abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45654827
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Ms heeft die vrouw wel een vriend, is ze op weg naar hem toe, of heeft ze hem net gezien en kleedt ze zich voor hem zo.

Of ms wel gewoon voor zichzelf met als bijwerking dat er ook bepaalde mannen mee aangetrokken worden, goh, zou dat zomaar kunnen.

En zou het ook zomaar kunnen zijn dat vrouwen niet verantwoordelijk zijn voor waar heren een strakke plasser van krijgen, in die zin dat IEDER kledingstuk een mans fetish kan zijn, en je dan dus ALTIJD de aandacht zou kunnen trekken en er dan sukkels als jij zijn die vinden dat vrouwen dus ook maar geen spijkerbroek aan moeten trekken, want daar in is je kont zo goed te zien, en ook maar geen enkel t-shirtje want daar tekenen je borsten zo in af, en ook maar geen laarzen want er zijn kerels die geilen op laarzen en die maak je dus zo het hoofd op hol.

Alles kan reactie uitlokken , de aandacht trekken en aangezien er zoveel mannen zijn , zijn er zoveel voorkeuren en is er dus altijd een vent die er zijn nek verdraait.

Jouw mening is meer het gevolg van een groot ego al dan niet in combinatie met een onaantrekkelijk uiterlijk en dito karakter, het niet kunnen handelen van afwijzing, en ws al heel vaak afgewezen zijn en dat dan wijten aan de vermeende aandachttrekkerij van de dames die jou ermee op het verkeerde been zetten, terwijl het gewoon je eigen frustraties zijn, waardoor je denkt dat iedere vrouwenblik, ieder bloot stukje vrouwenhuid voor jou bedoeld is.
Met alle respect, maar volgens mij begrijp jij totaal niet wat ik bedoel te zeggen. Het enige wat ik beschrijf is hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat. Heb ik gezegd dat IK vind dat vrouwen zich op een bepaalde manier moeten kleden? Waarom betrek je mij weerspiegeling van de werkelijkheid op mij persoonlijk? Als ik zeg dat veel bouwvakkers graag fluiten naar vrouwelijke voorbijgangers, valt daaruit dan te concluderen dat ik zelf ook een bouwvakker ben? Je valt me persoonlijk aan, terwijl nota bene juist zelf aangeef het barbaars te vinden, hoe sommige kerels zich gedragen in dit soort situaties. Ik begrijp er niets van!

En och, over de uiterlijke aantrekkelijkheid van mij maak ik mij geen zorgen. Tot dusver heb ik genoeg kansen gehad. Niet iedereen is hetzelfde, milagro, sommige mensen worden wel versierd, maar gaan er simpelweg niet op in.
pi_45655044
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:54 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Met alle respect, maar volgens mij begrijp jij totaal niet wat ik bedoel te zeggen. Het enige wat ik beschrijf is hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat. Heb ik gezegd dat IK vind dat vrouwen zich op een bepaalde manier moeten kleden? Waarom betrek je mij weerspiegeling van de werkelijkheid op mij persoonlijk? Als ik zeg dat veel bouwvakkers graag fluiten naar vrouwelijke voorbijgangers, valt daaruit dan te concluderen dat ik zelf ook een bouwvakker ben? Je valt me persoonlijk aan, terwijl nota bene juist zelf aangeef het barbaars te vinden, hoe sommige kerels zich gedragen in dit soort situaties. Ik begrijp er niets van!

En och, over de uiterlijke aantrekkelijkheid van mij maak ik mij geen zorgen. Tot dusver heb ik genoeg kansen gehad. Niet iedereen is hetzelfde, milagro, sommige mensen worden wel versierd, maar gaan er simpelweg niet op in.
Omdat jij de verantwoordelijkheid bij de dames legt "moet je je maar niet zo kleden, daarmee breng je mannen in verwarring als die dan avances maken en de kous op de kop krijgen"

Wat is dat nu voor een gelul ?
Met bepaalde kleding trek je de aandacht, ja.
Met een bepaald door moeder natuur gegeven uiterlijk ook.
Dus omdat je een lekker lijf hebt en niet in een burka wil lopen, breng je mannen in verwarring?

Als een vent afgewezen wordt is dat voor zijn rekening, dat heeft niets met verwarrende signalen van de vrouw te maken door kleding, uiterlijk of wat dan ook.

Als je jouw redenatie doortrekt , kom je uit op Pakistaanse toestanden.
De vrouw kleedt of gedraagt zich zo dat mannen verward raken en op een bepaald moment zo gefrustreerd raken door afwijzing dat ze zich aan die vrouw gaan vergrijpen en dat is dan dus de schuld van de vrouw, want ze zaait verwarring : haar uiterlijk doet voorkomen of ze er wel pap van lust en wel in is voor een toenadering van iedere vent.

Jij verwart aandacht trekken met sexuele toespelingen maken.
Een lekker wijf ziet er altijd lekker uit, ongeacht wát ze aanheeft, dus die zou dan konstant verwarrende signalen uitzenden, en dus zelf debet zijn aan ongewenste toenaderingspogingen?

Alsof je op iedere vrouw die je lekker vindt moet afstappen en dan verwachten dat je NIET de kous op je kop krijgt

De aandacht trekken en aandacht vragen zijn 2 verschillende dingen, en de aandacht trekken en sex/avances willen ook.
Afwijzingen hebben met jou te maken, een vrouw is niet verantwoordelijk voor de interpretatie van een ander over haar gedrag en kleding en lichaamstaal.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45655400
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Omdat jij de verantwoordelijkheid bij de dames legt "moet je je maar niet zo kleden, daarmee breng je mannen in verwarring als die dan avances maken en de kous op de kop krijgen"

Wat is dat nu voor een gelul ?
Met bepaalde kleding trek je de aandacht, ja.
Met een bepaald door moeder natuur gegeven uiterlijk ook.
Dus omdat je een lekker lijf hebt en niet in een burka wil lopen, breng je mannen in verwarring?

Als een vent afgewezen wordt is dat voor zijn rekening, dat heeft niets met verwarrende signalen van de vrouw te maken door kleding, uiterlijk of wat dan ook.

Als je jouw redenatie doortrekt , kom je uit op Pakistaanse toestanden.
De vrouw kleedt of gedraagt zich zo dat mannen verward raken en op een bepaald moment zo gefrustreerd raken door afwijzing dat ze zich aan die vrouw gaan vergrijpen en dat is dan dus de schuld van de vrouw, want ze zaait verwarring : haar uiterlijk doet voorkomen of ze er wel pap van lust en wel in is voor een toenadering van iedere vent.

Jij verwart aandacht trekken met sexuele toespelingen maken.
Een lekker wijf ziet er altijd lekker uit, ongeacht wát ze aanheeft, dus die zou dan konstant verwarrende signalen uitzenden, en dus zelf debet zijn aan ongewenste toenaderingspogingen?

Alsof je op iedere vrouw die je lekker vindt moet afstappen en dan verwachten dat je NIET de kous op je kop krijgt

De aandacht trekken en aandacht vragen zijn 2 verschillende dingen, en de aandacht trekken en sex/avances willen ook.
Afwijzingen hebben met jou te maken, een vrouw is niet verantwoordelijk voor de interpretatie van een ander over haar gedrag en kleding en lichaamstaal.
Nogmaals, dat zeg ik dus ook helemaal niet. Ik gaf enkel aan waarom dergelijke mannen doen wat ze doen. Het gaat er niet om, of ik het goedkeur. Het gaat er om, dat het gebeurt. Hoe moeilijk kan het zijn, om dat te begrijpen? Je kunt nog zo hard van de daken schreeuwen, dat het barbaars is en lomp, maar dat zal het gedrag van dergelijke lieden niet veranderen. Met mijn zin van dat je je dan maar niet zo moet kleden, bedoel ik niet, dat je moet toegeven aan dergelijk lomp gedrag, ik zeg dat dat de enige mogelijkheid is om iets te doen aan die reacties. De verantwoordelijkheid ligt inderdaad niet bij de vrouw, maar de werkelijkheid is in de praktijk helaas anders. Dat is het enige wat ik zeg. En ik weet wel zeker dat een lekker wijf in uitdagende kleding anders wordt bekeken dan een lekker wijf in niet uitdagende kleding. De signalen die er van uitgaan zijn totaal anders.

En ik begrijp niet zo goed waarom je er van uitgaat dat ik talloze blauwtjes heb gelopen. Is dat omdat je dat denkt, of omdat je gewoon geirriteerd bent door je kennelijk verkeerde interpretatie van mijn visie.
pi_45655646
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef zwambtenaar het volgende:

En ik begrijp niet zo goed waarom je er van uitgaat dat ik talloze blauwtjes heb gelopen. Is dat omdat je dat denkt, of omdat je gewoon geirriteerd bent door je kennelijk verkeerde interpretatie van mijn visie.
Of je geeft gewoon eerlijk antwoord op de vraag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45655671
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Of je geeft gewoon eerlijk antwoord op de vraag.
Nee, ik heb geen talloze blauwtjes gelopen. Onder andere vanwege het feit dat ik nooit een poging durf te wagen .
pi_45655829
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:05 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen talloze blauwtjes gelopen. Onder andere vanwege het feit dat ik nooit een poging durf te wagen .
Had milagro denk in toch gelijk met de opmerking 'het niet kunnen handelen van afwijzing'. Zo moeilijk is het niet hoor.

Hoi milagro, nueken?

Nee heb je, ja kun je krijgen. Ze zal wel nee zeggen, nou ja, het moet dan maar.

Zie je, zo doe je dat.
pi_45655917
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:11 schreef Lucille het volgende:

[..]

Had milagro denk in toch gelijk met de opmerking 'het niet kunnen handelen van afwijzing'. Zo moeilijk is het niet hoor.

Hoi milagro, nueken?

Nee heb je, ja kun je krijgen. Ze zal wel nee zeggen, nou ja, het moet dan maar.

Zie je, zo doe je dat.
Ik zou inderdaad wel een enorme deuk oplopen in mijn ego (die overigens absoluut niet groot is) bij een afwijzing. Maar de vraag die jij mij voorstelt, vind ik persoonlijk wel iets te direct .
pi_45655980
Mijn vriendin is een arrogant kutwijf. Heerlijk.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:17:52 #34
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45656013
als een man je nafluit betekend dat nog niet dat je met hem naar bed hoeft he
iemand wel eens die aflevering in sex and the city gezien waarin die roodharige (ja ben naam kwijt) ineens reageerd op zo'n bouwvakker, door te zeggen dat hij haar maar moet nemen dan...
en dan zegt hij: ik ben getrouwd hoor

mannen die nafluiten dragen daar dus, net als vrouwen die sexy zijn een boodschap mee uit, maar dat wil niet zeggen dat, dat zoveel betekend.
voor beide dus
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45656087
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:11 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoi milagro, nueken?

Zie je, zo doe je dat.
nou, schikt eind volgende week?

wat deed het hem? dan houd ik dat aan voorlopig
pi_45656257
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, schikt eind volgende week?
Eind volgende week kan ik niet in het weekend, moet onder andere naar een verjaardag toe en wat shoppen en zo. En de week daarna zit ik in het buitenland. Dan zou het door de week moeten, op donderdag of vrijdagavond. Of anders dit weekend of morgenavond. Schikt dat?
quote:
wat deed het hem? dan houd ik dat aan voorlopig
Gewoon, je heerlijke directheid.
pi_45656609
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Eind volgende week kan ik niet in het weekend, moet onder andere naar een verjaardag toe en wat shoppen en zo. En de week daarna zit ik in het buitenland. Dan zou het door de week moeten, op donderdag of vrijdagavond. Of anders dit weekend of morgenavond. Schikt dat?
[..]
nee, want vandaag komt de vader van mijn kinderen voor een weekje over, en ben ik niet alleen (oe, help me herinneren dat ik zo tegen 1700 h wat anders aan trek, want anders zend ik verkeerde signalen uit naar mijn ex en is er gedonder in de tent, waar hij dus niet in mag )
quote:
Gewoon, je heerlijke directheid.
oh, niet eens mijn zwoele blik dus

ik loop nu even naar de Bruna, heb al gechecked net uit het raam, er lopen op dit moment 6 mannen buiten, werklui zo te zien en 1 loslopende gek uit de inrichting hier in de buurt, dat wordt dus 6 keer verkeerde signalen uitzenden, vanwege mijn jas, mijn loop, mijn sjaal, mijn haar, mijn vermeend dromerige blik (geen bril op dus zo goed als blind hetgeen overkomt als dromerig afwezig ergo hoerig uitlokkend).
als ik niet binnen een uur terug ben, heb ik of beet , of ik lig ergens in de struiken met een sok in mijn mond (niet de mijne, want ik ga altijd blootvoets de laarzen in, en dan vraag je er ook om) of de loslopende gek heeft me overtuigd van zijn gelijk en zit ik voorlopig op paviljoen C.

later!
pi_45656708

Ik ken je zwoele blik niet eens.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:43:52 #39
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45656820
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, want vandaag komt de vader van mijn kinderen voor een weekje over, en ben ik niet alleen (oe, help me herinneren dat ik zo tegen 1700 h wat anders aan trek, want anders zend ik verkeerde signalen uit naar mijn ex en is er gedonder in de tent, waar hij dus niet in mag )
[..]

oh, niet eens mijn zwoele blik dus

ik loop nu even naar de Bruna, heb al gechecked net uit het raam, er lopen op dit moment 6 mannen buiten, werklui zo te zien en 1 loslopende gek uit de inrichting hier in de buurt, dat wordt dus 6 keer verkeerde signalen uitzenden, vanwege mijn jas, mijn loop, mijn sjaal, mijn haar, mijn vermeend dromerige blik (geen bril op dus zo goed als blind hetgeen overkomt als dromerig afwezig ergo hoerig uitlokkend).
als ik niet binnen een uur terug ben, heb ik of beet , of ik lig ergens in de struiken met een sok in mijn mond (niet de mijne, want ik ga altijd blootvoets de laarzen in, en dan vraag je er ook om) of de loslopende gek heeft me overtuigd van zijn gelijk en zit ik voorlopig op paviljoen C.

later!
ja, want alle mannen die vrouwen nafluiten zijn verkrachters ofzow
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45657027
quote:

later!
pi_45657293
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nou ja, haten niet zozeer. Ik vind dat vrouwen die hakken dragen, in mijn ogen, onzeker overkomen. Alsof ze iets te compenseren hebben met een kunstmatig hulpmiddel. Maar in bepaalde gevallen vind ik het best mooi staan. Maar dan net zoals ik een theeservies mooi kan vinden, of een vogelhuisje aan een boom.
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef FuifDuif het volgende:

Maar ik zou nooit ingaan op een dame op hakken bijvoorbeeld. Die kijk IK met de nek aan.
Je laat FuifDuif écht los hè?
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:52:22 #42
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45658716
"Met een bepaald door moeder natuur gegeven uiterlijk ook."

En moedernatuur heeft ook "bedacht" dat mannen blij worden van tieten staren.
Op't moment dat dat geaccentueerd wordt is dat kans groter dat mannen kijken/aandacht aan besteden ( grotere prikkel )

en of ze nu naar dr vriend gaat, aan het werk is, kinderen naar school brengt "tieten staren" wordt er niet minder leuk van.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45659087
quote:

Ze is binnen het uur terug

Ik neem dus aan dat je beet hebt gehad?
pi_45659199
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef kless het volgende:
"Met een bepaald door moeder natuur gegeven uiterlijk ook."

En moedernatuur heeft ook "bedacht" dat mannen blij worden van tieten staren.
Op't moment dat dat geaccentueerd wordt is dat kans groter dat mannen kijken/aandacht aan besteden ( grotere prikkel )

en of ze nu naar dr vriend gaat, aan het werk is, kinderen naar school brengt "tieten staren" wordt er niet minder leuk van.
exactemundo.
het is dus een kwestie van dé aandacht trekken, wat iets anders is dan aandacht trekken voor de goede verstaander.

dat mannen kijken is niet vervelend, daar voel je niets van tenslotte en kan je dag, afhangende van je bui, opvrolijken.
wat wel vervelend is dat sommige mannen menen dat jij bewust bezig bent hen te verleiden door "er zo bij te lopen" (hoe dan? een lekker lijf hoeft geen bloot te tonen om herkenbaar te zijn als lekker en dat laatste is ook nog eens een volkomen subjectief iets, dus er valt nauwelijks je aan te passen) , de arrogantie hebben te menen dat hun avances gewenst zijn en ook succes zullen hebben en dan over de zeik gaan als dat niet zo blijkt, en de schuld bij de vrouw leggen want " kijk dan hoe ze erbij loopt, dan vraag je toch om aandacht??".
Nee, dan trek je dé aandacht van sommigen en helaas zitten er dan een paar wereldvreemde kerels bij met te grote ego's, te lange pikken, en te weinig ervarring want konstant afgewezen die ieder oogkontakt, iedere cm getoonde blote huid als een latente uitnodiging zien.

gelukkig zijn dat soort frusties een zeldzaamheid hier in Nederland
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:20:55 #45
41885 kless
pi_45659502
"de zeik gaan als dat niet zo blijkt, en de schuld bij de vrouw leggen want "
vergissen is menselijk, maar iemand anders de schuld geven is nog veel menselijker.

"en te weinig ervarring want konstant afgewezen die ieder oogkontakt, iedere cm getoonde blote huid als een latente uitnodiging zien."

moa uitnodiging niet.. maar kan de kop wel op hol brengen ( bij mannen heet dat ranzig, maar als bij vrouwen de eirstokken beginnen te rinkelen heet het de natuur...)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:22:19 #46
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_45659548
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:34 schreef zwambtenaar het volgende:
Maar Beestjuh, vind je het gek als je zo over straat gaat ?

[afbeelding]

Wel mooi hoor , maar ik snap die reacties wel.
Aandachts trekkerij, geen bal aan
Because they will last that long.
pi_45659922
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef kless het volgende:
"de zeik gaan als dat niet zo blijkt, en de schuld bij de vrouw leggen want "
vergissen is menselijk, maar iemand anders de schuld geven is nog veel menselijker.

"en te weinig ervarring want konstant afgewezen die ieder oogkontakt, iedere cm getoonde blote huid als een latente uitnodiging zien."

moa uitnodiging niet.. maar kan de kop wel op hol brengen ( bij mannen heet dat ranzig, maar als bij vrouwen de eirstokken beginnen te rinkelen heet het de natuur...)
jij hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen, maar de zwambtenaartjes van de wereld wel.

die praten over 'verkeerde signalen door bv kleding' die tot kwetsende afwijzingen leiden en
dat is irritant, de reactie van zo een heerschap als er niet zoals verwacht of gehoopt gereageerd wordt door de dame in kwestie, dan ben je ineens een cockteasende kapsoneskut

dáár heb ik het over, niet over het " logische loergedrag" en evt toenaderingspogingen dmv fluiten, leuk bedoelde opmerkingen aan je adres, omdat je uiterlijk toevallig in de smaak valt.

iedere vrouw met een beetje leuk voorkomen trekt de aandacht, en dat is gewoon zoals het werkt, en wat het leven ook leuk maakt, zijn geen bewuste handelingen per sé, er is geen vooropgezetheid per sé, je bent zoals je bent en als er dan gekeken wordt of een compliment gemaakt wordt, hoe onhandig ook, zul je weinig vrouwen horen miepen daarover.

degene die dat wel doen, zijn vaak complimenten vissertjes, blasé tot en met , klagend over hoe naar en lastig het toch is zo mooi te zijn , maar gaan pas echt klagen als er ineens NIET gekeken of gefloten wordt

overigens, Hollandse mannen, bouwvakkers daargelaten, zijn helemaal niet zulke 'fluiters' of anderszins extraverte bewonderaars.
als je bv in Italië kijkt
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:39:46 #48
41885 kless
pi_45660105
ach hollandse mannen hebben vast andere kwaliteiten (zoals het niet nafluiten van andere vrouwen waar mevrouwn bij is ) nee de nederlandse man krijgt al op zn flikker als mevrouw merkt dat meneer ook andere dames bewonderd in haar bijzijn.
iGEM
pi_45660149
Volgens mij gaan Italianen vaak ook een stuk verder dan alleen maar fluiten, zoals om je heen hangen en aan je kont zitten en zo. Dus echt vervelend.
pi_45660243
Marokkanen kunnen je zo intimideren

spreek uit (een slechte) ervaring
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')