Dus qua collega's zit je gebakken zo te horen!!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed liegen. Dus gewoon maar hoe het was. ik moest ook zo lachen omdat ik zo ver weg in gedachte was en om hoe het intern bij mij ging. Automatisch scheef zitten...klaar voor de PANG. maar dan gelijk realiserend: DAMN...NEEEE. ben niet alleen en de schrikreactie van mezelf erna.
Was gewoon grappig.
En hier is men niet zo van de zijen sokken, gelukkig.
Via gemeente/cwi. Kreeg bericht dat ze iemand zochten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe was je ook alweer op die plek terecht gekomen? Via via of ben je zomaar langs gegaan om te vragen of er plek is ?
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen
Dag Metro
Nok, dus er zijn wel degelijk kansen op CWI tot het komen van een leuke baan? Ik dacht altijd dat het CWI staat voor een waardeloos instituut.
1 baan en 1000 jagers, dan is het inderdaad degeen die het meest actief op zoek is die gaat vinden en krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je zelf hard meezoekt in hun vacatureaanbod en er gelijk actief op af gaat wel ja. Als je op je kont blijft zitten is het ook waardeloos. Maar dat ligt niet perse aan hen.
ik heb nooit bevestigd dat ik zwanger benquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Terugvindpret
Sara is zwanger van een drieling, dus binnenkort hebben we een Belgische moeder rond lopen hier![]()
Wie had dat ooit gedacht, Sara als moeder
Heulemaal nie. Purrr is een heeel mooi poesje.quote:
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef sararaats het volgende:
hoi Barra !!!
ik ben niet zwanger hoor, droomde het gewoon
ik heb iets met oudere vrouwen, ze zijn zo aantrekkelijk
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.
@BarraMijn poesje gilt
voorlopig denk ik niet aan zwanger worden hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en tja.... als je dan geen gevuld zelfinseminatiecupje bij de hand hebt dan lukt het niet zo met dat zwangeren.
@BarraMijn poesje gilt
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb net even op mn crosstrainer gedaan. En dat valt me nog best zwaarHeb maar besloten 3x5m per dag te doen eerst
Ja ik deed het eerder wel in de sportschool, al vind ik steps nog zwaarderquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Crosstrainer is ook best wel zwaar hoor
doe het 1x per week 20 min.... en dan ben je best dood
eerlijk? ik ben niet zwangerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe zit het met je zwangerschap?
Ik denk dat dat na 4 berichten met de tekst "Ik ben niet zwanger" wel duidelijk isquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef sararaats het volgende:
even het antwoord op de vraag van Dromenvanger uit het vorige topic
[..]
eerlijk? ik ben niet zwanger
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ik deed het eerder wel in de sportschool, al vind ik steps nog zwaarderMaar het is echt wel wennen zeg, volgens mij heb ik echt totaal geen conditie
agreed sara..... of is dit heel hard roepen dat je niet zwanger bent en keihard zwanger zijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na 4 berichten met de tekst "Ik ben niet zwanger" wel duidelijk is
quote:
ga het gewoon netjes 1x per 2 dagen 10 minuutjes doen... na 3 weken ga je over naar 15 minuutjes en na 6 weken schakel je over naar 20 minuten....quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit als ik het over de dag verdeel, de eerste week. Dat dat dan niets helpt ofzo?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga het gewoon netjes 1x per 2 dagen 10 minuutjes doen... na 3 weken ga je over naar 15 minuutjes en na 6 weken schakel je over naar 20 minuten....
owja en misschien een rare opmerking ( maar veel dames hebben er last van) :
wees niet bang om te zweten
Hoe kun je het niet door hebben als je flirt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:09 schreef sararaats het volgende:
purrrrrrrrrr
ik heb vandaag ongemerkt geflirt
ik denk niet dat ZIJ het doorhadquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe kun je het niet door hebben als je flirt?
Wat schiet je er dan mee opquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk niet dat ZIJ het doorhad
Dat ze ons weer kan martelen met verhalen over onmogelijke liefdesquote:
OH NOESquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ze ons weer kan martelen met verhalen over onmogelijke liefdes![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef sararaats het volgende:
nee hoor ben je gek
ik ga jullie niet lastigvallen met m'n verhalen, ik heb wel iets beters te doen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik dnek dat ik mijn grijze haren maar ga laten uitgroeien. Lijk ik over een aantal weken tenminste ECHT oma.
De buurkater heeft vandaag mijn kattenluikje geramd. Had er een vuilnisbak voor gezet maar dat hield em niet buiten. Harde MEOOOOWWWW... aanloopje en RAM denk ik. Hijmaakte in ieder geval kabaal. Zij ook.... van puur genot.
Weet niet wat ze hebben uitgespookt.
Nou ja... toen ie blijkbaar dichterbij kwam hoorde ik een scherpe mieuw van haar (ze kan gewoon echt niet fatsoenlijk miauwen) EN de andere drie oudere dames lopen rond om te interumperen. Dus ik weet niet of het ervan gekomen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |