Mooi zo, laat het nu hier maar es tekeer gaan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef IedeK. het volgende:
Volgens mij gaan die buien boven Friesland, Groningen straks precies aan beide kanten langs ons heen.![]()
Ho wacht eens effe, wij hebben ook nog niks gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mooi zo, laat het nu hier maar es tekeer gaan!
N beetje actueel weer bespreken zodat je weet wat er elders in het land gebeurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef sararaats het volgende:
hier sneeuwt het een beetje
1 klein vraagje: wat voor topic is dit?
Én de meeste zon van Nederland!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Elk gebied heeft weer voordelen. Ene heeft meer kans op sneeuw en hitte, andere weer meer op storm en onweer. Beide mooi, maar de kust heeft natuurlijk nog het strand![]()
de sneeuw is hier zelfs al aan het smeltenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, waarom vriest het niet zo hard meer?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, het zou maar even duren he
opgenomen wel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:40 schreef Lariekoek het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat ik nog live sneeuw ga zien deze week![]()
na hoeveel minuten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef FOKradio het volgende:
Mensen die weerman SpeedyGJ willen horen in FOK!radio:
De uitzending FOK!radio van afgelopen maandag staat nu terug te luisteren op Radio.fok.nl
Speedy zat in het tweede uur
* indahnesia.com pakt de buienradar er eens bijquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:05 schreef michiel_merk het volgende:
hier begint het nu lichtjes te sneeuwen op de buienradar is goed te zien hoe dat gebiedje vergroot
ziet er leuk uit.. afwachten wat het gaat doen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:05 schreef michiel_merk het volgende:
hier begint het nu lichtjes te sneeuwen op de buienradar is goed te zien hoe dat gebiedje vergroot
drachten, maar het stelt vooralsnog niks voor het vlokt heel lichtjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef addie het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.. afwachten wat het gaat doen..
je zit ergens in friesland?
dacht dat het 1 malig wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, maar dat is de eerste keer. Dat komt wel goed idd.
Dat begrijp ik er ook uit ja. Primaquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dacht dat het 1 malig wasmaar hij gaat het dus wekelijks doen
![]()
Levert weer bezoekers op..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er ook uit ja. Prima
Komt goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga het idd elke week doenvoor mij was het even flink wennen, nog nooit eerder gedaan, en verbaast me nog dat ik goed in mee ging, normaal durf ik in het begin nooit wat te vertellen of zow
maar goed, zat flink in de spanning enzo
maar maandag wordt het iig beter, tenminste, dat hoop ik maar
![]()
ik ben ook benieuwd. In het westen zal het wel meevallen leert de geschiedenis. Mischien nog wat sneeuw, maar ijzel lijkt mij sterk omdat de vorst gewoon niet echt goed in de grond zit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Frutsel het volgende:
zal me benieuwen of er nog wat valt morgenvroeg
Het GFS Ensemble laat er toch weer een dip aan komen. Nu eerst weer wat hogere temperaturen dan de laatste dagen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:01 schreef pfaf het volgende:
De pluim laat momenteel geen enkel scenario meer zien met kou, dus dat kunnen we wel vergeten.
[afbeelding]
Wat leuk om je ook een keer te horenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga het idd elke week doenvoor mij was het even flink wennen, nog nooit eerder gedaan, en verbaast me nog dat ik goed in mee ging, normaal durf ik in het begin nooit wat te vertellen of zow
maar goed, zat flink in de spanning enzo
maar maandag wordt het iig beter, tenminste, dat hoop ik maar
![]()
Iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Party_P het volgende:
[..]
Wat leuk om je ook een keer te horen
Ik merk wel aan je stem (luister het nu) dat je er wel wat moeite mee hebt
ja, maar toch zakt het niet meer (zoals was verwacht)quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef MrJones het volgende:
Nou ja, lopen op, het is hier toch nog een aangename -4.9 in Twente.
dat bedoel ik dus..... maar misschien klaart het nog opquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef Jodelaar het volgende:
- 0.8 nog maar .. geheel bewolkt geen neerslag.. wordt niets morge
als de kou niet ver weg gedrukt wordt kan het altijd... maar ja, vorig jaar hadden we ook dat scenario, en werd het net-niet....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
dan maar volgende week(hoopt!)
het is vast weer opgeklaardquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:03 schreef Jodelaar het volgende:
Hoe kan het nu weer ineens - 1.2 en dalend zijn?
Tja hebben we eindelijk kans op wat sneeuw komt de dooiaanval uit het noordwestenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Om te huilen hier 0.9 gradendauwpunt nog wel positief voor sneeuw: -2.0
En toch mag ik niet klagen, volgens mijn statieken heb ik dit jaar 4.8cm sneeuw gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Tja hebben we eindelijk kans op wat sneeuw komt de dooiaanval uit het noordwesten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |