Tsjah, terugval heet datquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:41 schreef Bravebart het volgende:
Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen... *zucht*
pubers
Gaaf! Hoe groot?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:31 schreef mcDavid het volgende:
há, eindelijk de grote zakken pepernoten weer in de schappen! Ook voor 29 cent.
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon lang niet van bil geweest
Houd je mondquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van![]()
Jij vindt het wel lekker rustig zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Als er nog eens awards komen voor het meest geflipte topic in STA winnen wij met gemak
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Als er nog eens awards komen voor het meest geflipte topic in STA winnen wij met gemak
Nou, de studenten volgens mij wel, maar ik kan me uit het begin aardig wat gemekker herinneren van niet-studenten dat het alleen maar over studie dingen ging en dat zij het maar niks vonden blabla pruttelpruttelquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maar eerlijk is eerlijk....wie had dat ooit in het begin gedacht dat het zo gezellig zou worden en zowel studenten als niet-studenten posten![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, de studenten volgens mij wel, maar ik kan me uit het begin aardig wat gemekker herinneren van niet-studenten dat het alleen maar over studie dingen ging en dat zij het maar niks vonden blabla pruttelpruttelDat bedoelde ik dus, nu klept iedereen gewoon met elkaar
Maargoed, als ik zo eens rondkijk zijn we overduidelijk het gezelligste topicyepzzz
![]()
Ja.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel frapant dat het gezellig is geworden sinds ik erbij ben
Klopt. Overigens zijn er een hoop mensen die amper meer posten, maar toch iedere keer wel weer nieuw bloed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, de studenten volgens mij wel, maar ik kan me uit het begin aardig wat gemekker herinneren van niet-studenten dat het alleen maar over studie dingen ging en dat zij het maar niks vonden blabla pruttelpruttel
Maargoed, als ik zo eens rondkijk zijn we overduidelijk het gezelligste topic
Denk het wel jaquote:
Maak ik volgende keer als A_A en ik een mini-meet met zijn tweetjes hebben in de whirlpool van zijn oudersquote:
Wel frapant dat jij er pas bij kwam toen het gezellig was geworden!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel frapant dat het gezellig is geworden sinds ik erbij ben
Helaas knakker, morgen om 8 uur 's ochtends wordt ik helder en fris in Rijswijk verwacht!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:00 schreef Autoreply het volgende:
Goed. We (Dennis, me en wellicht McDavid) gaan vanavond nog ff wat drinken in Delft. Mensen aspiratie om mee te gaan? SOL?
![]()
Nope ik blijf thuisquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:00 schreef Autoreply het volgende:
Goed. We (Dennis, me en wellicht McDavid) gaan vanavond nog ff wat drinken in Delft. Mensen aspiratie om mee te gaan? SOL?
![]()
Is dat niet onwijs druk? Ik ben er een keertje geweest en het was echt propvolquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
Om op m'n belofte van gisteren (msn) te komen, we eten hier straks wat en zien wel. Wellicht de Ruif (internationale avond) oid.
Veel lekkere buitenlandse studente(s)(n), je moet er wat voor over hebben...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Is dat niet onwijs druk? Ik ben er een keertje geweest en het was echt propvol![]()
Als het jouw smaak vrouwen zijn, laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Veel lekkere buitenlandse studente(s)(n), je moet er wat voor over hebben...
Niemand?
* Houdt zich inquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het jouw smaak vrouwen zijn, laat dan maar zitten.
Ajaquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer. (Veel Spaansen/Italisaansen...)
[afbeelding]
Moet je bij Jantje Smit zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:43 schreef mirelia het volgende:
Studeert zij in Delft???????
Ik kan haar wel het een en ander leren namelijk
Ik ben ook in het buitenland geborenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Veel lekkere buitenlandse studente(s)(n), je moet er wat voor over hebben...
Niemand?
Ben je ook lekker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik ben ook in het buitenland geboren
Dat van dat darten wist ik al, wat een gaten in de muur zegquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
Naja, AR is dus niet gemaakt om te darten![]()
Minimeet was overigens wel ubergezellig, ook Admiraal_anaal is ok![]()
Ok, weten we datquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Minimeet was zekers gezellig, hahaha darten is niet een sport waarin we uitblinken
Dude, je lijkt mij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 03:12 schreef TC03 het volgende:
Delft, ik ga d'r morgen weer naar toe.Nu maar eens slapen.
Bowlen is gaafquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, weten we dat
Wat mij betreft moeten we ook niet gaan bowlen (of we moeten de baan links ernaast ook afhuren, dan maak ik jullie allemaal in)
Dan moeten we maar een keertje een wedstrijdje mannen vs vrouwen doen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Minimeet was zekers gezellig, hahaha darten is niet een sport waarin we uitblinken
Idd. Het is ook de enige sport waar ik (serieus) beter in word na wat alcohol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bowlen is gaafIk kan het ook niet zo goed maar ik vind het supergezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |