Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef toma het volgende:
p.s. ik ben morgen pas om 23.00 thuis
Ben morgenavond helemaal niet thuis. Kaarten en zuipen in Brabant.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef toma het volgende:
p.s. ik ben morgen pas om 23.00 thuis
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben morgenavond helemaal niet thuis. Kaarten en zuipen in Zeeland.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Stemmetje vanuit het gras: "Plopperdeplopperdeplop, He Friedel heb jij ook zo'n stramme kabouter?"
Zodat mamma Mwana lekker kan Fokken, zeker? Wat een opvoeding.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
![]()
(Plop staat hier dagelijks aan zo'n beetje)
Idd. En dan 's avonds lekker de frikadellen in het vet, kratje Aldi-bier op de stoep en de buren lekker terroriseren tot 3 uur 's nachts met Jantje Smit. En dan allemaal ongewassen en zonder tanden poetsen naar bed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zodat mamma Mwana lekker kan Fokken, zeker? Wat een opvoeding.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En dan 's avonds lekker de frikadellen in het vet, kratje Aldi-bier op de stoep en de buren lekker terroriseren tot 3 uur 's nachts met Jantje Smit. En dan allemaal ongewassen en zonder tanden poetsen naar bed!![]()
nee, er mag 1 filmpje per dag gekeken worden plus Sesamstraat
Supernanny Beschouw?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk maakte me al zorgen.
Koop jij ook ondergoed, pyjama's en beddegoed met clublogo's erop dan? Want vergeet groente en fruit, rust reinheid en regelmaat en slapen enzo, dát is pas echt kenmerk van goed ouderschap natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Koop jij ook ondergoed, pyjama's en beddegoed met clublogo's erop dan? Want vergeet groente en fruit, rust reinheid en regelmaat en slapen enzo, dát is pas echt kenmerk van goed ouderschap natuurlijk![]()
toen ik op kamers ging belden de ouders van mijn ganggenoten of ze wel gezond aten enzo, mijn pappie belde of ik de competitie nog wel volgde
Mooie vader heb jijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Koop jij ook ondergoed, pyjama's en beddegoed met clublogo's erop dan? Want vergeet groente en fruit, rust reinheid en regelmaat en slapen enzo, dát is pas echt kenmerk van goed ouderschap natuurlijk![]()
toen ik op kamers ging belden de ouders van mijn ganggenoten of ze wel gezond aten enzo, mijn pappie belde of ik de competitie nog wel volgde
denk het wel. ik heb het volste vertrouwen in de jury van vanavond.quote:
quote:SocialDisorder
Friedel: "Ruud, kijk jij eens, ik heb iets ingeslikt geloof ik."
quote:gebruikersnaam
ruud: "ik kruip er bij van basten al niet in, en bij jou dus zeker niet"
quote:Beschouw
Friedel: "Hé Ruud, kijk! Onze nieuwste aanwinst: Wesley Sneijder."
-2ptquote:Deoxyribonucleic
Van Nistelrooy helpt Friedel met het zoeken van zijn contactlenzen
Jij hebt inderdaad een vreemd gevoel voor humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:52 schreef WeebI het volgende:
De poedel was leuker dan alle podiumplekken bij elkaar; wat een vreemd gevoel voor humor
goede uitslag. daar kan ik wel me leven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond de poedel te voor de hand liggend! En ik vond het wel weer eens tijd voor een Wesley Sneijder-grap! En sja ik heb de hele dag gewerkt en ben kapot dus heb het niet heel secuur gedaan!
Ieder z'n meug he!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |