Dus qua collega's zit je gebakken zo te horen!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed liegen. Dus gewoon maar hoe het was. ik moest ook zo lachen omdat ik zo ver weg in gedachte was en om hoe het intern bij mij ging. Automatisch scheef zitten...klaar voor de PANG. maar dan gelijk realiserend: DAMN...NEEEE. ben niet alleen en de schrikreactie van mezelf erna.
Was gewoon grappig.
En hier is men niet zo van de zijen sokken, gelukkig.
Via gemeente/cwi. Kreeg bericht dat ze iemand zochten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe was je ook alweer op die plek terecht gekomen? Via via of ben je zomaar langs gegaan om te vragen of er plek is ?
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen
Dag Metro
Nok, dus er zijn wel degelijk kansen op CWI tot het komen van een leuke baan? Ik dacht altijd dat het CWI staat voor een waardeloos instituut.
1 baan en 1000 jagers, dan is het inderdaad degeen die het meest actief op zoek is die gaat vinden en krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.
ik heb nooit bevestigd dat ik zwanger benquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Terugvindpret
Sara is zwanger van een drieling, dus binnenkort hebben we een Belgische moeder rond lopen hier![]()
Wie had dat ooit gedacht, Sara als moeder
Heulemaal nie. Purrr is een heeel mooi poesje.quote:
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Barra !!!
ik ben niet zwanger hoor, droomde het gewoon
ik heb iets met oudere vrouwen, ze zijn zo aantrekkelijk
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.
@BarraMijn poesje gilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |