ding vreet rupies?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef Tware het volgende:
Ja ik!. Dat ding vreet rupies zeg... denk ik alleen maar bruikbaar in de Cave of Ordeals, waar je steeds toch weer rupies krijgt na verslaan van vijanden...
Ik had 'm gekocht, zag er tenslotte interessant uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ding vreet rupies?
blijft ie rupies eten ofzo
dit lees ik net:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik had 'm gekocht, zag er tenslotte interessant uit.
Gelijk in de winkel aangetrokken en loop gelijk alsof ik zware schoenen aan heb. Ok logisch, ik had geen geld meer over.
Dus ik loop even naar buiten en verzamel een muntje of 25, doe het pak weer aan. Na een stap heeft ie weer moeite met lopen en staat de teller weer op 0.
Daarna heb ik het pak niet meer geprobeerd eigenlijk, maar als ik het zo bekijk heb je een bepaald start tarief of zo om het pak te dragen.
quote:This armor runs on Rupees. You will take no damage when you where this, if you have rupees. It will eat your rupees basically, to keep you alive, so save it for boss battles and make sure you have a lot of money.
Once you run out of rupees it will immoblize you, making you slower, as if you were waring the iron boots. Just take it off and switch to your normal clothes.
Let op: Mega spoiler!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef Hare het volgende:
Mag ik dan vragen hoe je de castle in the sky hebt kunnen bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef mschol het volgende:
en waar kon ik naar die jovani graven. was volgens mij ergens een rand van de kasteelmuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
niet vloeken, lotrquote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef MikeyMo het volgende:
ik moet overigens zeggend at ik de sfeer briljant vindt, echt een beetje dat LOTR sfeertje, het is gewoon genieten om in de wereld rond te lopen
Leukquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben nu in Time Temple
Ja,wedden dat dit is gepost door MikeyMoquote:Op maandag 29 januari 2007 22:06 schreef Qwea het volgende:
time temple uit
dat spinding was makkelijk, en wat een gepuzzel met die standbeelden... Gelukkig begin ik het nu al sneller door te krijgen zoals dat je in ene moet warpen
7.5uur, eerste eindbaasquote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld40 uurtjes
De volle 60 euro waard dat is zeker
Goed planquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
7.5uur, eerste eindbaas
Gisteren verslagen. Wel de savegames goed opgeslagen. Vanavond weer verder spelenUiteindelijk hoop ik een zestal save games per eindbaas te maken om op die manier iig voor de EU versie van Zelda iedereen de mogelijkheid te geven overal te beginnen waar hij/zij wenst omdat hij/zij stukken over wilt spelen of omdat backups verloren zijn gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:22 schreef Mortale het volgende:
Goed planGa ik zeker gebruik van maken...
Zit nu zelf inHoe ver is dat? Misschien kunnen we er een joint operation van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelt eigenlijk geen zak voor behalve dat je even op moet schrijven waar je precies gesaved hebt en als je drie slots vol hebt dan copy paste je de save game van de Wii naar je SD kaart en mik je die even op je PC
![]()
-edit-
La maar das helemaal aan t eind dat heeft niet echt nutPest is dat iedereen wel save games upload van de laatste paar levels. Leuk een aardig maar voor iemand die zn backup kwijt is schiet dat natuurlijk niet echt op
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Die spinbommen er bovenop laten vallen. Ze eten ze vanzelf op als het goed is...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
lukt me maar niet om die twee vleesetende planten met die spinbommen te doden
Misschien de eind eindbaas savegame?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe ver is dat? Misschien kunnen we er een joint operation van makenStelt eigenlijk geen zak voor behalve dat je even op moet schrijven waar je precies gesaved hebt en als je drie slots vol hebt dan copy paste je de save game van de Wii naar je SD kaart en mik je die even op je PC
![]()
-edit-
La maar das helemaal aan t eind dat heeft niet echt nutPest is dat iedereen wel save games upload van de laatste paar levels. Leuk een aardig maar voor iemand die zn backup kwijt is schiet dat natuurlijk niet echt op
40 uur haal ik never... meer ergens in de 100quote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb hem uitgespeeld40 uurtjes
De volle 60 euro waard dat is zeker
hey dat lukte mij zelfsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
lukt me maar niet om die twee vleesetende planten met die spinbommen te doden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.led nie op de spelvaudten!
ja dat snap ik....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die spinbommen er bovenop laten vallen. Ze eten ze vanzelf op als het goed is...
er in gooienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:59 schreef linebear het volgende:
[..]
ja dat snap ik....
de eerste lukt me nog wel. Die tweede is meer het probleem. Net als ik bij de plant ben, dan ontploft de bom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |