Eén Marokkaan maakt nog geen zomer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:43 schreef sararaats het volgende:
Marokkanen kunnen je zo intimideren
spreek uit (een slechte) ervaring
nee weet ik welquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Eén Marokkaan maakt nog geen zomer.
Zie het toch meer als een probleem van een enkele simpele ziel dan van 'de praktijk'. Nog even en je gaat op die manier legitimeren dat vrouwen verkracht worden: 'Ja, want eigenlijk vroeg ze er gewoon om..'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:41 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dergelijk gedrag goedkeur? Ik zeg alleen dat het in de praktijk gewoon zo werkt. Je kunt wel heel graag willen dat het niet zo werkt, maar dat verandert weinig aan de praktijk.
nee, die worden niet handtastelijk, althans niet mijn ervaring, ze roepen wel veel, ze lopen je soms acherna, gaan letterlijk op de knieën midden op straat somsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij gaan Italianen vaak ook een stuk verder dan alleen maar fluiten, zoals om je heen hangen en aan je kont zitten en zo. Dus echt vervelend.
Dat idee had ik ook niet, zolang ik je ken van FOK!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef sararaats het volgende:
ik zet me niet in de categorie arrogant want dat ben ik niet
jij begon over uitgelokte afwijzingen door vermeend uitdagende kleding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik begin te zwamzwamzwamzwamzwammen
Dat zou inderdaad het één en ander verklarenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:51 schreef kless het volgende:
euh zwamtenaar. ooit bedacht dat milagro 1 van die lekkere
arrogante snollen zou kunnen zijn?
Je blijft maar steken onder water uitdelen, hè? Misschien moet jij eens je leesvaardigheid opfrissen? Of koop een leesbril, misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
jij begon over uitgelokte afwijzingen door vermeend uitdagende kleding.
daar viel ik dus over, is dat nu zo moeilijk op te pikken, blijkbaar wel voor jou, maar dat komt ws omdat je nooit wat oppikt in de ruimste zin vh woord.
oe de toon de toon, milagro, als een kwetsende afwijzing zo onaangenaam, doe eens niet!
Hoezo"kijk wel uit" platte schoene lopen toch lekkerder? deze outfit iets wat te fris met dit weer? ff geen behoefte aan "gazing men".quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:00 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om mijn foto hier te zienmaar zwambtenaar, dit is niet mijn dagelijkse uitmonstering hoor, ik kijk wel uit.
Precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Webdesign21 het volgende:
Meiden mogen zich zo kleden zoals ze zelf willen maar ze moeten daarbij ook de risico's en ongemakken daarbij accepteren of ermee om kunnen gaan. Moet niet zo zijn dat je als slet gekleed gaat en dan gaat zeuren dat mannen naar je kijken e.d. Daar kies je dan wel zelf voor ook al willen sommige meiden dat vast niet accepteren.
Gewoon met normale kleding door het leven gaan en je krijgt minder van dat soort gezeur. En daardoor krijgen wij weer minder gezeur als Fokkers van jullie.
dan moet jij dus ook niet zeuren over afwijzingen, hè, actie reactie , je eigen keuze om op een dame af te stappen, puur omdat ze "uitdagende" kleding draagt in jouw ogen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Dit is het bekende mechanisme van actie = reactie. Niets meer en niets minder.
Misschien moet jij de wereld ook eens door een andere bril zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef zwambtenaar het volgende:
Of koop een leesbril, misschien dat dat helpt.
Hoe kom je erbij dat ik het de gehele tijd heb over afwijzen nadat ik toenadering zou hebben gezocht? Het gaat vooralsnog hier om simpelweg kijken op straat. Een meisje dat in een kort rokje loopt en dat je dan kijkt en dat ze een blik opzet van: "kijk ergens anders heen, smeerlap!" Dààr heb ik het over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet jij dus ook niet zeuren over afwijzingen, hè, actie reactie , je eigen keuze om op een dame af te stappen, puur omdat ze "uitdagende" kleding draagt in jouw ogen.
Daar ben ik de laatste tijd toch juist mee bezig steeds? Ik heb op veel fronten al aangegeven fout te hebben gezeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien moet jij de wereld ook eens door een andere bril zien.![]()
Daar over zeuren vind ik wel terecht. Niemand vind afwijzingen leuk. En daarover soms eens wat frustraties luchten helpt misschien ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet jij dus ook niet zeuren over afwijzingen, hè, actie reactie , je eigen keuze om op een dame af te stappen, puur omdat ze "uitdagende" kleding draagt in jouw ogen.
Kijk dan niet naar die(rot) kop, kijk gewoon verder naar de mooie dingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het de gehele tijd heb over afwijzen nadat ik toenadering zou hebben gezocht? Het gaat vooralsnog hier om simpelweg kijken op straat. Een meisje dat in een kort rokje loopt en dat je dan kijkt en dat ze een blik opzet van: "kijk ergens anders heen, smeerlap!" Dààr heb ik het over.
jij post ergens hier boven dat vrouwen verwarrende signalen uitzenden door die kleding, want ze trekken er de aandacht mee, maar wijzen de mannen vervolgens af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het de gehele tijd heb over afwijzen nadat ik toenadering zou hebben gezocht? Het gaat vooralsnog hier om simpelweg kijken op straat. Een meisje dat in een kort rokje loopt en dat je dan kijkt en dat ze een blik opzet van: "kijk ergens anders heen, smeerlap!" Dààr heb ik het over.
Door dit soort dingen loopt het topic scheef. Hij neemt het op de koop toe maar geeft wel aan dat hij verwacht dat die meiden dan wel versiert willen worden of wat dan ook. Als dit niet zo blijkt te zijn vind hij dat ze met die kleding verwarring zaaien wat ook zo is vind ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef milagro het volgende:
[..]
jij post ergens hier boven dat vrouwen verwarrende signalen uitzenden door die kleding, want ze trekken er de aandacht mee, maar wijzen de mannen vervolgens af.
die afwijzing moet je dus net zo goed op de koop toe nemen
Nee, maar op een dame aflopen puur omdat ze er lekker uitziet, maar je nog geen zinnig woord mee gesproken hebt, dan krijg je 9 vd 10 keer een afwijzing, net zo goed als het andersom ook gebeurt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef kless het volgende:
[..]
Daar over zeuren vind ik wel terecht. Niemand vind afwijzingen leuk. En daarover soms eens wat frustraties luchten helpt misschien ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |