze geven natuurlijk lang niet alles prijs, hier. Maar wat ze prijsgeven lijkt me 'de waarheid'.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel, ze zijn ook maar een onderdeel van de redactie, dus ook al melden zij hier wat ze weten en mogen melden dan kan het best zijn dat er boven hen compleet andere beslissingen genomen worden...... zijn het daarmee leugenaars??
Nee het zijn gewoon een aantal werknemers die redelijk goed weten wat er speelt binnen een bedrijf maar misschien ook wel eens met de ogen draait over een beslissing die door de directie genomen is.
Jawel... ze hadden gezegd dat er voor niemand een verbod lag voor ontslag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ja hoop dat de redactie daar effe op wil letten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
TTja, dat zou wel errug kut zijn..PLAT GOOIEN DIE SITE!!!!!
Zie nu pas jouw antwoord.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Ilona kon er gewoon uitgestemd worden.
dankjequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:37 schreef F04 het volgende:
Ik kan 't wel opnemen.
Je ziet 't dan vanzelf in de DGK Videodump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |