abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45663857
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie foto van beestjuh. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen gaan fluiten en of gaan brullen naar haar. Dat is werkelijk zoooo ordinair naar mijn idee
Er zijn bepaalde groepen waarin het meer voorkomt, zoals bijv. wegwerkers en Marokkanen.
pi_45663971
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:40 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Door dit soort dingen loopt het topic scheef. Hij neemt het op de koop toe maar geeft wel aan dat hij verwacht dat die meiden dan wel versiert willen worden of wat dan ook. Als dit niet zo blijkt te zijn vind hij dat ze met die kleding verwarring zaaien wat ook zo is vind ik.

Hij kan de afwijzing wel accepteren dan maar geeft gewoon aan dat hij vind dat de kledingkeus niet strookt met hetgeen wat de meid wil doen of juist niet wil doen.
Dat is ZIJN interpretatie dan, daar zijn vrouwen toch niet verantwoordelijki voor, wat is dat voor een kolder.
JIJ vindt dat dergelijke kleding wat uitdrukt, die dame in kwestie ms wel helemaal niet, dat is dus persoonlijk.

Als je vindt dat dergelijke dames fout bezig zijn, moet je er niet op af stappen word je ook niet afgewezen, simpel.

Als iedere vent zo zou denken als jij, werden dames konstant op straat aangesproken, versierd of weet ik wat en dat is dus niet zo, de meeste mannen kijken en lopen door.
Enkel de primitiveling ziet in ieder stukje bloot een personal invite en gaat dan miepen als hij niet in de smaak valt of de dame sowieso niet van enige toenadering van wie dan ook gediend is.
Zou zomaar kunnen namelijk dat ze een vriend heeft.

"ja, dan moet ze zich niet zo kleden, want als je een vriend hebt, moet je geen aandacht uitlokken van andere kerels.......yadayadayadayada"

Als je niet afgewezen wil worden moet je je pik niet zo achterna lopen en je niet zo makkelijk laten verleiden door gebrek aan katoen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:56:45 #78
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45664130
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef milagro het volgende:
Dat is ZIJN interpretatie dan, daar zijn vrouwen toch niet verantwoordelijki voor, wat is dat voor een kolder.
JIJ vindt dat dergelijke kleding wat uitdrukt, die dame in kwestie ms wel helemaal niet, dat is dus persoonlijk.
Dus als ik met mijn lul op de grote markt ga rondzwaaien dan is het dus van iedereen persoonlijk als ze me gek vinden. En lok ik dus geen reacties uit om in mijn lul getrapt te worden door een vent die het niet zo humor vind?

Als meiden zulke kleding dragen vind de meerderheid daar wat van. Hebben ze eerder het idee bij dat ze een slet zijn dan van een netjes geklede dame die er gewoon normaal uitziet.
Yeah, webdesign
pi_45664145
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:37 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Zwamtenaar probeert het heel duidelijk uit te leggen en ook gelijk heeft met wat hij zegt en dat Lucille en Milagro nu dingen erbij zijn gaan betrekken die er niks mee te maken hebben en uit zijn verband worden getrokken (o.a. dat gedoe over afwijzen terwijl het gaat over nakijken van dames). Ik heb het hele topic gelezen en dat is mijn mening.

En nee ik wil geen rel veroorzaken
Ben ik niet met je eens. Het punt is dat sommige mensen er een houding op na houden dat als een vrouw er goed uit ziet en leuke kleding draagt dat dit mannen het recht geeft om niet alleen te fluiten en opmerkingen te maken, maar ook nog eens de vrouw de schuld geven als een kerel handtastelijk wordt of op z'n minst opdringerig. En dat afwijzing dus niet begrepen wordt, omdat ze zich sexy kleedt, want ze vraagt er toch om. Ik reageer vooral tegen dat soort Neanderthaler gedrag. Ik vind het prima dat vrouwen nagekeken worden en complimentjes krijgen voor hun uiterlijk, maar ergens ligt een grens tot hoe ver je kan gaan. En ten aller tijden ligt de verantwoording hoe ver je wilt gaan met iemand aanspreken/versieren/betasten bij de man zelf en niet bij de vrouw, omdat ze er leuk uitziet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45664200
Wat ik bedoel is het volgende. Ik zal het gieten in de vorm van een casus.

Kareltje loopt over straat en ergens in een straatje passeert hij een mooie dame met een kort rokje. Overduidelijk iemand die haar lichaam graag etaleert. Kareltje kijkt naar haar en zijn blik verraadt zijn gedachten. De mooie dame vindt hem maar niets en kijk hup met haar kin omhoog ietwat de lucht in en loopt arrogant door.

Is dat een terechte reactie van haar? Ik vind van niet. Zoiets kun je namelijk verwachten. Dat is hetzelfde als een worst aan een touwtje binden en hem dan wegtrekken voor de hond die je niet aanstaat en er dan nog boos over worden ook, dat de hond er op af komt.
pi_45664222
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Dus als ik met mijn lul op de grote markt ga rondzwaaien dan is het dus van iedereen persoonlijk als ze me gek vinden. En lok ik dus geen reacties uit om in mijn lul getrapt te worden door een vent die het niet zo humor vind?

Als meiden zulke kleding dragen vind de meerderheid daar wat van. Hebben ze eerder het idee bij dat ze een slet zijn dan van een netjes geklede dame die er gewoon normaal uitziet.
We hebben het wel over fatsoensnormen he? Met je lul op de grote markt staan is nou niet echt fatsoen tonen. Iets heel anders dan een kort rokje. Althans in Nederland. In Bagdad kan je beter niet met een kort rokje en topje rondlopen. Maar ook niet met je blote pik in je hand.
pi_45664283
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Het punt is dat sommige mensen er een houding op na houden dat als een vrouw er goed uit ziet en leuke kleding draagt dat dit mannen het recht geeft om niet alleen te fluiten en opmerkingen te maken, maar ook nog eens de vrouw de schuld geven als een kerel handtastelijk wordt of op z'n minst opdringerig. En dat afwijzing dus niet begrepen wordt, omdat ze zich sexy kleedt, want ze vraagt er toch om. Ik reageer vooral tegen dat soort Neanderthaler gedrag. Ik vind het prima dat vrouwen nagekeken worden en complimentjes krijgen voor hun uiterlijk, maar ergens ligt een grens tot hoe ver je kan gaan. En ten aller tijden ligt de verantwoording hoe ver je wilt gaan met iemand aanspreken/versieren/betasten bij de man zelf en niet bij de vrouw, omdat ze er leuk uitziet.
Volledig mee eens, maar het is een utopie te denken dat het ooit zo wordt. Gelukkig kunnen de meeste mannen zich beheersen, maar je zult altijd mannen houden die dat niet kunnen. Is de vrouw met haar kleding daarvoor verantwoordelijk? Nee, natuurlijk niet. Maar soms is het verstandiger om het anders te doen, ook al is het onrechtvaardig.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:02:48 #83
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45664313
Ik en zwamtenaar hadden het de hele tijd niet over betasten Lucille. Dat betrekken jij en Milagro er juist de hele tijd bij en wij proberen dat weer weg te halen omdat we dat ook niet goedkeuren. Ik zeg gewoon dat als je je kleed op een bepaalde manier je bepaalde acties bij mannen (fluiten e.d.) eerder oproept dan wanneer je preutse kleding draagt. Jullie als meiden weten dit en kiezen hier zelf voor en nemen de risico's dat dit gebeurd. Helemaal niks met afwijzing te maken verder. Bij betasten en achtervolgen e.d. leg ik daarbij dus wel duidelijk de grens. Maar fluiten en aankijken e.d. vraag je dan als meid gewoon zelf om.

Net zoals dat mensen mij aan zouden kijken als ik in een strakke onderbroek en t-shirt zonder mouwen rond zou lopen.. ze kijken je allemaal aan...
Yeah, webdesign
pi_45664318
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

We hebben het wel over fatsoensnormen he? Met je lul op de grote markt staan is nou niet echt fatsoen tonen. Iets heel anders dan een kort rokje. Althans in Nederland. In Bagdad kan je beter niet met een kort rokje en topje rondlopen. Maar ook niet met je blote pik in je hand.
Bepaal jij nu wat fatsoenlijk is? Begrijp ik het nu goed, dat alles moet kunnen wat JIJ vindt dat moet kunnen?
pi_45664319
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Wat ik bedoel is het volgende. Ik zal het gieten in de vorm van een casus.

Kareltje loopt over straat en ergens in een straatje passeert hij een mooie dame met een kort rokje. Overduidelijk iemand die haar lichaam graag etaleert. Kareltje kijkt naar haar en zijn blik verraden zijn gedachten. De mooie dame vindt hem maar niets en kijk hup met haar kin omhoog ietwat de lucht in en loopt arrogant door.

Is dat een terechte reactie van haar? Ik vind van niet. Zoiets kun je namelijk verwachten. Dat is hetzelfde als een worst aan een touwtje binden en hem dan wegtrekken voor de hond die je niet aanstaat en er dan nog boos over worden ook, dat de hond er op af komt.
De eerste denkfout is dat ze per definitie zichzelf graag etaleert. Misschien vind ze het gewoon mooi voor zichzelf en/of voor haar vriend/man/partner.

Tweede ding is die blik van Kareltje. Als die blik iets zegt van 'zo hey, wat zou ik jou graag keihard willen nemen en wat mij betreft mag je nu al op je knieeen gaan voor me', dan kan ik me wel voorstellen dat de dame door loopt.
pi_45664370
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens, maar het is een utopie te denken dat het ooit zo wordt. Gelukkig kunnen de meeste mannen zich beheersen, maar je zult altijd mannen houden die dat niet kunnen. Is de vrouw met haar kleding daarvoor verantwoordelijk? Nee, natuurlijk niet. Maar soms is het verstandiger om het anders te doen, ook al is het onrechtvaardig.
Ik zeg ook niet dat we die situatie zullen bereiken, er zullen altijd mensen zijn die niet weten waar de grens ligt en die niet snappen wiens verantwoording het is om niet over die grens heen te gaan. Maar ik geef hier aan hoe ik er over denk waar die grens ligt en wie verantwoordelijk is voor z'n eigen gedrag.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:06:44 #87
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45664405
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:45 schreef milagro het volgende:

[..]

nou dan.
Lucht op hè
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45664434
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Bepaal jij nu wat fatsoenlijk is? Begrijp ik het nu goed, dat alles moet kunnen wat JIJ vindt dat moet kunnen?
Ik denk dat iedereen z'n eigen fatsoensnormen heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat het overgrote deel van de mensen in Nederland een kort rokje of een strakke spijkerbroek onfatsoenlijk vinden.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:08:14 #89
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45664454
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef Lucille het volgende:
De eerste denkfout is dat ze per definitie zichzelf graag etaleert. Misschien vind ze het gewoon mooi voor zichzelf en/of voor haar vriend/man/partner.

Tweede ding is die blik van Kareltje. Als die blik iets zegt van 'zo hey, wat zou ik jou graag keihard willen nemen en wat mij betreft mag je nu al op je knieeen gaan voor me', dan kan ik me wel voorstellen dat de dame door loopt.
Is een denkfout van jou. Zoals zwamtenaar al zei bevind je je in een publiek terrein. Je wekt gewoon reacties op ook al wil je dat zelf niet. Die reacties mogen gebeuren in dat publieke terrein en je moet daar dus ook niet over gaan zeuren.

En tweede is dat dat alsnog dan een reactie is op haar uiterlijk, een uiterlijk waar zij op die manier voor kiest en dat risico dus bereid is te lopen. Het is wel voor te stellen dat die dame doorloopt maar haar kleding strookt gewoon niet met wat de meerheid van haar verwacht. En ze bevind zich in publiek terrein dus het maakt niet uit wat haar reden is om zich zo te kleden. Ze wekt reacties op en moet daar niet over gaan zeuren als die reacties te verwachten waren.

Bedoel jullie zijn toch geen onverantwoordelijke meiden die hun eigen risico van kleedgedrag niet kunnen accepteren?
Yeah, webdesign
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:09:59 #90
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45664505
Ik moet gaan, ik kijk straks wel weer
Yeah, webdesign
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:12:31 #91
41885 kless
pi_45664581
quote:

[..]

Tuurlijk die heeft ze gekocht omdat het zo lekker zat.... nevernooitnie. dat is etaleren. en of ze dat nu graag doet of niet maakt niet uit.
Etaleren heeft niks met bloot te maken, er zijn genoeg kledinstukken die de "mooie" vormen weten te accentueren. (daar is het meeste zelfs op ontworpen) En iedereen zn eigen kwaliteiten.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45664675
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Ja als ik in mijn blote kont de straat op gaat rent iedereen gillend weg, zullen we nog meer extremen erbij slepen?
quote:
Ook netjes geklede dames wijzen mannen af, hoor, ga jij dan roepen :
"hey, je nette kleding zendt verwarrende signalen uit, ik dacht een afspraakje met je te kunnen maken, maar nee, hoor, mevrouw heeft er geen zin an , trek dan verdomme iets hoerigs aan , kapsoneskut, want dan was ik niet op je afgestapt "

Lees je dus even mee terug? Er werd gesproken over AFWIJZINGEN, veroorzaakt door verwarrende signalen voortgekomen uit (in de ogen van de man in kwestie dan) té uitdagende kleding.

Bepaalde kleding vraag ms om bewonderende blikken, ja, dat zei ik al tot drie vier keer toe, en daar zul je, uitzonderingen daargelaten, geen vrouwen over horen klagen.
TOENADERING echter is een stap verder, en daar zitten veel dames dus blijkbaar NIET op te wachten, en dan stellen dat ze dan dus maar zich minder uitdagend moeten kleden is gewoon achterhaalde kolder, die je in bepaalde culturen nog aantreft.

Als ik een mooi schilderij zie, dan kijk ik erna, maar wil het niet altijd kopen.
Ergo, bewonderende blikken zijn leuk, vrolijken je dag op, strelen je ego, maar dat wil dus niet zeggen dat je toenadering wil van willekeurig welke vent, ook niet van die aantrekkelijke kerel.

Als je vrouwen per definitie verantwoordelijk acht voor JOUW interpretatie van wat hun kleding jou lijkt te zeggen dan zit je op een hellend vlak. In bepaalde landen is het tonen van een ontblote enkel of onderarm al genoeg om mannen te doen steigeren, hell , toevallig oogkontakt wordt al als "een signaal" opgevat .
Dat de vrouwen zich daar aanpassen, door zich compleet te bedekken, tot de ogen aan toe, is een kwestie van geen rechten hebben, en dus geen keus, want anders vallen er klappen, of erger.

Mannen die denken dat een bepaalde kledingkeuze automatisch een vrijbrief is voor toenadering zien dat verkeerd, hun probleem, maar okay, ze mogen zo denken, maar als je dan zo wil denken, calculeer dan gewoon die afwijzing in en ga niet zaniken als dat gebeurt, want die vrouw had jou in een andere kontext en tot aan de nek toe bedekt met zedigheid OOK afgewezen, en ws gewoon omdat ze NIET op zoek is naar toenadering.

Natuurlijk is er niets mis mee als je eens een poging waagt, en op een schaars of sexy geklede dame afstapt, wie niet waagt wie niet wint, maar word je dan afgewezen , gooi dan die dame in kwestie niet het verwijt naar haar hoofd van "dat moet je je verdomme niet zo kleden, mens" want daar kan je enkel maar uit afleiden dat JIJ niet met afwijzing om kan gaan, of je zo arrogant bent dat je je niet kan voorstellen dat iemand je afwijst.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:26:22 #93
41885 kless
pi_45664999
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:15 schreef milagro het volgende:

Natuurlijk is er niets mis mee als je eens een poging waagt, en op een schaars of sexy geklede dame afstapt, wie niet waagt wie niet wint, maar word je dan afgewezen , gooi dan die dame in kwestie niet het verwijt naar haar hoofd van "dat moet je je verdomme niet zo kleden, mens" want daar kan je enkel maar uit afleiden dat JIJ niet met afwijzing om kan gaan, of je zo arrogant bent dat je je niet kan voorstellen dat iemand je afwijst.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef kless het volgende:
"de zeik gaan als dat niet zo blijkt, en de schuld bij de vrouw leggen want "
vergissen is menselijk, maar iemand anders de schuld geven is nog veel menselijker.
Hebben we net geleerd dat "sex verkoopt"... Alleen wil het deze keer nie verkocht worden... allemaal "showmodelletjes"
iGEM
pi_45665274
Dat is denk ik het probleem, dat sommige mannen denken dat je alles kan kopen.
pi_45665363
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef kless het volgende:

[..]

[..]

Hebben we net geleerd dat "sex verkoopt"... Alleen wil het deze keer nie verkocht worden... allemaal "showmodelletjes"
ik heb een overall aan nu, want ik ben aan het klussen , wat denk je kan ik zo over straat of trek ik zo mannen met autopech aan
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:40:40 #96
41885 kless
pi_45665443
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef milagro het volgende:

[..]

ik heb een overall aan nu, want ik ben aan het klussen , wat denk je kan ik zo over straat of trek ik zo mannen met autopech aan
jups je kan overstraat en ik denk dat je heel veel verwonderde blikken krijgt van zowel man als vrouw. al "proeftritjes" aangeboden gekregen?
iGEM
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:42:27 #97
41885 kless
pi_45665494
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef Lucille het volgende:
Dat is denk ik het probleem, dat sommige mannen denken dat je alles kan kopen.
niet alles.. maar wel heel veel... (en nee betalen doe je niet altijd met geld)

punt van shomodelletjes is dat er "achterin bij de voorraad" nog wel een expemplaar staat wat wel te koop is ingepakt en al, klaar voor vervoer

[ Bericht 16% gewijzigd door kless op 25-01-2007 16:55:21 ]
iGEM
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:21:10 #98
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45668443
quote:

[..]

okey misschien nadere toenadering nodig
vrouw wil aandacht aantrekkelijke mannen
man wil mooie vrouw die hij voorbij ziet lopen zachtjes zoenen
vrouw vind man niet aantrekkelijk
a) vrouw doet normaal, negeert of zegt ik heb haast, ik heb al een vriend etc.
b) vrouw maakt onaardige opmerking, kijkt onaardig, doet net of man een mongool is

het probleem is niet a, het normaal afwijzen van een flirt wordt door neimand in dit topic als verkeerd gezien, immers anders ben je als vrouw de hele dag aan het naaien
het probleem is b, waarbij de man alleen maar reageert op de prikkel en daarvoor verbaal gestraft wordt..
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45669174
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Angst het volgende:

[..]

okey misschien nadere toenadering nodig
vrouw wil aandacht aantrekkelijke mannen
man wil mooie vrouw die hij voorbij ziet lopen zachtjes zoenen
vrouw vind man niet aantrekkelijk
a) vrouw doet normaal, negeert of zegt ik heb haast, ik heb al een vriend etc.
b) vrouw maakt onaardige opmerking, kijkt onaardig, doet net of man een mongool is

het probleem is niet a, het normaal afwijzen van een flirt wordt door neimand in dit topic als verkeerd gezien, immers anders ben je als vrouw de hele dag aan het naaien
het probleem is b, waarbij de man alleen maar reageert op de prikkel en daarvoor verbaal gestraft wordt..
is een botte afwijzing een kwestie van gestraft worden dan

waarom zou je je druk maken als een zo goed als vreemde 'flikker op' zegt als je hem of haar uitvraagt, of gewoon je compleet negeert

zijn we met zijn allen verplicht om iedere toenaderingspoging van willekeurig wie op willekeurig welk moment met op zijn minst een tien minuten durend gesprek te beantwoorden opdat de ander op zijn minst een kans krijgt of met een goed gevoel wegloopt, ondanks een NEE?

een botte reactie is een botte reactie maar kwetsend
ook dat is het risico wat je vrijwillig loopt als je een zo goed als vreemde aanspreekt, en dat is vrijwel iedereen voor je in het uitgaansleven, zoveel mensen zoveel reacties, zoveel juiste momenten, zoveel verkeerde momenten, zoveel buien en dus zoveel kansen om net de verkeerde te treffen of ms een goede op het verkeerde moment.

so fucking what, overkomt iedereen en als je daar een punt van gaat maken door het dan op de kleding te gooien
alsof je omdat je er aantrekkelijk uitziet, door kleding of gewoon al moeder natuur alleen, iedereen die op je afkomt ten alle tijden vriendelijk te beantwoorden als ze ongevraagd avances maken.

maar milagro, door er zo uit te zien, vrágen ze er om, ze willen dan toch aandacht?
ms wel maar niet van jou, en aangezien zij niet kunnen bepalen wie ze met hun looks aantrekken, kun jij niet bepalen hoe ze zouden moeten reageren daarop en of ze op een ieder hetzelfde moeten reageren.

[ Bericht 10% gewijzigd door milagro op 25-01-2007 18:53:23 ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:52:13 #100
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45669298
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef milagro het volgende:

[..]

is een botte afwijzing een kwestie van gestraft worden dan

waarom zou je je druk maken als een zo goed als vreemde 'flikker op' zegt als je hem of haar uitvraagt, of gewoon je compleet negeert

zijn we met zijn allen verplicht om iedere toenaderingspoging van willekeurig wie op willekeurig welk moment met op zijn minst een tien minuten durend gesprek te beantwoorden opdat de ander op zijn minst een kans krijgt of met een goed gevoel wegloopt, ondanks een NEE?

een botte reactie is een botte reactie maar kwetsend
ook dat is het risico wat je vrijwillig loopt als je een zo goed als vreemde aanspreekt, en dat is vrijwel iedereen voor je in het uitgaansleven, zoveel mensen zoveel reacties, zoveel juiste momenten, zoveel verkeerde momenten, zoveel buien en dus zoveel kansen om net de verkeerde te treffen of ms een goede op het verkeerde moment.

so fucking what, overkomt iedereen en als je daar een punt van gaat maken door het dan op de kleding te gooien
lees es goed, ik vind negeren geen verkeerde reactie, en ik hoef niets van je ook,
maar flikker op, is wel een belediging, terwijl iemand het alleen maar probeert

het is ook een nauwe grens, maar als ik zie hoe sommige vrouwen naar mannen doen, het soms wel duidelijk expres beledigend is...
kijk als een man zegt, kom es hier lekker wijf, zet hij de toon, maar als een man gewoon kijkt of zoals ik ook weleens heb gehad, gewoon zegt dat je mooi bent, dan zeg je toch gewoon: bedankt, maar toch niet?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')