is het ook wel, ben er blij toe dat ze dus goed mee komt, ivm alle allergie-en en de reflux je vaak hoort over ontwikkelingsachterstanden, dat ze dat tot nu toe nog niet heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Igraine het volgende:
Myhron zegt:
Mama (uiteraard)
Papa
Oma
Mauw
Aai
Kaassssss
Op
Klaar (Kaajjjr)
Een, twee, drie
Hopla (Oppppa)
Po
Nijntje (Nijntsssss)
En Ja en Nee en Die natuurlijk. Niet bijzonder veel, maar toch ook niet weinig (vond ik zelf). Ze was niet heel vroeg met lopen, dus die theorie zou best op kunnen gaan Vicky.
Ik vind dat voor 13 maanden best veel trouwens evenstar.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef Igraine het volgende:
Oh en dan zegt ze ook nog " toeotoewienou???????" wat dan Wat doe je nou of wat doet hij/zij nou moet voorstellen. Met zo'n hele harde omhooggaande uithaal aan het eind. Zo grappig. Of heel hard
"Oh neeeeee" als ze expres(!) iets op de grond gooit, of morst.
Oh en ze probeert ook bloem en ballon te zeggen, maar de L lukt nog niet zo goed. Dus dat is dan balololololon. Dan zie je dat tongetje zo ongecontroleerd heen en weer gaan.
Dus wij vragen minstens 5 keer per dag, "Kan je ook zeggen, ballon?![]()
jep, ik herken het ingrid. vaak is het bij max ook geen trek meer, maar ook wel eens geen zin. geen zin dus om met bestek te eten, leg ik het op zn blad dan vind ie het ineens interessant en wil ie het wel eten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim heeft besloten om niet meer van een lepeltje te eten. Ze slaat de lepel weg. En eet de gevallen stukjes dan van haar kinderstoelblad af. Met een eigen lepeltje wil ze ook niet.
Komt iemand dit bekend voor? Is het de leeftijd? En vooral wat kunnen we het beste doen?
Nu heeft ze amper avondeten op, omdat ze ermee ging gooien en er maar een paar stukjes in dr mond verdwenen.
Haar keel is niet rood. Straks gaat ze met Djeez naar cb. Dan zal hij het probleem voorleggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:10 schreef marit1978 het volgende:
ingrid.. ik heb zo het idee dat haar echt wat dwars zit!
vooral niet gaan pushen met het eten, laat maar wat knoeien met handen
en hopen dat ze nog iets binnen krijgt. Zo niet... dan maar een keer een extra fles of wat meer yoghurt oid.
hoe ziet haar mond/keel er uit?
misschien dat ze door pijnklachten even zo moeilijk doet met drinken en eten?
Keel rood?
Klinkt goed! Bedankt voor je informatiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef chacama het volgende:
Fuente, ik heb zlef ervaring meteen homeopaat tegen astma. Ik heb het zelf gehad. Doordat ik ook (toen ik ca 11 was) op dieet ben gezet ben ik er uiteindelijk goed overheen gegroeid. Dus wat dat betreft heb ik er goede ervaringen mee. Het dieet was makkelijk te volgen en zover ik weet heb ik er nooit echt moeilijk over gedaan. Succes. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan. Ventolin altijd bij je moeten hebben is ook niet echt makkelijk voor een kind.
oh die stappen zijn hier echt nog maar kort hoor en merlijn kan andere dingetjes weer die arwen niet kan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Randa_v het volgende:
Mooi
Sneller dan Merlijnmaar ja bij hem komt het ook nog wel.
Hij loopt nu nog te makkelijk overal langs en laat alleen los voor het overpakken. Los lopen zal nog wel even duren nu kruipen nog steeds sneller is, zo ging het ook bij de overgang van tijgeren naar kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |