Wat andersquote:
Oja kan ook iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Data voor je vakantie oid.
Wanneer komt u eens langs?
Jaquote:
Spannendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:04 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja
800 adressen in kadertjes slepen van postpakketjesfoto's..
* Denkt aan liedje van Zaai: Een postpakketje hier, en een postpakketje daar. Een post.. een post, en postpakketje daar![]()
Wtf is dat moet dat wordenquote:
Idd die ken ik welquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef seekfaM het volgende:
Ligt zo tegen de mark aan.
Naast piet vonk.
waar de oude Jan Vermeerschool stondmijn oude basisschool
Daarnaast staat dit gebouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd die ken ik wel
Piet VonkDaar komen vanaf mn 2de al mn fietsen en schaatsen vandaan
Ja, dat weet ik, maar wat moet het wordenquote:
uhuquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Soort van replica van zn oude huis met een museum over hem erin ofso ?
Opzich wel tof idee.quote:
Uuh ja en dusquote:
Wtfquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:18 schreef seekfaM het volgende:
nou dan heb je zo het oude....
Dan heb je heel lelijk weg gewerkt dieper in het gebouw een glazen want,
maar omdat die hoger is dan het raam
heb je dus aan de gevel een baksteven dingen
en dan heb je op de plekken waar die ramen zijn
een uitssteksel
nee, en je hebt nog meer van dat soort dingen, bij die woon huizen daar achter enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf
Ow, ik dacht dat dat zo hoorde
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef seekfaM het volgende:
Die inham is van het huisdat daar achter ligt, en heel toevallig is daar ook precies de badkamer deur daar op uit komt
Kom maar opquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef seekfaM het volgende:
Dat dus ongeveeer
Hmmz nog een roddel over delft
Dat er zo in de c1000 echt zo'n gast '' koop bij mij een dakloze krant om vervolgens weer weg tetiefte'' rond.quote:
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat er zo in de c1000 echt zo'n gast '' koop bij mij een dakloze krant om vervolgens weer weg tetiefte'' rond.
En die stinkt![]()
Bellen, denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af wat een daklozen met een mobiel doet
Ja diequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bellen, denk ik.
Gaat het over C1000 Zuidpoort? Want die straatkrantverkoper daar zegt me altijd heul vriendelijk gedag!
Als je dat echt gedaan hebt ben je een held!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die
Ik was er vorige week, was ie net klaar met bellen, dus ik loop op hem af zeg zo van: "Moet jij niet werken voor je geld" Verkocht ie me een krant, ging ik er keihard op stampen en gooide hem daarna weg
Hij van: "Wtf doe je
" Ik zei: "Ja, ik heb hem toch gekocht"
![]()
![]()
Nee, ok, het klopt niet helemaal. Dat stampen klopt niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je dat echt gedaan hebt ben je een held!
Maar aangezien je het verzint, ben je gewoon een nerd
Zal ik hem maar de groeten doen?
Oh, dus vanaf het moment dat hij je keihard heeft gepwned door je te laten betalen voor die pauperkrant, is er eigenlijk niets meer gebeurd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ok, het klopt niet helemaal. Dat stampen klopt niet.
Nee, ik heb die krant gekocht en toen gelijk weggeooid in de prullenbak die naast hem stondquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, dus vanaf het moment dat hij je keihard heeft gepwned door je te laten betalen voor die pauperkrant, is er eigenlijk niets meer gebeurd?
Naja ik ben zo terug dus, zal ff kijken of hij idd staat te bellen
Maar ik bedoelde niet die stinkvent van de zuidpoortquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb die krant gekocht en toen gelijk weggeooid in de prullenbak die naast hem stond
Ghehe, wat een grapjasquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde niet die stinkvent van de zuidpoort
maar die van de choorstraat, die stinkt ook, en die denkt dan ook aardig tezijn om winkelwachentjes van de uitgang naar de ingang te rijden, gevolg wel dat dus die hele wagen rij, dwars over de hele straat gereden word omdat ie hem niet onder controle kan hebben, omdat ie de hersencellen niet heeft om te bedenken dat je je niet de hele rij in 1x moet pakken..
Ja. Bij SOL. Die volgens betrouwbare bron (SOL zelf) binnenkort weer bereikbaar is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Meet.
kan ik nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja. Bij SOL. Die volgens betrouwbare bron (SOL zelf) binnenkort weer bereikbaar is.
Komende donderdag bij de weg ook Den Haag stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |