quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef sararaats het volgende:
ik krijg wel veel aandacht van mannen maar krijg het benauwd
Zie ik daar een verband?quote:ik werk nu bij mentaal gehandiapten (ik doe de receptie, telefoons opnemen enz)

ik lees goed, ik zeg toch ook, so what als er bot gereageerd wordt, so fucking what, en al zou er af en toe eentje tussen zitten die moedwillig beledigend reageert, such is life, ze kent je niet, ze is je niets verplicht, jij kent haar niet, er zijn geen gevoelens behalve geilheid in geding, dus who cares.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:52 schreef Angst het volgende:
[..]
lees es goed, ik vind negeren geen verkeerde reactie, en ik hoef niets van je ook,
maar flikker op, is wel een belediging, terwijl iemand het alleen maar probeert
het is ook een nauwe grens, maar als ik zie hoe sommige vrouwen naar mannen doen, het soms wel duidelijk expres beledigend is...
kijk als een man zegt, kom es hier lekker wijf, zet hij de toon, maar als een man gewoon kijkt of zoals ik ook weleens heb gehad, gewoon zegt dat je mooi bent, dan zeg je toch gewoon: bedankt, maar toch niet?

ms wel ja, maar dan dus dubbel who cares, alleen maar handig, weet je tenminste meteen dat die persoon voor jou niet deugtquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:54 schreef TrenTs het volgende:
Vrouwen die vinden dat ze 'cool' zijn als ze iemand zo hard mogelijk afwijzen hebben echt een serieus probleem met zichzelf.

als ik tegen iemand normaal zeg: wat zie jij er mooi uit, en ik krijg lelijke wijf terug zou ik dat belachelijk vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik lees goed, ik zeg toch ook, so what als er bot gereageerd wordt, so fucking what, en al zou er af en toe eentje tussen zitten die moedwillig beledigend reageert, such is life, ze kent je niet, ze is je niets verplicht, jij kent haar niet, er zijn geen gevoelens behalve geilheid in geding, dus who cares.
als ik op een man afstap en hij negeert me compleet of niet, maar vindt het nodig om me voor lelijk wijf uit te maken, ja dan zal ik ms even met mijn mond vol tanden staan, en ms even voor schut, maar nogmaals, so what, alsof die man verplicht is mij vriendelijk te benaderen, omdat ik hem geselecteerd heb
is het dan ook normaal als ik dan stel "ja, hoor eens, als jij zo'n broek aantrekt, en zo'n shirt, waar je brede schouders zo goed in uitkomen, dan vraaaaaaag je om aandacht , dus wil je dan niet zo bot reageren als je het dan krijgt!!!"
![]()

Foto's posten kerel;, foto's postenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin is een arrogant kutwijf. Heerlijk.![]()

ik zeg toch ook niet dat iemand beledigen tof isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef Angst het volgende:
[..]
als ik tegen iemand normaal zeg: wat zie jij er mooi uit, en ik krijg lelijke wijf terug zou ik dat belachelijk vinden
je bent nix verplicht aan mannen als je mooi aankleed, maar je hoeft ze ook niet te beledigen, beledigen is niet terecht.
en dat is precies het probleem wat ik heb met sommige posts in dit topic
dat er mannen zijn die aanrandingen op deze manier goedpraten is natuurlijk belachelijk, maar als een vrouw ze uitscheld (ik vind zegen dat iemand lelijk is uitschelden) vind ik het ook niet normaal
als zij beginnen is het natuurlijk een ander verhaal.. fluiten, of kom es hier lekker wijf
vind ik een heel verschil tussen zitten

Zwambtenaar reageerde daarop, en dat begreep jij verkeerd. Zullen we nu ophouden met dit gezeik, en het proberen te projecteren van jouw denkbeelden over hoe zwambtenaar wel niet zou zijn, en gewoon verder gaan met het topic, dat draaijer arrogante wijven geil vindt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zwammie, je verloochend jezelf! Jij haat hakken!
Trouwens, diep van binnen zijn de meeste vrouwen blij met nageroepen worden. Volgens mij vinden ze het gewoon vervelend dat er meestal ook verwacht wordt (door de schreeuwlelijk) dat je die blijdschap uit.

Normaal reageren op mensen is een kwestie van opvoeding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel ja, maar dan dus dubbel who cares, alleen maar handig, weet je tenminste meteen dat die persoon voor jou niet deugt
als iemand je normaal benadert is het wel zo aardig om diegene dan ook normaal vriendelijk af te wijzen als er geen interesse is, helaas zijn niet alle mensen aardig en dat is dus eenmaal het risico dat je loopt, die ene onaardige te treffen.
het gebeurt net zo goed dat iemand je benadert , jij een duidelijk edoch vriendelijk nee verkoopt en de man alsnog gaat flippen of opdringerig wordt en dán gaat flippen.
ik kan er, zolang het niet 'eng' wordt, echt niet mee zitten, denk alleen maar![]()
![]()
![]()

klopt, maar je hebt je ouders niet voor het kiezen, hè.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Normaal reageren op mensen is een kwestie van opvoeding.

Precies, hoeren zijn het!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
klopt, maar je hebt je ouders niet voor het kiezen, hè.
je kleding echter wel, stelletje hoeren !!!!!!!!!!!!! allemaal

Is dat een teken van arrogantie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:54 schreef TrenTs het volgende:
Vrouwen die vinden dat ze 'cool' zijn als ze iemand zo hard mogelijk afwijzen hebben echt een serieus probleem met zichzelf.

jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is dat een teken van arrogantie?

Nou nou Elseetje. Ik vond het een aardige post, maar jij slaat de plank weer volledig mis op het einde. Wat een taalgebruik ! Jou laatste zin is een verkeerde interpretatiequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef Elseetje het volgende:
Jezus Milagro (en Lucille, vriendinnetjes?), wat sla jij de plank ontzettend mis! Er zijn nu al 2 pagina's volgeschreven over iets wat jíj verkeerd begrepen hebt, en in plaats van even toe te geven dat je dacht dat zwambtenaar iets anders bedoelde dan hij daadwerkelijk zei, ga je er maar op door, en door, en door, en haal je er steeds meer idiote dingen bij. Misschien moet je even een diepe teug adem nemen, teruglezen, en beseffen dat dit heeeeeeeeeeeeeeeele gedoe begon met een opmerking van mij (vrouw):
[..]
Zwambtenaar reageerde daarop, en dat begreep jij verkeerd. Zullen we nu ophouden met dit gezeik, en het proberen te projecteren van jouw denkbeelden over hoe zwambtenaar wel niet zou zijn, en gewoon verder gaan met het topic, dat draaijer arrogante wijven geil vindt?

Maar arrogante wijven zijn toch geil? (Ow, en als we het over taalgebruik gaan hebben, jouw moet met een wquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nou nou Elseetje. Ik vond het een aardige post, maar jij slaat de plank weer volledig mis op het einde. Wat een taalgebruik ! Jou laatste zin is een verkeerde interpretatie

Niet geil, wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar arrogante wijven zijn toch geil? (stommerik)

Ik zie iets 'woest aantrekkelijk' noemen nou niet precies hetzelfde als liefhebbend naar een kind kijken hoor... Woest aantrekkelijk is gewoon een nette manier van geil zeggen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef kless het volgende:
Dat woord geil is misplaatst. Zeg maar net als dat mensen van kinderen houden, maar dan geen pedo zijn. Mooi/leuk om na te kijken maar dan niet zo van "daar moet een piemel in".
en zoals vrouwen naar spelende kinderen kijken, kijken mannen soms ook naarvrouwen. lichtelijk vertederd, vol bewondering van de schoonheid die ze aanschouwen. gewoon prettig gevoel.
Tieten staren, over water uitkijken enzo kan ook bovenstaand gevoel geven.
*geil zijn is niet leuk als je niks kan/mag das alleen maar lastig

quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie iets 'woest aantrekkelijk' noemen nou niet precies hetzelfde als liefhebbend naar een kind kijken hoor... Woest aantrekkelijk is gewoon een nette manier van geil zeggen.
PS: pas op, of je begint nog als een watje te klinken...

Ooooohoh! Ik zei geilquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij zei :"geil"![]()
heb je een burka aan? Ik zie je ogen.

Ik vond de posts ook niet heel veel bijdragen.. ha ha grappig dat ik dat postquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Het is voor mij duidelijk dat die Milagro voor geen meter spoort. Wat een viswijs.

Gooi eens wat leven in de brouwerij!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Autoreply het volgende:
TT is een 14.gif waard, de discussie wat minder![]()

wat jij dus zegt hequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat iemand beledigen tof is
het is enkel een risico dat je loopt als je op een vreemde afstapt omdat die zich uitdagend kleedt
soms tref je een onvriendelijke die nee zegt, wat altijd nog beter is dan een onvriendlijke die ja zegt, niet waar, dus wees maar blij
ik snap gewoon de conclusie niet : als je er zo (wat is zo eigenlijk, wie bepaalt er wanneer erzo bijlopen erzo bijlopen is?) bijloopt, dan vraag je erom, en moet je niet zaniken als je aandacht krijgt in de vorm van daadwerkelijke toenadering.
alsof je er altijd bewust bent van het effect van je uiterlijk op mannen, mannen komen ook op je af soms als je er naar jouw eigen maatstaven niet opvallend sexy gekleed bijloopt, al vindt de man in kwestiej dat ms wel, want hij wordt geil van tuinbroeken en kaplaarzen

nee, want dat zeg ik niet, ook jij moet beter lezen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef Angst het volgende:
[..]
wat jij dus zegt heof weer ff precies te doen
als je op iemand afstapt omdat zij er uitdagend bijloopt dan kan je verwachten dat je onaardige opmerking naar je kop krijgt
en vervolgens vind je het idioot dat iemand zegt
als iemand er sexy bijloopt kan die verwachten dat die toenadering krijgt
snapje de paradox

haha heel grappigquote:

?!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
haha heel grappig
ik val niet in die categorie, zelfs niet op die categorie
ik val op vrouwen

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens zwambtie.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dat arrogantie en vrouwelijkheid niet samengaan en daar heeft hij gelijk in.

ha ha ik vind geen van beide van toepassing op deze fotoquote:Op maandag 5 februari 2007 20:28 schreef LXIV het volgende:
Stijl en klasse inderdaad. Daar gaat het om wanneer arrogantie aantrekkelijk wordt.
[afbeelding]
Condi op oorlogspad. Er is ook nog een foto waarop ze arrogant kijkt! (Die zocht ik eigenlijk). Geil toch!

Ik lees in je post niets anders dan iets dat je enkel kunt uitspreken als een persoonlijke mening. Dus de waarde van je post is nihil.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef LXIV het volgende:
Wat gaat dit topic snel.
Maar om even OT te komen: ik ben het beslist hier mee eens! Zelfverzekerdheid en vooral arrogantie maken een vrouw heel aantrekkelijk, en zijn juist uitstekend met vrouwelijkheid te combineren!
Het is dan wel belangrijk dat zo'n vrouw ook over stijl beschikt. Arrogantie gebaseerd op het idee dat het hebben van een gouden tand of het behalen van 200 punten op een gokkast je superieur maakt is enkel aandoenlijk op het irritante af.

Nee sorry, arrogantie verraad onzekerheid inclusief domheid. Daar komt nog bij dat Rice een donkere vrouw is en dat vind ik zelf in ieder geval per definitie nooit aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:28 schreef LXIV het volgende:
Stijl en klasse inderdaad. Daar gaat het om wanneer arrogantie aantrekkelijk wordt.
[afbeelding]
Condi op oorlogspad. Er is ook nog een foto waarop ze arrogant kijkt! (Die zocht ik eigenlijk). Geil toch!

Hoe kan een reply op de stelling: "Zelfverzekerde & arrogante vrouwen zijn woest aantrekkelijk" anders zijn dan een persoonlijke mening? Óf het gehele topic is waardeloos, of mijn post is net zo waardevol als het topic zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik lees in je post niets anders dan iets dat je enkel kunt uitspreken als een persoonlijke mening. Dus de waarde van je post is nihil.

Dat je donkere vrouwen onaantrekkelijk vindt is jouw zaak, maar doet nergens aan af. De link tussen arrogantie en onzekerheid inclusief domheid moet je maar eens uitleggen. Ik zie die niet. Bovendien is onzekerheid in tegenspraak met het eerste punt in je stelling.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee sorry, arrogantie verraad onzekerheid inclusief domheid. Daar komt nog bij dat Rice een donkere vrouw is en dat vind ik zelf in ieder geval per definitie nooit aantrekkelijk.

Zwambtiequote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee sorry, arrogantie verraad onzekerheid inclusief domheid. Daar komt nog bij dat Rice een donkere vrouw is en dat vind ik zelf in ieder geval per definitie nooit aantrekkelijk.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |