Och, je kunt hier alle afleveringen (2000-2007) nog terugkijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Suuz_ het volgende:
Vorige week zat ik in Athene en helaas kennen ze daar het fenomeen rijdende rechter niet
Als er het tokkies zijn zal het vast leuk worden.quote:
idd, jongere mensen kunnen veel te goed relativeren en water bij de wijn doen. Bejaarden FTW!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:42 schreef Haunter het volgende:
Ze moeten alleen bejaarden in de uitzendingen gebruiken, die alleen echt interessant
oke thanx, maar als ik de reacties zo lees heb ik niet veel gemist aan vorige weekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, je kunt hier alle afleveringen (2000-2007) nog terugkijken.
dat intro is idd heerlijk, dan baal ik dat ik die afl allemaal niet gezien heb! hahaquote:
~quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Loopt jouw TV een paar minuten achter?.
Verdeurie, hier ook!quote:
hij mag dat zelf weten idd maar dan moet ie ook z'n bek houwe over andermans tuinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:45 schreef Roi het volgende:
Wat een gezeik van de rechter dat zijn tuin er niet mag uit zien. Als hij niet het gras wilt maaien mag dat toch gewoon?!?!
(Ik zap net in.)
verrek ja das waar, hij kan er bijna in zwemmen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verdeurie, hier ook!!
Die dikzak zei toch dat die berk teveel water wegslurpte? Het water staat 5cm in z'n tuin!!
Dat vond ik ook al opvallend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Die dikzak zei toch dat die berk teveel water wegslurpte? Het water staat 5cm in z'n tuin!!
~quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Roi het volgende:
Maarrr haar takken vallen toch wel in zijn tuin ?
Lijkt het idd op, of een beetje bier drinken met zn dikke vriendenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Suuz_ het volgende:
die man ligt gewoon heel de dag in bed volgens mij!
bemoei je er dan niet mee manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Roi het volgende:
Ik zap net in ik heb geen idee.
Hele brede vrienden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt het idd op, of een beetje bier drinken met zn dikke vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |