na hoeveel minuten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef FOKradio het volgende:
Mensen die weerman SpeedyGJ willen horen in FOK!radio:
De uitzending FOK!radio van afgelopen maandag staat nu terug te luisteren op Radio.fok.nl
Speedy zat in het tweede uur
* indahnesia.com pakt de buienradar er eens bijquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:05 schreef michiel_merk het volgende:
hier begint het nu lichtjes te sneeuwen op de buienradar is goed te zien hoe dat gebiedje vergroot
ziet er leuk uit.. afwachten wat het gaat doen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:05 schreef michiel_merk het volgende:
hier begint het nu lichtjes te sneeuwen op de buienradar is goed te zien hoe dat gebiedje vergroot
drachten, maar het stelt vooralsnog niks voor het vlokt heel lichtjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef addie het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.. afwachten wat het gaat doen..
je zit ergens in friesland?
dacht dat het 1 malig wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, maar dat is de eerste keer. Dat komt wel goed idd.
Dat begrijp ik er ook uit ja. Primaquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dacht dat het 1 malig wasmaar hij gaat het dus wekelijks doen
![]()
Levert weer bezoekers op..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er ook uit ja. Prima
Komt goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga het idd elke week doenvoor mij was het even flink wennen, nog nooit eerder gedaan, en verbaast me nog dat ik goed in mee ging, normaal durf ik in het begin nooit wat te vertellen of zow
maar goed, zat flink in de spanning enzo
maar maandag wordt het iig beter, tenminste, dat hoop ik maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |