MOAR DAS MIE RECHT!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef PlarkPlark het volgende:
Ie kunn dr met n kinderwoagen nog ni langes!
nee ook niet met een ambulance
MOAR DAS MIE RECHT!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Suuz_ het volgende:
hij ken dr gewoon niet langes
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef 7eVeNL het volgende:
whahaha dit is echt érg
Wij hebben ook zo'n buurman op leeftijd die van die kinderachtige streken levert, omdat wij destijds een schutting hebben geplaatst die hij te hoog en ongepast vind, de rijdende rechter is vorig jaar al een keer bij ons in de straat geweest vanwege een buren conflict, dus wie weet![]()
laat me raden...ruzie over een hekske?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef 7eVeNL het volgende:
whahaha dit is echt érg
Wij hebben ook zo'n buurman op leeftijd die van die kinderachtige streken levert, omdat wij destijds een schutting hebben geplaatst die hij te hoog en ongepast vind, de rijdende rechter is vorig jaar al een keer bij ons in de straat geweest vanwege een buren conflict een paar huizen verderop, dus wie weet
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
laat me raden...ruzie over een hekske?![]()
Maar t moet wel met een geit kunnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef PlarkPlark het volgende:
Ie kunn dr met n kinderwoagen nog ni langes!
nee ook niet met een ambulance [afbeelding]
En ik als oorspronkelijk tukker kon er ook niks van maken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Suuz_ het volgende:
en toen stopte de ondertiteling...haha
zijn dit geen friezen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
En ik als oorspronkelijk tukker kon er ook niks van maken.
ja het werd té erg voor ondertitelingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
En ik als oorspronkelijk tukker kon er ook niks van maken.
Nee meneer Annen eist.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Piles het volgende:
Meneer Baron eist iets, en die 2 andere maken ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |