Dat lijkt me dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef RuneRose het volgende:
soundtrack van Massive Attack?

Yup. Nu de film nog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef RuneRose het volgende:
soundtrack van Massive Attack?

Nope.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hooligans?

Moet ik een nieuwe vraag stellen? Is goed hoor. Effe denken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Doff het volgende:
Geen nieuwe vraag?

8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.quote:

La Strada, Otto e Mezzo en I Vitelloni zijn ook prachtig!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.

vooruit, I VItelloni was ook wel oké.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:48 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
La Strada, Otto e Mezzo en I Vitelloni zijn ook prachtig!

Roma citta aperta is toch niet van Fellini?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.

Nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef Sokolsky het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek?

Nee, die is van Rossellini, die van Fellini heet gewoon Roma.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Doff het volgende:
[..]
Roma citta aperta is toch niet van Fellini?
Ik vond Otto e Mezzo, La Strada en I Vitteloni ook tof. Maar begrijp wel dat het een bepaalde stijl is die je leuk kan vinden of niet. Maar je hebt het in elk geval wel even geprobeerd. Misschien vind je Lo Sceicco Bianco nog wel leuk trouwens, verschilt nogal van zijn latere films.

Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef Gillingham het volgende:
Grindhouse?![]()
Het blonde meisje op dat eerste plaatje doet me aan zo'n poster denken.

Klopt, die had ik er eerst ook niet bij staan, maar op IMDB stond 'ie er ook; komt natuurlijk omdat ze daar Writing credits boven Directing zetten, de sukkels. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat 'ie van Rosselini is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Doff het volgende:
[..]
Roma citta aperta is toch niet van Fellini?
Ik vond Otto e Mezzo, La Strada en I Vitteloni ook tof. Maar begrijp wel dat het een bepaalde stijl is die je leuk kan vinden of niet. Maar je hebt het in elk geval wel even geprobeerd. Misschien vind je Lo Sceicco Bianco nog wel leuk trouwens, verschilt nogal van zijn latere films.

Tegenover wie stond hij dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:48 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Klopt, die had ik er eerst ook niet bij staan, maar op IMDB stond 'ie er ook; komt natuurlijk omdat ze daar Writing credits boven Directing zetten, de sukkels. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat 'ie van Rosselini is.
Dat het zijn stijl is begrijp ik, je zult me niet zien roepen dat het een slechte regisseur is (nou ja, aan de hand van Casanova...), maar de meningen over hem zijn te verdeeld om hem bijvoorbeeld ver te laten komen in dat regisseurstournament. Als 'ie überhaupt al door de voorronde heen komt, want dat is bij zo'n poulesysteem altijd maar de vraag. De laatste keer dat dat werd gehanteerd, bij beste acteur, vloog zelfs George C. Scott er in de voorronde uit... samen met alle niet-Engelstaligen.

Bij een poulesysteem sta je dan tegenover een stuk of 15 andere regisseurs/acteurs, waar iedereen een stuk of 8 favorieten uit kiest. Een stuk of 4? (8?) die het meest genoemd zijn gaan door.quote:

Oh, dacht dat het om de gebruikelijke structuur ging. Overheen gelezen. Nadeel van zo'n poulesysteem is dat mensen gewoon de regisseurs die ze kennen bovenaan zettenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij een poulesysteem sta je dan tegenover een stuk of 15 andere regisseurs/acteurs, waar iedereen een stuk of 8 favorieten uit kiest. Een stuk of 4? (8?) die het meest genoemd zijn gaan door.

Ik zag 't al. Ach ja. Waar Bill Nighy 1 stem heeft, heeft Michael Madsen er 24. En Albert Finney die er met 6 stemmen uit wordt gestuurd. En Richard Farnsworth er danzkij mensen als Pesci en Kline er uit. En Stellan Skarsgard niet en die afschuwelijke Garcia wel. Ik ben nu al bang voor die voorrondes.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef Gillingham het volgende:
Pool 1 zal jouw ook wel interesseren wat dat betreft Doff. Marcello Mastroianni eruit door toedoen van een Hugh Grant.

Parfait.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:22 schreef Flitspaal het volgende:
Lola van Fassbinder.
Armin Muller-Stahl en Barbara Sukowa.

Fout land zelfsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Things to do in Denver when your Dead?
Dat is toch Andy Garcia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |