abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45660356
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:43 schreef sararaats het volgende:
Marokkanen kunnen je zo intimideren

spreek uit (een slechte) ervaring
Eén Marokkaan maakt nog geen zomer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45660471
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:46 schreef Lucille het volgende:

[..]

Eén Marokkaan maakt nog geen zomer.
nee weet ik wel

ik krijg wel veel aandacht van mannen maar krijg het benauwd

ik werk nu bij mentaal gehandiapten (ik doe de receptie, telefoons opnemen enz)

ik zet me niet in de categorie arrogant want dat ben ik niet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45660495
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:41 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik dergelijk gedrag goedkeur? Ik zeg alleen dat het in de praktijk gewoon zo werkt. Je kunt wel heel graag willen dat het niet zo werkt, maar dat verandert weinig aan de praktijk.
Zie het toch meer als een probleem van een enkele simpele ziel dan van 'de praktijk'. Nog even en je gaat op die manier legitimeren dat vrouwen verkracht worden: 'Ja, want eigenlijk vroeg ze er gewoon om..'.

Nee, ik vind het mooie van ons land dat je wat vlees kan laten zien als vrouw zijnde (mwoah, ook al man wellicht ) en dat wij mannen daar naar mogen kijken. Als je geluk hebt vind je ooit een vrouw bij wie je 't ook mag aanraken, maar misschien is dat het probleem wat jij schetst: mannen die niet kunnen krijgen wat ze wel graag willen?

Maargoed, tis weer een redelijk eindeloze discussie; ik ben alleen niet bereid te accepteren dat we mensen moeten kuisen omdat anderen hun geest 't anders niet trekt ofzo.
pi_45660682
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij gaan Italianen vaak ook een stuk verder dan alleen maar fluiten, zoals om je heen hangen en aan je kont zitten en zo. Dus echt vervelend.
nee, die worden niet handtastelijk, althans niet mijn ervaring, ze roepen wel veel, ze lopen je soms acherna, gaan letterlijk op de knieën midden op straat soms
dat is nog wel lachen allemaal dus.

op vakantie in Tunesië echter....
handen overal, brutale maar nog leuke opmerkingen die zo omslaan in agressief geschreeuw als je er niet op in gaat of wel maar niet zoals zij hoopten..
dat is ws dan de cultuurclash en ik spreek van een aantal jaren terug, kan zijn dat het nu anders is ( al denk ik van niet )
maar man man wat een toestanden daar, als je onbewust oogkontakt maakt met de verkeerde man, om bang van te worden af en toe.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45660712
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef sararaats het volgende:

ik zet me niet in de categorie arrogant want dat ben ik niet
Dat idee had ik ook niet, zolang ik je ken van FOK!
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:59:14 #56
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45660723
"Als je geluk hebt vind je ooit een vrouw bij wie je 't ook mag aanraken."

dat geluk... moa noem mij maar pechvogel!!!
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45662066
Ik begin me onderhand een beetje aan de toon te irriteren. Met name Milagro valt mij voortdurend aan ("de zwambtenaren in deze wereld") op gronden die onjuist zijn, maar voor het gemak door haar zijn aangenomen. Kijk, Nederland is godzijdank een vrij land, waar je de ruimte hebt om jezelf te zijn en jezelf te ontplooien. Dat betekent dus ook dat je de vrijheid hebt om je te kleden zoals je dat wilt. Prima, dat is een mooi recht. Het enige wat ik zeg, is dat het zinloos is om te verwachten dat je als vrouw (of man) over straat gaat en enkel de aandacht krijgt (al is het alleen al een blik) van net die mannen, die jij aantrekkelijk vindt. Zo werkt dat gewoon niet. Of we nu willen of niet. Goed, wat nu het punt is hier, is dat sommigen het normaal vinden om mannen af te katten die naar hen kijken, maar die zij niet aantrekkelijk vinden. En dit dan onder de noemer: "ik laat mezelf niet zien voor jou hoor, dus kijk lekker de andere kant op." Dat is een absurde stellingname, omdat je je begeeft in het publieke domein. In het publieke domein is je voorkomen een publiek goed en dus voor een ieder om visueel te consumeren als het ware. Je kunt niet van anderen verwachten dat ze de andere kant opkijken en weer van anderen dat ze je juist aankijken, alleen maar omdat je de ene groep aantrekkelijk vindt en de andere niet. Is dit nu echt zooooo moeilijk te begrijpen (Milagro)?
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:51:39 #58
41885 kless
pi_45662219
euh zwamtenaar. ooit bedacht dat milagro 1 van die lekkere arrogante snollen zou kunnen zijn?

[ Bericht 27% gewijzigd door kless op 25-01-2007 14:53:28 (nog iets meer stoken ;)) ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45662429
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik begin te zwamzwamzwamzwamzwammen
jij begon over uitgelokte afwijzingen door vermeend uitdagende kleding.
daar viel ik dus over, is dat nu zo moeilijk op te pikken, blijkbaar wel voor jou, maar dat komt ws omdat je nooit wat oppikt in de ruimste zin vh woord.

oe de toon de toon, milagro, als een kwetsende afwijzing zo onaangenaam, doe eens niet!
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:00:17 #60
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45662451
Leuk om mijn foto hier te zien maar zwambtenaar, dit is niet mijn dagelijkse uitmonstering hoor, ik kijk wel uit.
power to the people
pi_45662667
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:51 schreef kless het volgende:
euh zwamtenaar. ooit bedacht dat milagro 1 van die lekkere arrogante snollen zou kunnen zijn?
Dat zou inderdaad het één en ander verklaren .
pi_45662700
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef milagro het volgende:

[..]

jij begon over uitgelokte afwijzingen door vermeend uitdagende kleding.
daar viel ik dus over, is dat nu zo moeilijk op te pikken, blijkbaar wel voor jou, maar dat komt ws omdat je nooit wat oppikt in de ruimste zin vh woord.

oe de toon de toon, milagro, als een kwetsende afwijzing zo onaangenaam, doe eens niet!
Je blijft maar steken onder water uitdelen, hè? Misschien moet jij eens je leesvaardigheid opfrissen? Of koop een leesbril, misschien dat dat helpt.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:10:24 #63
41885 kless
pi_45662747
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:00 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om mijn foto hier te zien maar zwambtenaar, dit is niet mijn dagelijkse uitmonstering hoor, ik kijk wel uit.
Hoezo"kijk wel uit" platte schoene lopen toch lekkerder? deze outfit iets wat te fris met dit weer? ff geen behoefte aan "gazing men".
iGEM
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:26:05 #64
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45663199
Meiden mogen zich zo kleden zoals ze zelf willen maar ze moeten daarbij ook de risico's en ongemakken daarbij accepteren of ermee om kunnen gaan. Moet niet zo zijn dat je als slet gekleed gaat en dan gaat zeuren dat mannen naar je kijken e.d. Daar kies je dan wel zelf voor ook al willen sommige meiden dat vast niet accepteren.

Gewoon met normale kleding door het leven gaan en je krijgt minder van dat soort gezeur. En daardoor krijgen wij weer minder gezeur als Fokkers van jullie.
Yeah, webdesign
pi_45663249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Webdesign21 het volgende:
Meiden mogen zich zo kleden zoals ze zelf willen maar ze moeten daarbij ook de risico's en ongemakken daarbij accepteren of ermee om kunnen gaan. Moet niet zo zijn dat je als slet gekleed gaat en dan gaat zeuren dat mannen naar je kijken e.d. Daar kies je dan wel zelf voor ook al willen sommige meiden dat vast niet accepteren.

Gewoon met normale kleding door het leven gaan en je krijgt minder van dat soort gezeur. En daardoor krijgen wij weer minder gezeur als Fokkers van jullie.
Precies wat ik bedoel . Dit is het bekende mechanisme van actie = reactie. Niets meer en niets minder.
pi_45663316
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:27 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel . Dit is het bekende mechanisme van actie = reactie. Niets meer en niets minder.
dan moet jij dus ook niet zeuren over afwijzingen, hè, actie reactie , je eigen keuze om op een dame af te stappen, puur omdat ze "uitdagende" kleding draagt in jouw ogen.
pi_45663376
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef zwambtenaar het volgende:
Of koop een leesbril, misschien dat dat helpt.
Misschien moet jij de wereld ook eens door een andere bril zien.
pi_45663402
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:29 schreef milagro het volgende:

[..]

dan moet jij dus ook niet zeuren over afwijzingen, hè, actie reactie , je eigen keuze om op een dame af te stappen, puur omdat ze "uitdagende" kleding draagt in jouw ogen.
Hoe kom je erbij dat ik het de gehele tijd heb over afwijzen nadat ik toenadering zou hebben gezocht? Het gaat vooralsnog hier om simpelweg kijken op straat. Een meisje dat in een kort rokje loopt en dat je dan kijkt en dat ze een blik opzet van: "kijk ergens anders heen, smeerlap!" Dààr heb ik het over.
pi_45663426
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef Lucille het volgende:

[..]

Misschien moet jij de wereld ook eens door een andere bril zien.
Daar ben ik de laatste tijd toch juist mee bezig steeds? Ik heb op veel fronten al aangegeven fout te hebben gezeten.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:32:51 #70
41885 kless
pi_45663431
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Daar over zeuren vind ik wel terecht. Niemand vind afwijzingen leuk. En daarover soms eens wat frustraties luchten helpt misschien ofzo.
iGEM
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:36:10 #71
41885 kless
pi_45663534
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik het de gehele tijd heb over afwijzen nadat ik toenadering zou hebben gezocht? Het gaat vooralsnog hier om simpelweg kijken op straat. Een meisje dat in een kort rokje loopt en dat je dan kijkt en dat ze een blik opzet van: "kijk ergens anders heen, smeerlap!" Dààr heb ik het over.
Kijk dan niet naar die(rot) kop, kijk gewoon verder naar de mooie dingen.
iGEM
pi_45663542
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

jij post ergens hier boven dat vrouwen verwarrende signalen uitzenden door die kleding, want ze trekken er de aandacht mee, maar wijzen de mannen vervolgens af.

die afwijzing moet je dus net zo goed op de koop toe nemen, als de vrouwen de aandacht, dát zeg ik dus.
als je goed gelezen had, en je niet zo blind staart op wie het zegt, dan had je kunnen zien dat ik zei dat mannenblikken geen probleem zijn, opmerkingen, zolang leuk, ook niet, maar ga niet zeiken over uitdagende kleding jullie verwarrende signaal geven OMDAT je afgewezen wordt als je toenadering zoekt, omdat jij vindt dat zulke kleding om toenadering vraagt, want dat doet het niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:37:37 #73
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45663571
Ik heb het gevoel dat Zwamtenaar probeert het heel duidelijk uit te leggen en ook gelijk heeft met wat hij zegt en dat Lucille en Milagro nu dingen erbij zijn gaan betrekken die er niks mee te maken hebben en uit zijn verband worden getrokken (o.a. dat gedoe over afwijzen terwijl het gaat over nakijken van dames). Ik heb het hele topic gelezen en dat is mijn mening.

En nee ik wil geen rel veroorzaken
Yeah, webdesign
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:40:00 #74
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45663645
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef milagro het volgende:

[..]

jij post ergens hier boven dat vrouwen verwarrende signalen uitzenden door die kleding, want ze trekken er de aandacht mee, maar wijzen de mannen vervolgens af.

die afwijzing moet je dus net zo goed op de koop toe nemen
Door dit soort dingen loopt het topic scheef. Hij neemt het op de koop toe maar geeft wel aan dat hij verwacht dat die meiden dan wel versiert willen worden of wat dan ook. Als dit niet zo blijkt te zijn vind hij dat ze met die kleding verwarring zaaien wat ook zo is vind ik.

Hij kan de afwijzing wel accepteren dan maar geeft gewoon aan dat hij vind dat de kledingkeus niet strookt met hetgeen wat de meid wil doen of juist niet wil doen.
Yeah, webdesign
pi_45663791
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef kless het volgende:

[..]

Daar over zeuren vind ik wel terecht. Niemand vind afwijzingen leuk. En daarover soms eens wat frustraties luchten helpt misschien ofzo.
Nee, maar op een dame aflopen puur omdat ze er lekker uitziet, maar je nog geen zinnig woord mee gesproken hebt, dan krijg je 9 vd 10 keer een afwijzing, net zo goed als het andersom ook gebeurt.
Het uiterlijk is het enige dat je hebt namelijk om op te vallen en mee op te vallen, in het uitgaansleven vooral en in het algemeen bij eerste blik.

als je dat dan linkt aan uitdagende kleding die verkeerde signalen uitzendt, dan zeg je eigenlijk enkel dus dat jij zelf je laat verleiden door die 'sletterige' kleding, dus fout ligt bij jou dan dus, niet aan wat diegene met die kleding zou zeggen, waar het dragen van die kleding toe uitlokt, of om vraagt, want dat is niet " ik wil je, ik wil sex, met jou", ook niet als de draagster je aankijkt.

toenadering zoeken brengt risico met zich mee, afgewezen worden.
dat wil toch net zo goed niet zeggen dat je om afwijzing vraagt?

als je je leuk kleedt, sexy kleedt, kun je bewonderende blikken verwachten, dat betekent echter niet dus dat je om toenadering vraagt van iedere bewonderaar, en ook niet dat je dan dus beter je kleding kunt aanpassen om die toenaderingen te doen stoppen,

alsof de sexyness , de verleiding enkel in de kleding zit, ueberhaupt, een griet die eruit ziet als een deurmat maar schaars gekleed, stap je toch ook niet op af?

nou dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')