Dat doe je goed.quote:
of je moet altijd met lange mouwers werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
AFCA = AFCA... dus goed. Maar ik kan zo'n tattoo niet nemen, krijgk geen baan meer gek
Beetje triest inddquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom plaats je een foto van een tat in je fobo als het niet je eigen foto is![]()
okee tis ajaxmaar toch
mijn trekfantasie wat doe jequote:
Thnxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je goed.![]()
Maar toch best kut voor je, man. Sterkte enzo.
Hahaha tjeh helaas. T'is niet anders.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Copycat het volgende:
Nooit meer Salsagirl zien posten en maar even hoeven te wachten alvorens jij je gezicht in hetzelfde topic laat zien?
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijn...
ze is feyenoordsterquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik had denk ik mijn vriendin gehouden en ajax eruit gegooid....
Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik had denk ik mijn vriendin gehouden en ajax eruit gegooid....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef Camplo het volgende:
Maar ik heb de leugens eruit gegooid en mn eigen leven gehouden.
Leek me een betere optie.
geen kasta -achtige reeksquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet.
Maar ik heb de leugens eruit gegooid en mn eigen leven gehouden.
Leek me een betere optie.
Lijkt er globaal wel op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch niet net de TS van dit topic op bezoek gehad, hè?
Waarschuwen of mondje dicht houden?
zal tyvonne wel weer gedaan hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom zet je dit trouwens in ONZ neer?
R&P krijg ik alle serieuze hoolies over me heen, en ik voel me geen R&P geval.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom zet je dit trouwens in ONZ neer?
Zal ik ff een linkje in VBL zetten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
R&P krijg ik alle serieuze hoolies over me heen, en ik voel me geen R&P geval.
Right kankerhard genaaid worden al 2 jaar lang...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:25 schreef TJDoornbos het volgende:
ja klote Camplo maarja je zal het er naar gemaakt hebben
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik ff een linkje in VBL zetten?
Nou, die TS vind ik niet helemaal zuiver op de graat. Maar op een niet seksuele manier genaaid worden is nooit leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Camplo het volgende:
Lijkt er globaal wel op.
Net als die TS was ik wèl clean.
From START till NOW
en dan ook nog eens 2 jaar grappen van je maten aan moeten horen omdat je een kakkerlak datequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Right kankerhard genaaid worden al 2 jaar lang...
ik maakte het ernanein helemaal niks
Thnxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, die TS vind ik niet helemaal zuiver op de graat. Maar op een niet seksuele manier genaaid worden is nooit leuk.
Dus :![]()
maten zijn psv'ers.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan ook nog eens 2 jaar grappen van je maten aan moeten horen omdat je een kakkerlak date
maar ja dubbel genaaid is altijd sterker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |