Niet per definitie. Onzekerheid, zoals gemaskeerd door arrogantie, is voor de persoon zelf erg vervelend. Ik heb er vooral medelijden mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:23 schreef kless het volgende:
zwambtenaar vind dat dan een omhooggevallen doos?
Maar wat nou als je niet onzeker bent en je gebruikt het zo nu en danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Niet per definitie. Onzekerheid, zoals gemaskeerd door arrogantie, is voor de persoon zelf erg vervelend. Ik heb er vooral medelijden mee.
Maar heb jij sowieso niet een autoriteitsprobleem t.a.v. vrouwen (in het bijzonder)?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik zelf erken namelijk niet de status die men middels arrogantie denkt af te kunnen dwingen en dus is het hopeloos je arrogant tegenover mij te gedragen.
Ik ben blij dat een vrouw dat zegt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar heb jij sowieso niet een autoriteitsprobleem t.a.v. vrouwen (in het bijzonder)?
Naja, objectief gezien zijn vrouwen natuurlijk ook problematischquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar heb jij sowieso niet een autoriteitsprobleem t.a.v. vrouwen (in het bijzonder)?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef zwambtenaar het volgende:
Mensen vergeten voor het gemak even het aspect van de toegekende status.
Status is niet iets wat je hebt, maar wat anderen je toekennen. Een arrogante vrouw
(of man natuurlijk) beoogt het afdwingen van status. Echter, arrogantie impliceert
niet status alleen maar omdat je je arrogant opstelt. Anderen moeten je wel die status
toekennen. Het is aldus onjuist om bijvoorbeeld mij het idee op te leggen dat arrogantie
van enige waarde is omdat het status zou impliceren. Ik zelf erken namelijk niet de status
die men middels arrogantie denkt af te kunnen dwingen en dus is het hopeloos je arrogant
tegenover mij te gedragen.
Ben ik niet mee eens : Zelfverzekerde & arrogante vrouwen zijn woest aantr. 2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef sanni het volgende:
[..]
Ik heb in een eerdere reactie ook aangegeven dat ik vind dat meisjes/vrouwen die
zich arrogant opstellen of een verwaant gezicht trekken dit vaak doen omdat ze onzeker
zijn.
Niet specifiek ten aanzien van vrouwen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb je of last van grootsheidswaan, of je hebt een gebrek aan de juiste competenties en dus gebruik je een pseudocompetentie om daarvoor te corrigeren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Maar wat nou als je niet onzeker bent en je gebruikt het zo nu en dan
Ok, dan heb je dus een probleem met autoriteit in het algemeen (ik ook, wie niet?), én een probleem met vrouwen in het algemeen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:20 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Niet specifiek ten aanzien van vrouwen hoor. Sowieso in het algemeen. En ik zie het overigens niet echt als een probleem. Als je beseft dat autoriteit en status slechts symbolen zijn, voortgebracht door biologische en psychologische mechanismen, dan heeft het opeens niet zoveel waarde meer.
Doe maar eens een google search op arrogantie of arrogance.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dit topic was leuker met foto's en woest aantrekkelijker donker harige vrouwen, nu is het niet zo leuk meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |