abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:46:01 #126
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45917213
Fuente, ik heb zlef ervaring meteen homeopaat tegen astma. Ik heb het zelf gehad. Doordat ik ook (toen ik ca 11 was) op dieet ben gezet ben ik er uiteindelijk goed overheen gegroeid. Dus wat dat betreft heb ik er goede ervaringen mee. Het dieet was makkelijk te volgen en zover ik weet heb ik er nooit echt moeilijk over gedaan. Succes. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan. Ventolin altijd bij je moeten hebben is ook niet echt makkelijk voor een kind.
pi_45917281
Djeez is met Kim naar cb geweest. Ze was heel stoer met de prikken. En kan alles goed. Helemaal goedgekeurd! Ze is nu 75cm en 9225gram, als ik het goed onthouden heb.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 15:28:04 #128
81992 Githa
pi_45918490
Jordy en ik komen afscheid nemen van dit topic. Geen dreumes meer, maar een heuze peuter geworden
Jordy en ik willen jullie allemaal bedanken voor alle lieve reacties iedere keer weer en hopen jullie snel te zien in het andere topic

pi_45920129
Daaaag Jordy! Tot later in het andere topic
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45920142
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef chacama het volgende:
Fuente, ik heb zlef ervaring meteen homeopaat tegen astma. Ik heb het zelf gehad. Doordat ik ook (toen ik ca 11 was) op dieet ben gezet ben ik er uiteindelijk goed overheen gegroeid. Dus wat dat betreft heb ik er goede ervaringen mee. Het dieet was makkelijk te volgen en zover ik weet heb ik er nooit echt moeilijk over gedaan. Succes. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan. Ventolin altijd bij je moeten hebben is ook niet echt makkelijk voor een kind.
Klinkt goed! Bedankt voor je informatie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45920342
DAg Jordy!
pi_45927140
Dag Jordy.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:34:04 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45946030
http://www.zippyvideos.com/7713894936607186/mov01772/

pimping

gloeierdegloei zo trots is
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45946074

Geweldig hoor!
Variety is the spice of life
pi_45946869
Mooi

Sneller dan Merlijn maar ja bij hem komt het ook nog wel. Hij loopt nu nog te makkelijk overal langs en laat alleen los voor het overpakken. Los lopen zal nog wel even duren nu kruipen nog steeds sneller is, zo ging het ook bij de overgang van tijgeren naar kruipen.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:07:09 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45946958
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Randa_v het volgende:
Mooi

Sneller dan Merlijn maar ja bij hem komt het ook nog wel. Hij loopt nu nog te makkelijk overal langs en laat alleen los voor het overpakken. Los lopen zal nog wel even duren nu kruipen nog steeds sneller is, zo ging het ook bij de overgang van tijgeren naar kruipen.
oh die stappen zijn hier echt nog maar kort hoor en merlijn kan andere dingetjes weer die arwen niet kan.

Ik ben gewoon enorm blij dat ze meegaat in de normale lijn van ontwikkeling en niet achter blijft..
pi_45947438
Merlijn kruipt op het moment razendsnel, zo dat als hij aan de ene kant van de zaal is op het KDV hij er met de kippen bij is als er aan de andere kant van de zaal een deur open gaat. Dus het lopen duurt nog even hier, kruipen is gewoon sneller. Met praten is hij ook niet echt mee bezig, Soms horen we wel dat hij dezelfde tonen gebruikt als ons, maar dat is het en het komt wel. Sommige kindjes zijn al zo snel.

Merlijn is wel een durfal aan het worden. Op het babyzwemmen heeft hij in de gaten hoe hij de boel kan stangen, hij kn ontzettend wild worden en gewoon wegkruipen bij de oefening van de kant af springen. In het water liep hij maandag ook gewoon door over te pakken naar een ander kindje, was hem bijna kwijt, had niet in de gaten waar hij gebleven was. Hij zo snel.

Donderdag mag Merlijn voor het eerst naar Muziek op Schoot. Eindelijk is er een groep voor zijn leeftijd. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:54:36 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45948275
waaauw arwen wat knap meid!!! zo lieff zo'n net-stappend dametje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45948982
Goedzo Arwen.

Kim probeert wel los te staan. Alleen mogen wij het niet zien.
Nu heeft ze wat nieuws. Ze gaat languit op de grond liggen en dan maar lachen. Dan kruipt ze weg en begint het weer van voren af aan. Echt grappig.

Kim was gisteravond helemaal hyper. en vandaag heel rustig. Ze slaapt sinds 18.00 en moet nog avondeten hebben. Doen we maar gewoon een flesje dan.
Zal wel aan de bmr en menc prikken liggen.
pi_45952999
Hier wel los staan, maar geen stappen hoor. Volgens mij vindt ze het de moeite nog niet waard
Kruipen gaat tóch veel sneller.
pi_45953282
Los staan is hier alleen per ongeluk. Hij loopt wel snel maar langs alles af, en zich niet los houden. Ach ja. Ben blij dat hij nu eindelijk slaapt. Hij is hoe moe hij ook is veels te druk. Beter gezegd hij heeft het veels te druk. Hoe er mee om te gaan weet ik nog steeds niet. Wel lach ik hem in zijn gezicht uit als hij ergens een drama van maakt. Zo mooi om te zien als hij begint te huilen omdat de deur dicht ging zodat hij op de slaapkamer bleef, anders dendert hij de hele bovenverdieping door. Het huilen is ook zo over. We moeten echt die rust in zijn kont zien te vinden. Heel eerlijk, noch Magneet, noch ik hebben rust in onze kont als het erop aan komt, tja....
pi_45954269
Arwen, wauwie!
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:24:34 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45954296
Tobias loopt sinds vandaag écht los niet meer alleen het overstappen tussen bank en tafel en dergelijke maar echte hele grote stukken (9 meter achter elkaar is ineens een eitje!) Zo gaaf om te zien!
Evenstar ik denk dat we even trots zijn op ons kroost

Wat fijn dat de buisjes hun werk doen bij Saar, hopelijk helpen de medicijnen zo ook goed. Bij Nebelung gaat ook alles goed zo te zien, fijn!
Jordy veel plezier in het volgende topic! Kim weer goedgekeurd door het cb, snel opknappen van de prikjes hoor. Merlijn ook al per ongeluk los staan, goed hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:52:26 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45955355
dat denk ik ook saffier

Randa_V merlijn is dus een ondernemend mannetje laat gaan, lekker ontdekken
pi_46016436
Het gaat heel goed met Sara Ze slaapt als een tierelier en is ontzettend vrolijk. Ze hoest amper en rochelt ook niet meer
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 19:40:14 #146
81992 Githa
pi_46017189
Sara wat fijn!
  maandag 5 februari 2007 @ 19:47:10 #147
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46017484
voor Saar envoor de lopertjes.

Emma heeft volgens mij ontdektdat ze nee kan zeggen en weet wat het betekent. Ze begon vanmiddag voorzichtig met nee zeggen tijdens een dwarse bui...

En eigenlijk is ze een halve peuter:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46017492
Wat goed Sara!
pi_46017554
Kim zegt heel vaak nee en schud dan ook nee.
Maar ook alles is ja. Dus ze snapt het denk ik niet. Maar tis wel grappig.
pi_46017799
Hahaha, dat koppie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')