Ik vind die Wesley sneijder grappen ook wel een beetje voor de hand liggen om eerlijk te zijn, zijn ook vrij vaak al voorgekomen voor zover ik weet..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond de poedel te voor de hand liggend! En ik vond het wel weer eens tijd voor een Wesley Sneijder-grap! En sja ik heb de hele dag gewerkt en ben kapot dus heb het niet heel secuur gedaan!
Ieder z'n meug he!
![]()
Beschouw is zowat de pater familias van deze topicreeks dus die daagt wel op hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ligt eraan of de winnaar van vorige foto opdaagt
tevens stel ik voor om een tijdslimiet in te stellen, is de winnaar om 12:00 de dag na de bekendmaking er niet in geslaagd om foto te plaatsten, gaat gelegenheid naar nr.2
recht om te beoordelen vervalt niet
ja zuipen in Brabantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Beschouw was toch een avondje weg?
Dat wordt me weer een partijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef toma het volgende:
ik ben er morgen waarschijnlijk ook niet
werken, zaalvoetaballen en daarna naar WillemII - Vitesse
Helaas ben ik er vanavond weer niet. Gisteren bier getankt in Brabant, vanavond spa rood bij mijn moeder. Wordt 74, dus daar kan ik niet wegblijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Beschouw doet de uitslag neem ik aan?
quote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
Daar gaan we al flexibel genoeg mee om, toch? Er is nu immers ook een foto geplaatst? Kan eigenlijk al vanaf 22.00 uur.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tevens stel ik voor om een tijdslimiet in te stellen, is de winnaar om 12:00 de dag na de bekendmaking er niet in geslaagd om foto te plaatsten, gaat gelegenheid naar nr.2
recht om te beoordelen vervalt niet
Dat wordt dus een vroege uitslag 18:00, want ik moet naar het voetbalquote:
...slagtanden bijvijlen, slurf snuiten...yep, ik ken hetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Beschouw het volgende:Yes, gewonnen.
Existenz, bedankt voor het plaatsen van nieuwe foto.
[..]
Helaas ben ik er vanavond weer niet. Gisteren bier getankt in Brabant, vanavond spa rood bij mijn moeder. Wordt 74, dus daar kan ik niet wegblijven.
In de OP staat het volgende:
[..]
Existenz is dus de lul.![]()
[..]
Daar gaan we al flexibel genoeg mee om, toch? Er is nu immers ook een foto geplaatst? Kan eigenlijk al vanaf 22.00 uur.
Het is wel zo netjes om je eventuele afwezigheid van te voren ff te melden. Overigens gebeurt dat meestal wel.
Veel plezier vandaag. Ik ga me voorbereiden om mijn moeder onder ogen te komen. Scheren, haren kammen, je kent dat wel.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Redan : '' Ook al speel ik vandaag niet omdat ik geschorst ben door Willem II , ik scoor vanavond nog ergens ''
ow sorry, ik wilde in een ander topic iemand quotenquote:
Welk vak?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik ga vanavond bij Redan op bezoek , mocht iemand me tot winnaar uitroepen dan kan ik dus geen nieuwe foto plaatsen.
Christiano is volgens mij nog niet speelgerechtigd...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je geen vertrouwen in Delano, Cristiano en Boutageval?
nou dan ben ik wel heel benieuwd welke je nog slechter vindquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:22 schreef existenz het volgende:
Ik doe de uitslag zeker voordat Willem II - Vitesse begint, anders is er een 100% kans dat Vitessezuid de poedel krijgt
O, die zitten er wel tussen hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou dan ben ik wel heel benieuwd welke je nog slechter vind
quote:~toma~
~Redan bereidt zich alvast voor op carrière in de NFL~
quote:~TheVulture~
~Redan: "He trainer, heb ik mét deze bal dan wél de X-factor?~
quote:~methodmich~
~In het ziekenhuis na een kopstoot van Redan? Interpolis. Glashelder.~
-2ptquote:~AirRaid~
~Iwan Redan gescreend voor X-men 4. Hij gaat daar de rol spelen van Ballenjongen.~
Is aangekondigd..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
WTF!!! Dat is wel een vroege uitslag!
Was ook een moeilijke foto..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:55 schreef existenz het volgende:
Ik vond het moeilijk deze keer om de winnende te kiezen![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Hond kijkt toe hoe z'n lul fluit voor een ingooi
Ik heb die duidelijk al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Redan: "He trainer, heb ik mét deze bal dan wél de X-factor?
WHAHAAAAHAHAAHAHAquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Hond kijkt toe hoe z'n lul fluit voor een ingooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |