Voor straks in de treinquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:30 schreef Gillingham het volgende:
Damn, die heb ik dan weer niet gezien.

quote:

typoquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is het on the Orient Express, maar goed.

Media & Cultuurquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:37 schreef JelleS het volgende:
Die vraag heb ik ook gehadWat studeer je?
Moet nu naar rotterdam, dus ik geef graag de rest een kans voor een mooi betoog.

Hmm, wat bedoel je wat meer concreet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Einde van de monopolies van de grote studio's?

quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
oprichting van al die bonden actors guild etc. ?

Jawel hoor,quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vast geen Roma.

Welke heb je eigenlijk gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:55 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond die post van Lonewolf wel een leuke grap
Heb de film natuurlijk niet gezien, er moet heel veel gebeuren wil ik me nog aan een Fellini wagen.

Idd. Lach dubbel toen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Queen.

Dat lijkt me dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef RuneRose het volgende:
soundtrack van Massive Attack?

Yup. Nu de film nog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef RuneRose het volgende:
soundtrack van Massive Attack?

Nope.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hooligans?

Moet ik een nieuwe vraag stellen? Is goed hoor. Effe denken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Doff het volgende:
Geen nieuwe vraag?

8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.quote:

La Strada, Otto e Mezzo en I Vitelloni zijn ook prachtig!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.

vooruit, I VItelloni was ook wel oké.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:48 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
La Strada, Otto e Mezzo en I Vitelloni zijn ook prachtig!

Roma citta aperta is toch niet van Fellini?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
8½, La Strada, La Dolce Vita, Amarcord, Notti di Cabiria, Roma città aperta, I Vitelloni en Casanova. Die laatste was écht de druppel. En Cabiria is de enige die ik anderen zou aanraden.

Nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef Sokolsky het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |