Album is ook zeker okay.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb jij in eens met releasedata.![]()
De Papercuts zijn binnen, ik ben benieuwd, MySpace klonk oké.
Al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jazz? Noorwegen? Achtergrondmuziek? Dat soort platen zijn altijd welkom. Bedankt voor de tip!
Heb die Losing Stones plaat nog altijd niet via de welbekende kanalen weten te vinden, maar die van Tin Hat ondertussen wel. Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
In die lijn, maar nog mooier, nog intenser en wat andere instrumentatie ( meer nadruk op violen, ipv op piano) is de nieuwe Tin Hat ( The Sad Machinery of Spring )![]()
http://www.tinhattrio.com/record_frm.html
k Ben momenteel ook de nieuwste Suishou no Fune aan het downloaden, maar met nummers van 60mb valt dat nog niet mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb die Losing Stones plaat nog altijd niet via de welbekende kanalen weten te vinden, maar die van Tin Hat ondertussen wel. Dank voor de tip!
End deze nog maar een keertje quoten. Ik vind overigens wel dat Rosie Thomas' geloofwaardigheid is verdrievoudigd op basis van dat ene nummer. Niet zozeer vanwege de samenwerking met Sufjan Stevens (al helpt dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:04 schreef Grobbel het volgende:
Voor degenen die de Forkcast van Pitchfork niet zo in de gaten houden, ik ben me er een beetje doorheen aan het worstelen nu. Een paar goede tips die gratis en voor niks te downloaden zijn:
Ted Leo and the Pharmacists - The Sons of Cain
Marnie Stern - Every Single Line Means Something
Rosie Thomas & Sufjan Stevens - Much Farther To Go
Malajube - M. Pupille
Andrew Bird - Heretics
Ik vind de sfeer die ze zetten wel erg mooi, vooral praktisch zonder instrumenten. IN het middengedeelte van de plaat wordt het wat saai wellicht, maar ik vind 'm erg goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:47 schreef Z het volgende:
Ondanks de goede poging wat nieuws te doen vind ik de nieuwe (glitch) plaat van Low niet echt geslaagd.
Erg fraaie muziek. Was toevallig voor een vak (African-American History) aan het lezen over de verschrikkingen van de vele lynchpartijen en de moeilijkheden die African-Americans hadden in de periode vlak nadat slavernij was verboden, en dan is zo'n emotioneel beladen, nostalgisch en af en toe bijna episch klankenbad bijzonder krachtig. Heel erg bedankt voor de tip nogmaals!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef pfaf het volgende:
In die lijn, maar nog mooier, nog intenser en wat andere instrumentatie ( meer nadruk op violen, ipv op piano) is de nieuwe Tin Hat ( The Sad Machinery of Spring )![]()
http://www.tinhattrio.com/record_frm.html
het gehele nieuwe album van Andrew Bird is zeeeer fraaiquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
End deze nog maar een keertje quoten.
Dat is ook de reden dat ik helemaal verliefd ben geworden op The Blue Notebooks, maar de andere twee platen me tot dusver nog altijd niet in de zelfde mate hebben weten te vatten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef Z het volgende:
Ik vind alles van Richter mooi, alleen gaat het wel een beetje op elkaar lijken op een gegeven moment.
Ik besteed bijzonder veel tijd aan het schrijven van essays en het doorspitten van dikke historische boeken en obscure romans voor mijn studie, dus wat betreft heb ik er wel de tijd voor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef bigshadow het volgende:
Luister dit, luister dat! Waar haalt een normaal mens de tijd vandaan?
Ik heb ook maar twee platen van Zorn in mijn hele collectie, Naked City en de hierboven genoemde plaat. Die Filmworks-plaat is ook zeker niet te vergelijken met die experimentele, door merg en been gaande horrorjazz (of hoe je het ook wil omschrijven), maar is eigenlijk verrassend warm en relaxed. Luister anders eens naar het titelnummer van die plaat (Invitation to a Suicide), en besluit daarna maar of je het wat vindt of niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef Z het volgende:
Aan Zorn ga ik niet beginnen, die heeft zo'n schrikbarend grote bak bij de Get... Bovendien wat ik van hem gehoord heb stond me niet aan.
Koptelefoon op, in een donker hoekje onder een deken, en genieten maar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Grobbel het volgende:
Ben trouwens nu ook druk bezig om eindelijk Ys van Joanna Newsom helemaal te doordringen. Emily is een bloedmooi nummer, maar de rest van de plaat heb ik nooit echt goed beluisterd. Elke dag opzetten zoals Jelle (?) deed zit er nog net niet in, maar het komt er wel bij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |