Dat mediteren gaat vanzelf met deze muziekquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
honing gaat erop. Probeer je er ook bij te mediteren?
Beterschap! snel beter worden maarquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo!
Ik ben ziekjes, al 2 dagen en heb heel veel gekotst enzoIk vind mezelf behoorlijk zielig op het moment
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom hier niet meer bij.
Ik zit hier meestal alleen op kantoor.
Nu is er sinds gister een stagiaire die gebruik maakt van de comp tegenover me. Dus zit ik opeens niet alleen op kantoor.
Tis zo ongeveer mijn huiskamer geworden dus ik kan haast alles doen en laten wat ik thuis in mijn uppie (okay... ook met de arme EW) ook zou doen.
Ik was dus druk en in gedachten bezig met iets en kon me nog net op tijd inhouden om niet een bil op te trekken en er een flink uit te knallen.
![]()
![]()
Daarom zeg ik juist....ik kon me net op tijd inhouden. normaal zit hier niemand en de dame tegenover me is heel stil als ze aan het werk is dus ze is haast onmerkbaar aanwezig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ruften
Ben ik blij dat ik niet bij jou op kantoor zit, je zou maar iemand tegenover je hebben zitten die de ene na de andere afschiet
en dat doe jij nooit?quote:
Volgende keer heeft de stagiair minder geluk neem ik aanquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom zeg ik juist....ik kon me net op tijd inhouden. normaal zit hier niemand en de dame tegenover me is heel stil als ze aan het werk is dus ze is haast onmerkbaar aanwezig.
Ik ben geen meisjequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dat doe jij nooit?
Brave hendrik![]()
Zucht....LEZEN voor je kotstquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje![]()
en bovendien doe ik dat nooit waar collega's bij zijn (ik doe het als die koffie halen is voor me)
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgende keer heeft de stagiair minder geluk neem ik aan![]()
Waarom niet met opzet een laten schieten en dan met papier wapperen richting waar zij zit![]()
Ontgroening![]()
Of liever gezegd, ontrufting
Zei je tegen haar van..." Ik moest bijna een scheet laten".quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Nee, zo gemeen zal ik niet zijn. Maar ik had wel wat uit te leggen want ik liep haast paars aan van het lachen.
Ik kan niet zo goed liegen. Dus gewoon maar hoe het was. ik moest ook zo lachen omdat ik zo ver weg in gedachte was en om hoe het intern bij mij ging. Automatisch scheef zitten...klaar voor de PANG. maar dan gelijk realiserend: DAMN...NEEEE. ben niet alleen en de schrikreactie van mezelf erna.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zei je tegen haar van..." Ik moest bijna een scheet laten".
?
Of had je een of andere smoesje voorhanden?
Dus qua collega's zit je gebakken zo te horen!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed liegen. Dus gewoon maar hoe het was. ik moest ook zo lachen omdat ik zo ver weg in gedachte was en om hoe het intern bij mij ging. Automatisch scheef zitten...klaar voor de PANG. maar dan gelijk realiserend: DAMN...NEEEE. ben niet alleen en de schrikreactie van mezelf erna.
Was gewoon grappig.
En hier is men niet zo van de zijen sokken, gelukkig.
Via gemeente/cwi. Kreeg bericht dat ze iemand zochten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe was je ook alweer op die plek terecht gekomen? Via via of ben je zomaar langs gegaan om te vragen of er plek is ?
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen
Dag Metro
Nok, dus er zijn wel degelijk kansen op CWI tot het komen van een leuke baan? Ik dacht altijd dat het CWI staat voor een waardeloos instituut.
1 baan en 1000 jagers, dan is het inderdaad degeen die het meest actief op zoek is die gaat vinden en krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.
ik heb nooit bevestigd dat ik zwanger benquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Terugvindpret
Sara is zwanger van een drieling, dus binnenkort hebben we een Belgische moeder rond lopen hier![]()
Wie had dat ooit gedacht, Sara als moeder
Heulemaal nie. Purrr is een heeel mooi poesje.quote:
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Barra !!!
ik ben niet zwanger hoor, droomde het gewoon
ik heb iets met oudere vrouwen, ze zijn zo aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |