omdat hij in dezelfde bus zat als john cusack en peter coyotequote:Op zondag 15 mei 2005 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind dat Keanu Reeves zelfs meer aanspraak heeft op de tweede ronde dan een Hugh Grant en Mark Wahlberg.
En waarom heeft niemand Jamie Foxx genomineerd?
zat die ook in die busquote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef twentemeisje het volgende:damn paar lastige keuzes en ik kom tot de schokkende ontdekking dat Gabriel B. niet van de partij is!![]()
Gabriel B?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef twentemeisje het volgende:
damn paar lastige keuzes en ik kom tot de schokkende ontdekking dat Gabriel B. niet van de partij is!![]()
Ik ken die hele man niet. Vind Roger Moore ook niet zo'n steracteur maar die ken ik wel. Kan je een film noemen waarin Rush speelt? En welke rol die heeft? Dan weet ik tenminste wie ik er uit heb gegooidquote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verrassend dat Roger Moore zo dicht in de buurt blijft bij Geoffrey Rush. Beetje als een lekkerste of stijlvolste babe tournament waar Courtney Love op gelijke hoogte blijft staan van Jennifer Connelly.
De slechte piraat uit Pirates of the Caribbean? Al is dat één van z'n minder indrukwekkende rollen. Ik zou het jammer vinden wanneer deze Oscar/Golden Globe/BAFTA-winnaar er zou uitgaan tegen iemand die zich in mijn ogen op het David Hasselhoff/Chuck Norris niveau bevindt.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ken die hele man niet. Vind Roger Moore ook niet zo'n steracteur maar die ken ik wel. Kan je een film noemen waarin Rush speelt? En welke rol die heeft? Dan weet ik tenminste wie ik er uit heb gegooid
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef lubje25 het volgende:
je hebt gelijk. Ik ken hem wel en hij is inderdaad een veel veel betere acteur dan Moore. Het is al gewijzigd. Ik was te lui om op te zoeken wie het is.![]()
|k ken hem wel. Het is al opgelostquote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
NIET STEMMEN WANNEER JE DE ANDERE ACTEUR NIET KENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja, maar je zegt net duidelijk dat toen je de eerste keer stemde je hem niet kende.quote:
Ik heb mijn lijstje nog eens bekeken. Alle twijfelgevallen heb ik verwijderd. Dus nu is het helemaal opgelost.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt net duidelijk dat toen je de eerste keer stemde je hem niet kende.
sommigen vallen op afgelikte boterhammenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verrassend dat Roger Moore zo dicht in de buurt blijft bij Geoffrey Rush. Beetje als een lekkerste of stijlvolste babe tournament waar Courtney Love op gelijke hoogte blijft staan van Jennifer Connelly.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
John Malkovich - Humphrey Bogart => Allebei
Iddquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ik weet natuurlijk dat je oudere films niks vind. Dat kan. Maar vind je Humphrey Bogart dan ook meteen een waardeloos acteur?
Het is zo'n acteur die vrijwel altijd variaties van hetzelfde personage speelt. En dat personage lijkt dan waarschijnlijk ook nog eens erg hard op Bogart zelf.quote:
Nee, ok, dat hoeft ook niet, maar je kunt hem moeilijk om tequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Met gevaar voor eigen leven topic schopt
Morgen dicht of zo. Morgenavond dan. Of zaterdag. We zien nog wel. Deze ronde gaat zeker ooit dicht.
Er is momenteel één gelijk spel.
Nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wanneer sluit deze ronde?
Jake Gyllenhaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 gelijkspel:
Hugh Grant - Jake Gyllenhaal
Choose wisely
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |