Sporza.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vind trouwens dat commentaar van John van Lottum en die pot niet om aan te horen
Hij speelt nu ook tactisch veel en veel beter en hij is ook verdedigend erg vooruit gegaan...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Gonzalez lijkt wat 'vlakker' te zijn geworden. Eerder was het echt een alles of niets speler.
Gonzo op gravel? Nah...dan is de kracht die hij heeft t.o.v. Nadal juist weggenomen....Gonzo is wel goed op gravel, maar tegen Nadal gaat dat niet lukken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:12 schreef XL het volgende:
Zou Rafa dit jaar zijn gravel-streak vol kunnen houden.
Met Fed heb je al 1 iemand die hem kan verslaan.
Gonzo zou 2 kunnen zijn, kijken hoe die stand gaat houden....
Murray zie ik volgende keer tegen Nadal wel beter presteren, maar op gravel nog niet winnen.
Haas speelde maar 1 set goed tegen Donkey.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:34 schreef MarkG het volgende:
Een Haas die normaal blijft nadenken kan Gonzalez wel aan!![]()
Federer - Gonzales. Federer zal wel winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:35 schreef MarkG het volgende:
Ik ga voor de finale Haas - Federer die Federer uiteraard wint!
Hij gaat het doen dit jaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef erkel het volgende:
Federer gaat zich na de Australian Open wel helemaal richten op Roland Garros. Zijn schema is daar helemaal op gericht. Ik hoop dat dit zijn vruchten af gaat werpen op RG en dat niet dat hij zichzelf te veel druk op gaat leggen.
Ik hoop echt dat hij Nadal, die zelf ook op de top van zijn kunnen speelt dan, kan verslaan op het heilige gravel. Wat zou ik daar graag bij willen zijn. Maar dit is allemaal nog maar een mooie droom natuurlijk![]()
Let us prayquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hij gaat het doen dit jaar![]()
Dit moet het jaar van zijn grand slam worden, de concurrentie wordt komende jaren alleen maar groter. Die jonkies die eraan komen gaan verdomde hard.
Nadal vloog er vorig jaar toch ook altijd al uit voordat de finale uberhaupt in zicht was? Nadal is een sterke speler op gravel maar op andere ondergronden heeft hij weinig te zoeken. Dat Nadal eruit vliegt is wat mij betreft dan ook geen geweldige verrassing, pas als dat gebeurt op RG dan zou het een verrassing zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Op gravel gaat Murray nooit van Nadal winnen.
Nadal heeft gewoon de vorm niet momenteel. Is hij in vorm dan is hij mijns inziens echt onklopbaar op gravel, ook voor Federer.
Nadal weinig te zoeken op andere ondergronden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nadal vloog er vorig jaar toch ook altijd al uit voordat de finale uberhaupt in zicht was? Nadal is een sterke speler op gravel maar op andere ondergronden heeft hij weinig te zoeken. Dat Nadal eruit vliegt is wat mij betreft dan ook geen geweldige verrassing, pas als dat gebeurt op RG dan zou het een verrassing zijn.
Federer kwam tot de finale en won nog een set van Nadalquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:37 schreef Norrage het volgende:
Maar als hij weer zo ongeinspireerd speelt als vorig jaar hoeft hij het van mij ook weer niet te winnen hoor.....
Heb je die finale gezien?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Federer kwam tot de finale en won nog een set van NadalLijkt me niet helemaal ongeïnspireerd
Dit is wel een heel groot compliment voor Federer, je dicht hem iets te veel kwaliteit toe denk ik. Natuurlijk is hij een niveau hoger dan de rest, maar hij moet echt wel zijn kop erbij houden en ten alle tijden gefocust en met de wil om te winnen spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je die finale gezien?
Hij liep er dat hele toernooi bij, (en dan vooral in de finale) alsof het hele tennis hem gestolen kon worden. Hij deed volgens mij niet eens de moeite om Nadal te bespelen in die finale...Hij gaf het bij voorbaad al op.
En dat ging zo door tot ongeveer de 4e ronde van Wimbledon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |