quote:Op zondag 28 januari 2007 15:49 schreef Roi het volgende:*pfhew*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu de laatste bottle dus ik ga het vanmiddag nog een keer proberebmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
Help!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
In het winkeltje van dat babytje in Kakariko villagequote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef mschol het volgende:
waar kon ik dat geld ook al weer doneren (o.a. voor het maken van een brug) ik kan em nie meer vinden![]()
Same herequote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef Brentmeister het volgende:
Morgen ook maar weer es wat verder met Zelda. Kom er helemaal niet aan toe![]()
met de dominion rodquote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe krijg je die uilen beelden weg ?
inmiddels al gevonden idd, nu ga ik de The Hot Springwater Sidequest doenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:05 schreef Hare het volgende:
[..]
In het winkeltje van dat babytje in Kakariko village
is geen dungeon, meer een sidequest.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf, een dungeon met 49 verdiepingen ?? omg...
ik hoop dat mijn 500 rupie donatie aan de brug reparatie (bij kasteel) niet in niks opgaat als ik em repareer met midna ?
in die time temple, ik heb hem laatst gehad... maar heb er nog niets mee gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 10:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ah zo die krijg ik later dan nog
Mag ik dan vragen hoe je de castle in the sky hebt kunnen bereiken?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
in die time temple, ik heb hem laatst gehad... maar heb er nog niets mee gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
ik heb de time temple nog niet afgemaakt zoals je enkele posts terug kunt lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen hoe je de castle in the sky hebt kunnen bereiken?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dat heeft hij nog niet, hij zegt net dat die de tussenbaas heeft verslagen en toen heeft gesaved...
Vind die Dominion Rod wel stoer trouwens. Dan wordt het een stuk makkelijker om..Voordat ik door had dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt van alles geprobeerd om verder te komen in die temple(lees ik heb een half uur met mijn zwaard tegen hekjes aan staan meppen... maar het mocht niet baten..)
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
ding vreet rupies?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef Tware het volgende:
Ja ik!. Dat ding vreet rupies zeg... denk ik alleen maar bruikbaar in de Cave of Ordeals, waar je steeds toch weer rupies krijgt na verslaan van vijanden...
Ik had 'm gekocht, zag er tenslotte interessant uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ding vreet rupies?
blijft ie rupies eten ofzo
dit lees ik net:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik had 'm gekocht, zag er tenslotte interessant uit.
Gelijk in de winkel aangetrokken en loop gelijk alsof ik zware schoenen aan heb. Ok logisch, ik had geen geld meer over.
Dus ik loop even naar buiten en verzamel een muntje of 25, doe het pak weer aan. Na een stap heeft ie weer moeite met lopen en staat de teller weer op 0.
Daarna heb ik het pak niet meer geprobeerd eigenlijk, maar als ik het zo bekijk heb je een bepaald start tarief of zo om het pak te dragen.
quote:This armor runs on Rupees. You will take no damage when you where this, if you have rupees. It will eat your rupees basically, to keep you alive, so save it for boss battles and make sure you have a lot of money.
Once you run out of rupees it will immoblize you, making you slower, as if you were waring the iron boots. Just take it off and switch to your normal clothes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |