Dat doe je goed.quote:
of je moet altijd met lange mouwers werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
AFCA = AFCA... dus goed. Maar ik kan zo'n tattoo niet nemen, krijgk geen baan meer gek
Beetje triest inddquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom plaats je een foto van een tat in je fobo als het niet je eigen foto is![]()
okee tis ajaxmaar toch
mijn trekfantasie wat doe jequote:
Thnxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je goed.![]()
Maar toch best kut voor je, man. Sterkte enzo.
Hahaha tjeh helaas. T'is niet anders.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Copycat het volgende:
Nooit meer Salsagirl zien posten en maar even hoeven te wachten alvorens jij je gezicht in hetzelfde topic laat zien?
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijn...
ze is feyenoordsterquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik had denk ik mijn vriendin gehouden en ajax eruit gegooid....
Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik had denk ik mijn vriendin gehouden en ajax eruit gegooid....
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef Camplo het volgende:
Maar ik heb de leugens eruit gegooid en mn eigen leven gehouden.
Leek me een betere optie.
geen kasta -achtige reeksquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet.
Maar ik heb de leugens eruit gegooid en mn eigen leven gehouden.
Leek me een betere optie.
Lijkt er globaal wel op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch niet net de TS van dit topic op bezoek gehad, hè?
Waarschuwen of mondje dicht houden?
zal tyvonne wel weer gedaan hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom zet je dit trouwens in ONZ neer?
R&P krijg ik alle serieuze hoolies over me heen, en ik voel me geen R&P geval.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom zet je dit trouwens in ONZ neer?
Zal ik ff een linkje in VBL zetten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
R&P krijg ik alle serieuze hoolies over me heen, en ik voel me geen R&P geval.
Right kankerhard genaaid worden al 2 jaar lang...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:25 schreef TJDoornbos het volgende:
ja klote Camplo maarja je zal het er naar gemaakt hebben
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik ff een linkje in VBL zetten?
Nou, die TS vind ik niet helemaal zuiver op de graat. Maar op een niet seksuele manier genaaid worden is nooit leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Camplo het volgende:
Lijkt er globaal wel op.
Net als die TS was ik wèl clean.
From START till NOW
en dan ook nog eens 2 jaar grappen van je maten aan moeten horen omdat je een kakkerlak datequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Right kankerhard genaaid worden al 2 jaar lang...
ik maakte het ernanein helemaal niks
Thnxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, die TS vind ik niet helemaal zuiver op de graat. Maar op een niet seksuele manier genaaid worden is nooit leuk.
Dus :![]()
maten zijn psv'ers.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan ook nog eens 2 jaar grappen van je maten aan moeten horen omdat je een kakkerlak date
maar ja dubbel genaaid is altijd sterker
tjeh in principe kunnen die er ook nog wel grappen over maken...quote:
Nee ben geen emo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
En nu ben je zeker depri, en ga je je zelf met plasticmesjes snijen?
Da's kut (en dan ook nog tweedehandsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Right kankerhard genaaid worden al 2 jaar lang...
ik maakte het ernanein helemaal niks
De narcose is nog niet helemaal uitgewerkt he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef yvonne het volgende:
Kut mên, rip aan de nabestaanden enzoot
Agh gut, ben je zo'n supporter.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zee en vissen?![]()
Er is maar 1 remedie.
feyenoord verafschuwen en AJAX een centrale plaats teruggeven in mn leven.
That's what I gonna do.
MOKUM DE MACHTIGSTE!!!!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh gut, ben je zo'n supporter.
"M'n club is het belangrijkste in m'n leven.. Tot ik een vriendinnetje heb"
Vrouwen kan je verlaten, maar je hebt maar 1 club. Sprak een wijs mens (ik niet, ik jat het)
Tot aan het irritante toe zelfs, schokkend ditquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:42 schreef remlof het volgende:
jij was toch altijd onlosmakelijk verbonden aan Salsagirl?
Das een beetje sneu.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh gut, ben je zo'n supporter.
"M'n club is het belangrijkste in m'n leven.. Tot ik een vriendinnetje heb"
Vrouwen kan je verlaten, maar je hebt maar 1 club. Sprak een wijs mens (ik niet, ik jat het)
Neuh, is vaak de realiteit.quote:
zou het....quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:13 schreef remlof het volgende:
Ja, of TS bedoelt dat ie het password van z'n kloon kwijt is
Nou klein beetje wel, anders open je geen topic!quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef CartWOman het volgende:
Aha, dus jullie gaan nu zorgen voor sappige rellen.![]()
Kom d'r maar in Salsa, bring it on.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Copycat het volgende:
Nooit meer Salsagirl zien posten en maar even hoeven te wachten alvorens jij je gezicht in hetzelfde topic laat zien?
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijn...
Geloof me maar dat die niet meer komt, overigens admins kunnen IP adressen vergelijken je weet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wat je hebt haar vermoord en haar lichaam in je achtertuin begraven?![]()
Is die van haar of van jou? Als hij van haar is zou ik hem weghalen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geloof me maar dat die niet meer komt, overigens admins kunnen IP adressen vergelijken je weet.
Ik woon in Helmond.
Track deze IP maar eens na: knip
Dan weet je dat we niet hetzelfde zijn.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geloof me maar dat die niet meer komt, overigens admins kunnen IP adressen vergelijken je weet.
Ik woon in Helmond.
Track deze IP maar eens na:
Dan weet je dat we niet hetzelfde zijn.
Áls dat het geval is, is het dan wel zo slim om dat allemaal quasi-nonchalant hier te melden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef Camplo het volgende:
Weggehaald.
Could ave proven a bit though.
Don't complain to me
Nagoed zijn toch mensen op gezet, om e.e.a. eens uit te zoeken.
Waaronder recherche.
Ik geef er geen ruk om.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Áls dat het geval is, is het dan wel zo slim om dat allemaal quasi-nonchalant hier te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |