als ik echt kieskeurig ging doen dan had ik met al t geld van alle andere keren nog geen goede auto hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens...
En het is ook leuk om dat geld in een auto te stoppen, als ie er beter van wordt...
Maar waar jij mee bezig bent is pure kapitaalvernietiging... Als je de voorgaande en deze keer wat beter had opgelet had je ondertussen een veel betere auto gehad, en ook waarschijnlijk helemaal naar je smaak...
Voel je je nu aangevallen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en jij bent een loser, who gives a fuck?
ik zie het als afzeiken.quote:Op maandag 16 april 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:
Je vraagt er zelf om Asmooh, jij houd dit topic steeds in leven en je laat elke keer weer zien dat je absoluut niet weet waar je mee bezig bent. Vind je het gek dat je dan wat commentaar kan verwachten? En de users hierboven zeiken jou niet af, maar ze sommen alleen wat punten op waarbij je volledig de mist in gegaan bent.
Damnquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie het als afzeiken.
En vooral in de zin van, hun doen niks verkeerd. Hun hebben geen fouten gemaakt en klooi liever ipv gelijk een goede nieuwe auto kopen; dan vind ik het saai..
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn.
Je bent en blijft gouden handel voor auto-oplichters.
En maar op Fokkers schelden dat ze je afzeiken.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie het als afzeiken.
En vooral in de zin van, hun zij doen niks verkeerd. Hun Zij hebben geen fouten gemaakt en klooi liever ipv gelijk een goede nieuwe auto kopen; dan vind ik het saai..
Zo kan je het ook uitleggen. Je kan het ook zien als opbouwende kritiek, dat je ervan leert en de volgende keer een fatsoenlijke auto koopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uit
FOK = GEEN STIJL
afzeiken van iedereen en alles om dr zelf beter van te worden
kom op man... voor 3/4k heb je een technisch prima auto...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
als ik echt kieskeurig ging doen dan had ik met al t geld van alle andere keren nog geen goede auto hoor.
wat is volgens fok fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen. Je kan het ook zien als opbouwende kritiek, dat je ervan leert en de volgende keer een fatsoenlijke auto koopt.
oooohh maar bij dat bedrag zit ik nog lang niet wat ik nu totaal heb uitgegeven aan autos.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
kom op man... voor 3/4k heb je een technisch prima auto...
Dat wordt helemaal nergens gezegd. Wat er gezegd wordt is dat het zonde van je geld is om een auto met 4 ton op de teller te kopen en die vervolgens motorisch te gaan vernieuwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is volgens fok fatsoenlijk?
een auto die je niet mag tunen, gezindsbak? enz enz?
Want als je je auto tuned, bodykit er op zet, enz enz enz dan zeiken ze je ook af?
Dus eigenlijk moet je een auto kopen die andere goede vinden , ipv welke je zelf goed vind?
een auto die rijdt en niet doorgerot is zou al een keer een goed begin zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is volgens fok fatsoenlijk?
een auto die je niet mag tunen, gezindsbak? enz enz?
dat klopt, maar fok is niet alleen hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal nergens gezegd. Wat er gezegd wordt is dat het zonde van je geld is om een auto met 4 ton op de teller te kopen en die vervolgens motorisch te gaan vernieuwen.
daar geloof ik geen reet van... en al zeker niet als je dalijk 2k hebt uitgegeven om dit ding aan het rijden te houden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
oooohh maar bij dat bedrag zit ik nog lang niet wat ik nu totaal heb uitgegeven aan autos.
Je doelt op het topic Stratenmakers Ferrari's? Of bedoel je KeessieK met z'n Ibiza?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat klopt, maar fok is niet alleen hier.
Als je verder op fok gaat kijken worden mensen die besluiten hun auto te verbouwen hoe hun het mooi vinden, kleur, bodykit, velgen, spoiler totaal afgezeken.
Dus wat is voor de fokker dan wel goed? een auto die standaard uit de fabriek komt en dan mag je er nietsz mee doen?
In dit topic werd die auto volledig gebashed, totdat hij terug kwam van de spuiter. Toen vond iedereen hem toch wel mooi geworden opzich. Zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Asmooh het volgende:
Als je verder op fok gaat kijken worden mensen die besluiten hun auto te verbouwen hoe hun het mooi vinden, kleur, bodykit, velgen, spoiler totaal afgezeken.
Dus wat is voor de fokker dan wel goed? een auto die standaard uit de fabriek komt en dan mag je er nietsz mee doen?
ttjah,quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
een auto die rijdt en niet doorgerot is zou al een keer een goed begin zijn...
ik zei ook alle autos TOT NU TOEquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
daar geloof ik geen reet van... en al zeker niet als je dalijk 2k hebt uitgegeven om dit ding aan het rijden te houden...
cabrio model.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef MikeyMan het volgende:
nou, waarom perse deze?
Negatief kritiek is evengoed positief... Je kan er zelf voor kiezen om kritiek als zeiken te zien, daarmee heb je alleen jezelf. En op Fok! zijn al heel wat projecten geweest die door veel mensen gevolgd werden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uit
FOK = GEEN STIJL
afzeiken van iedereen en alles om dr zelf beter van te worden
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Rev- het volgende:
je hebt dus een cabrio gekocht, maar dan eentje waarvan het dak zit vast gelast zodat je dus eigenlijk een gewone auto hebt gekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees eens het verschil of zoek eens het verschil op tussen een toyota celica normale (europa) versie en deze versie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Rev- het volgende:
je hebt dus een cabrio gekocht, maar dan eentje waarvan het dak zit vast gelast zodat je dus eigenlijk een gewone auto hebt gekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij bent toch ook een fokker?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
of niet, je bent een fokker dus een loser, een sukkel, een nerd, een klojo
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.quote:
Misschien een idee voor jou om te stoppen met reageren? Waarom zou je hier uberhaubt nog willen posten, tussen al die nerdjes, kut fokkers, loser en weetikwatquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.
Plus ik ga niet in topics een sarcasm smilie posten zonder enige tekst dr bij oid.
dat bedoel ik op fokkers.
Of allemaal smilies met iets dat totaal nergens op slaat.
reageer dan gewoon niet
Omdat? dat moet je mij ook niet vragen,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Misschien een idee voor jou om te stoppen met reageren? Waarom zou je hier uberhaubt nog willen posten, tussen al die nerdjes, kut fokkers, loser en weetikwat![]()
En zoals een user eerder al zei... je hebt dus een Cabrio met een vastgelast dak omdat.....? Snap ik het niet, of snap jij het nou niet?
Natuurlijk hoor je er zelf niet bij, wat stom van mij om dat te denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.
Plus ik ga niet in topics een sarcasm smilie posten zonder enige tekst dr bij oid.
dat bedoel ik op fokkers.
Of allemaal smilies met iets dat totaal nergens op slaat.
reageer dan gewoon niet
en dan nu mijjn vraag, waarom? waarom wil je een cabrio model met hardtop? zodat je een grotere achterklep heb als ik et allemaal goed lees?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef Asmooh het volgende:
bladiebla
geen idee, dat heeft hij nu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nu mijjn vraag, waarom? waarom wil je een cabrio model met hardtop? zodat je een grotere achterklep heb als ik et allemaal goed lees?
owww.... ik dacht dat jij deze had gekocht omdat je een cabrio met dichtgelast dak wilde. maar deze kon je gewoon voor een leuke prijs op de kop tikken en je gaat nu zelf klussen om er weer een cabrio van te maken, dat is leuk werk man! wij hebben net een bmwtje helemaal kaalgestript die gaan we helemaal opnieuw opbouwen, nieuw blok, interieur, nieuwe verflaag..... aan auto's knutselen is echt 1 van de leukere dingen om te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
geen idee, dat heeft hij nu.
maar dat zou inderdaad de reden kunnen zijn ja.
Want door de softtop ben je 75% kofferbak ruimte kwijt.
Misschien heeft iemand het er uit gesloopt en dr een "dak" op gezet?
Alleen wil ik hem uiteindelijk weer terug naar het orginele model, cabrio dus
hangt er vanaf wat hij nu betaald heeft. als hij nu minder kwijt is oet ie het goed, het werk zelf moet je niet zien als een probleem. ik neem aan dat ook asmooh dit met plezier doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou nog even een stomme vraag/constatering:
- Je koopt een cabrio met een vastgelaste hard-top.
- Met 4 ton op de teller.
- Je wilt de motor vervangen, en de hard-top voor een soft-top
Is het dan niet beter om direct eentje te kopen met minder km's en een soft-top?
daar heb ik naar gekeken maar niet gevonden tot ik deze tegen kwam en ook de enige die ik kon vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou nog even een stomme vraag/constatering:
- Je koopt een cabrio met een vastgelaste hard-top.
- Met 4 ton op de teller.
- Je wilt de motor vervangen, en de hard-top voor een soft-top
Is het dan niet beter om direct eentje te kopen met minder km's en een soft-top?
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat hij nu betaald heeft. als hij nu minder kwijt is oet ie het goed, het werk zelf moet je niet zien als een probleem. ik neem aan dat ook asmooh dit met plezier doet.
Of wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
daar heb ik naar gekeken maar niet gevonden tot ik deze tegen kwam en ook de enige die ik kon vinden.
Ze zijn dr wel maar dat is tot 89 model, en die ligt snel op de 4000+ euro.
Dit model is erg lastig te vinden
juistquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
owww.... ik dacht dat jij deze had gekocht omdat je een cabrio met dichtgelast dak wilde. maar deze kon je gewoon voor een leuke prijs op de kop tikken en je gaat nu zelf klussen om er weer een cabrio van te maken, dat is leuk werk man! wij hebben net een bmwtje helemaal kaalgestript die gaan we helemaal opnieuw opbouwen, nieuw blok, interieur, nieuwe verflaag..... aan auto's knutselen is echt 1 van de leukere dingen om te doen
nee, het 89 model vind ik erg lelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?
maak van de week wel fotosquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef j0rrit het volgende:
En wanneer krijgen wij foto's te zien dan?:
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?
Aha. dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee, het 89 model vind ik erg lelijk.
Dit model vind ik super mooi, maar zo goed als geen cabrio voor te krijgen.
Dus daarom ben ik heel blij met het model dat ik nu heb
misschien, misschien niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?
Daar zit wel iets in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)
Klopt, is helemaal waar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
misschien, misschien niet.
Zoeken naar een auto die bijna niet, zo goed als niet te krijgen is is nog lastiger
Softtop wil ik niet heel goedkoop, 650 kost de softtop helemaal nieuw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)
als je 2e hands een degelijke top kan vinden moet je die nemen. als je maar niet bezuinigt op de dingen als de rubbers enzo, die wel allemaal lekker nieuwquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Softtop wil ik niet heel goedkoop, 650 kost de softtop helemaal nieuw.
Dat is het enige waar ik niet op bezuinig
ombouw terug naar cabrio :p
mja ik dacht meer aan:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als je 2e hands een degelijke top kan vinden moet je die nemen. als je maar niet bezuinigt op de dingen als de rubbers enzo, die wel allemaal lekker nieuw
het is niet die van de foto hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
hoe duur was ie? geimporteerd? is idd een model die je niet veel ziet hier.. meer in duitsland.
Heb zelf ook een celica... zeer goeie auto's al is bijna 400K wel veel voor een auto.
Als ie er net zo goed uitziet of als dat em is op die foto's heb je wel mazzel denk ik.
Btw je ziet heel vaak complete blokken die er wel in passen voor rond de 500-900eu met iets van 200k erop.. mss nog te doen.
bekleding, speakers, nutteloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mja ik dacht meer aan:
NIet bezuinigen op terug naar cabrio, enz en rubbers, top enz nieuw
en gewoon goedkopere speakertjes, leder bekleding ff laten wachten, niet teveel geklooi en getune aan t motorblok enz
dat komt later wel weer.
desnoods zet ik het orginele blok er weer in, met minder KM en goedkoop dattie wat soepeler is
ik vroeg wat alleen de softtop koste.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef MikeyMan het volgende:
700 euro voor een originele toyota-kap? Zou ik heel erg goedkoop vinden...
eerder een toyota convertiblequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef -Muse- het volgende:
btw, dit wordt dus een Celica GT-FOUR Cabrio? First of its kind?
nou zou ik je wat vertellen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
bekleding, speakers, nutteloosals er maar een stoel en 4punts in zit dan ben je toch klaar met het interieur?
nee maar serieus, dingen als speakers en bekleding komen bij mij op de allerlaatste plaats
getune aan blok moet je nooit laten, is toch heerlijk voor zo een blokkie dat hij eindelijk eensgoed kan doen wat hij wilt, lekker pk's uitpoepen!![]()
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vroeg wat alleen de softtop koste.
Geen rubbers, frame enz.
650 inc btw
dus aardig netjes
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou zou ik je wat vertellen?
ik wil de orginele toyota celica leder stoelen er in.
Dat maakt deze auto nog raarder, hele auto is van binnen van leder. Deshboard, deuren enz enz enz.
Maar ik heb dood normalke stoffe stoelen?
alsof de luxe dingen zijn verkocht in de auto en de standaard dingen zijn neer gezet ;p
tuning aan motorblok komt later wel, eerst auto beetje standaard krijgen en daarna dak en dan pas verder kijken :p
nee niet bij de toyota dealer, maar bij gewoon een cabrio kap dealerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?
Ga zo even voor je kjiken in de EPC, maar mijn gok is dat een toyota-kap dik over de 1000 gaat...
dat klopt, daarom hoop ik als ik nieuw blok plaats dat hij dan weer een beetje goed loopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eerder een toyota convertible
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7490&cache=no
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Asmooh het volgende:
dit is btw bij andere zaak zonder turbo
Goedemiddag Alexander,
Jazeker:
243.000km voor euro 750,-
179.000km 950,-
141.000km 1100,-
97.0000km 1250,-
Deze prijzen zijn zonder versnellingsbak maar meestal met draadboom, inruil oude motor niet nodig.
Let op: er zijn veel verschillende draafbomen mogelijk. Indien nummer niet exakt gelijk is, draadboom overzetten.
Verzending is mogelijk tegen meerprijs.
Als je opel rotzooi in je toyota knutselt, kom ik je persoonlijk platrijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kan
bij opel wel, maar bij toyota? geen idee
lijst boven kreeg ik van toyotapartsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...
Handigst is het om gewoon weer een 3s-ge te plaatsen... Let er wel op dat het de 158pk variant is, want de 175pk variant heeft een duidelijk andere kabelboom...
4age blacktop is trouwens ook wel geinig
Blauw is wel mooi ja, zeker die kleur die ik denk dat jij bedoeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
het is niet die van de foto hoor.
mijne is blauw, zeer mooie kleur blauw.
ik heb hem in nederland kunnen kopen na lang zoeken een gevonden.
Ik heb geen foto van de orginele die ik heb komt nog wel.
de lak is nog goed, paar krasjes enzo maar dat ga ik nog wel wegwerken.
voor 750 kon ik dr een krijgen met 250k etc.
Vond ik wat veel, terwijl MR2 blokken erg veel zijn te krijgen.
Ik heb nog geen open dak he! moet nog gedaan worden, maar heb wel het goede model
dus ik ga hier wss erg veel mee klooien
Tsjah... Das leuk, maar dan moet je dus wel veel meer gaan aanpassen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
btw is dit wat?
hoeveel werk is die zuigveer?
4AFE
zuigerveer 3e cilinder zit vast . De motor verbruikt wat olie , op zich loopt de motor nog wel netjes en heeft ook niet veel gelopen 107000 km .
Motor heeft niet op gas gelopen.
hij lijkt dr wel heel erg op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Mr_Moon het volgende:
Een cabrio met een vastgelaste hardtop?![]()
Welke mongool last zijn hardtop vast op de wagen?![]()
Weet je zeker dat je niet toevallig een coupe model hebt (nooit geleverd in NL, we hebben hier alleen de Liftback gehad):
[afbeelding]
[afbeelding]
en de ons dus bekende liftback:
[afbeelding]
Foto's, en ik blijf dit topic volgen...![]()
Das inderdaad ook nog wat ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik lees net dat je dus een amerikaanse import hebt, dus heb je zeker de coupe versie (die daar meer verkocht is dan de liftback) en geen dichtgelaste cabrio dus dit terug opbouwen naar cabrio kan je vergeten...
en je 400.000 km's? weet je zeker dat dan geen mijlen zijn? (dan zouden het dus 640.000 km's zijn).
Toyota's zijn technisch geweldige auto's, maar eentje die 6 ton heeft gelopen?
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hij lijkt dr wel heel erg op.
ALLEEN!
Heeft de liftback ook een ijzere plaat achterin?
en de stoelen vast gezet?
Zoja, dan is het een liftrback
zonee, dan eerder model
Weet je zeker dat die achterbank niet omlaag kan dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:
Liftback (geleverd in NL):
[afbeelding]
3 deurs, dus inklapbare achterbank, geen plaat achter de achterbank.
Coupe (niet geleverd in NL):
[afbeelding]
2 deurs, klassieke kofferbak (de achterruit scharniert niet mee), plaat achter de achterbank, achterbank klapt niet neer.
Je hebt dus waarschijnlijk een coupe.
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Asmooh het volgende:
Maar stel het is een coupe, dan zouje dr alsnog een cabrio van kunnen maken als het goed is?
Want kwa model is hij nogsteeds het zelfde
of begrijp ik het nu verkeerd?
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.
nee niet onmogelijk. want je kan em zelf ook stijf genoeg krijgen idd (nee sorry asmooh, viagra in de tank helpt ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...
als je voor mij een email heb..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef MikeyMan het volgende:
Coupé is bijzonderder... Daarnaast; hij is het sowieso niet waard om te gaan verstevigen... Tenzij je echt tien ruggen stuk wilt slaan...
Cabrio's rijden er nog wel wat van rond...
Site om chassisnummer te checken is er niet, maar ik kan wel in het toyota-programma kijken voor je...
Ja, maar niet alleen de onderkant... Waarschijnlijk de carrosserie ook op verschillende punten...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Asmooh het volgende:
Ik begrijp dat een een Coupe hebt, geen liftback, want de Coupe was de basis van een cabrio.
Als het dak eraf gaat, moet de onderzijde versterkt worden, anders buigt hij door.
Stuur maar een PM met fok... Envelopje rechts bovenin m'n posts...quote:
tuurlijk het is een mooie auto!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Ga nou eens even goed naar de lijn van die auto kijken...
Schitterend ding zo joh... En specialer dan een cabrio...
Ik zou het wel weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |